search
menu

هتل 7. Art Feslegen Hotel Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل 7Art Feslegen Hotel
امکانات کلی هتل ۷ آرت فسلجن
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل ۷ آرت فسلجن از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل 7Art Feslegen Hotel


هتل ۷ آرت فسلجن از هتل‌های ۳ ستاره شهر بودروم است که از محبوبیت بسیاری در میان گردشگران برخوردار است. شهر بودروم همان‌طور که می‌دانید یکی از زیباترین شهرهای ساحلی است که در امتداد دریای اژه قرار دارد. بازدید از سواحل و تفریحات دریایی یکی از مهم‌ترین دلایل خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به این شهر جذاب هستند. نزدیکی به سواحل بودروم یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب هتل در سفر به بودروم است. هتل 7. Art Feslegen Hotel با فاصله چند صدمتری با سواحل، از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای اقامت به شمار می‌رود. ساختمان این هتل ۳ طبقه و کاملا به‌روز است. با اقامت در هتل ۷ آرت فسلجن تعطیلات جذابی پیش‌رویتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل ۷ آرت فسلجن


در هتل ۳ ستاره ۷ آرت فسلجن امکانات ویژه‌ای برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. کارکنان هتل با خوش‌رویی و وظیفه‌شناسی هرچه تمام در جهت ایجاد محیطی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. در قسمت پذیرش این هتل خدماتی از قبیل خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان و صرافی ارائه می‌شوند.
از امکانات دیگر هتل ۷ آرت فسلجن می‌توان به دوربین مداربسته در مناطق مشترک، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، فکس و فتوکپی اشاره کرد. برای گردش در شهر و بازدید از جاهای دیدنی بودروم می‌توانید از خدمات اجاره خودرو استفاده نمایید. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور اتاق سیگار در نظر گرفته شده است. با اقامت در هتل ۷ آرت فسلجن بودروم از خدمات نظافت روزانه، اتو، خشک‌شویی و لاندری برخوردار خواهید شد. این هتل خوشامدگوی کودکان در تمامی رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۷ سال، تمام‌بها محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است فرودگاه میلاس بودروم، نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل است که در ۳۰ کیلومتری آن قرار دارد؛ با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به هتل بروید. خبر خوش برای دارندگان حیوانات خانگی اینکه ورود حیوانات به این هتل بلامانع و بدون هزینه است؛ و امکاناتی مثل ظرف غذا و سبد مخصوص در اختیارشان قرار می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


اگر اهل شنا هستید، حتما سری به استخر هتل بزنید. استخر این هتل فصلی و استفاده از آن برای مهمانان رایگان است. لازم به ذکر است تمام مهمانان در هر رده سنی اجازه استفاده از استخر را دارند. برای سرگرمی بیشتر مهمانان فعالیت‌هایی نظیر غواصی، دوچرخه‌سواری، شیرجه‌زنی، اجرای موسیقی زنده و غیره تدارک دیده شده است. جذاب‌ترین ویژگی هتل نزدیکی به ساحل است، با اقامت در این هتل در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید در ساحل قدم بزنید و یا حمام آفتاب بگیرید. باغ هتل مناسب پیک‌نیک و بازی کودکان است. از تراس هتل چشم‌انداز زیبایی از دریا را مشاهده خواهید کرد.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل ۷ آرت فسلجن دارای ۱۷ واحد اقامتی زیبا است و شما می‌توانید با توجه به تعداد هم‌سفران و سلیقه اقدام به رزرو اتاق موردنظرتان نمایید. تنوع واحدهای اقامتی شامل اتاق اکونومی، اتاق دلوکس، اتاق استاندارد، سوئیت دلوکس (با منظره دریا) و اتاق سینگل اکونومی است. داخل واحدهای اقامتی تلویزیون صفحه تخت، میز غذاخوری، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، اتو، میز اتو، مینی‌بار، تلفن، دمپایی، سرویس بهداشتی، حمام خصوصی، سشوار و لوازم بهداشتی قرار دارد.

رستوران هتل


صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاقتان و یا رستوران نوش جان کنید. صبحانه آمریکایی، انگلیسی، قاره‌ای و سلف‌سرویس از گزینه‌های پیش‌رویتان هستند. برای صرف ناهار و شام هم می‌توانید به رستوران تشریف برده و از غذاهای ترکی ۷ آرت فسلجن میل کنید. رستوران‌ها و کافه‌های معروفی هم در نزدیک هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان نمایید.

فاصله هتل ۷ آرت فسلجن از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از موزه هنری زکی مورن: ۶۰۰ متر
فاصله از ساحل بودروم: ۸۰۰ متر
فاصله از قلعه بودروم: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله از موزه باستان‌ شناسی زیرآب بودروم: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله از ساحل گومبت: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله از ساحل بیتز: ۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است