search
menu

هتل Rixos Premium Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Rixos Premium Bodrum
امکانات عمومی هتل ریکسوس پریمیوم بدروم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریکسوس پریمیوم بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Rixos Premium Bodrum


هتل ریکسوس پریمیوم از هتل های ۵ ستاره در شهر توریستی بدروم است. این هتل زیبا و لوکس دارای دو استخر روباز، یک استخر سرپوشیده و مرکز اسپای مجهزی است که انواع خدمات تفریحی مانند سالن بدنسازی و جکوزی داغ را به مسافران ارائه می دهند. این هتل در ۲ کیلومتری مرکز شهر بودروم واقع شده است و تا مراکز خرید مشهور شهر نیز حدودا ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. برای دسترسی به فرودگاه نیز می توانید از شاتل فرودگاهی هتل Rixos Premium Bodrum با هزینه مجزا بهره مند شوید.

امکانات عمومی هتل ریکسوس پریمیوم بدروم


این هتل در محدوده اختصاصی ساحل واقع شده است. از امکانات مشهور این هتل می توان به سه استخر شنا، اتاق خانواده و کافه بار اشاره کرد. پرسنل مجرب این هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی تسلط دارند. این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان بوده و در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، محلی تحت عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده است. در لابی هتل Rixos Premium Bodrum می توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، تبدیل ارز، میز تور و بلیط و پذیرش ۲۴ ساعته بهره مند شوید. از دیگر خدمات ارائه شده می توان به خشکشویی، لباسشویی و اتو اشاره کرد که با هزینه جداگانه انجام می گیرند. اگر به قصد سفرکاری و تجاری با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می شوید، برای برگزاری جلسات و کنفرانس هایتان امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است. برای آن دسته از مسافرانی که با ویلچر حرکت می کنند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم کرده اند. چندین مغازه سوغاتی فروشی نیز در لابی این هتل دایر است و به راحتی می توانید انواع وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل ریکسوس پریمیوم با وسایل مدرن و دکوراسیونی شیک طراحی شده اند. انواع اتاق های این هتل عبارتند از اتاق دولوکس، اتاق پریمیوم، سوئيت خانواده، سوئیت سوپرییر، سوئیت دولوکس، ویلای سوپرییر و ویلای پانوراما. همه اتاق ها از کف تا سقف شیشه ای بوده و چشم انداز دلربایی به درختان کاج دارد. در داخل اتاق ها به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون و بالکن اختصاص، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، کاناپه، مینی بار، کمدلباس دسترسی خواهید داشت. حمام های اختصاصی نیز در داخل اتاق های هتل Rixos Premium Bodrum وجود دارند و این حمام ها شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل زیبا شامل ۳ استخر شناست که دو مورد روباز و یک مورد سرپوشیده است. یکی از استخرهای روباز مخصوص کودکان بوده و دیگری مخصوص بزرگسالان است. استخر سرپوشیده نیز برای تمامی رده های سنی مناسب است. همچنین هر سه استخر موجود در این هتل در طی سال دایر بوده و قابل استفاده است. در استخر روباز این هتل انواع سرسره های آبی وجود دارد که لحظات مهیجی را تجربه خواهید کرد و اینکه چندین صندلی آفتاب گیری در کنار استخر چیده شده است. در هتل ریکسوس پریمیوم انواع ورزش ها مانند بسکتبال، والیبال و فوتبال دایر هستند. همه میهمانان می توانند در کلاس های یوگا یا کلاس های حرفه ای رقص شرکت کنند و لحظات شاد و هیجان انگیزی را تجربه کنند. برای کودکان خردسال نیز زمین بازی و کلوب بازی دایر گردیده است تا سرگرم شوند و امکان نگهداری از کودکان کوچک نیز در هتل Rixos Premium Bodrum وجود دارد. از فعالیت های سرگرم کننده دیگر در این هتل می توان به سالن استراحت، اتاق موسیقی و سینما اشاره کرد. در هتل ریکسوس پریمیوم نیز مرکز اسپا و سلامتی وجود دارد که کلاس های بدنسازی با مربی اختصاصی دایر گردیده است. همچنین انواع صندلی های ماساژ نیز در مرکز سلامت این هتل قرار داده شده است تا ریلکس کرده و به آرامش برسید. در سالن زیبایی و آرایشی نیز انواع خدمات مربوط به پوست و مو و ناخن انجام می گیرد. امکانات تفریحی دیگر عبارتند از حمام ترکی، سونا، موج سواری، قایق سواری، میز تنیس و اتاق ریلکس.

رستوران هتل


در این هتل لوکس ۳ رستوران وجود دارد که هر کدام از این رستوران ها غذاهای متنوع و خوشمزه ای سرو می کنند. رستوران Cento Per Cento غذاهای ایتالیایی، رستوران Kalamata غذاهای دریایی و رستوران Zeytinalti نیز انواع فست فود و پیتزا سرو می کنند.

فاصله هتل ریکسوس پریمیوم بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه هنری ذکی مورن: ۱۱.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه بودروم: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل بودروم: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه هالیکارناسوس: ۱۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیرآب بودروم: ۱۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است