search
menu

هتل Panorama Hotel Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Panorama Hotel Bodrum
امکانات و خدمات عمومی هتل پانوراما بودروم
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پانوراما بودروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Panorama Hotel Bodrum


برای داشتن اقامتی آسوده و دلپذیر در شهر خیره‌کننده و تماشایی بودروم، انتخاب هتلی مجلل و راحت مانند هتل پانوراما می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد؛ زیرا در فاصله‌ی تنها ۷۵۰ متری ساحل قرار گرفته‌است و از محوطه و تراس هتل چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریا و منظره سبز اطراف در برابر چشمان شما خودنمایی می‌کند. چندین ساحل در نزدیکی هتل پانوراما بودروم قرار دارند که می‌توانید با همسفران خود به شنا و تفریح در دریا بروید و از سفر خود خاطراتی دلچسب را به یادگار بگذارید. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما لحظه‌ آخری رزرو کنید، به فرودگاه میلاس بودروم پرواز خواهید داشت که تا هتل پانوراما بودروم حدود ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. از جاهای دیدنی بودروم که در مدت زمان اقامت خود در شهر زیبای بودروم، بازدید از آن سفری دل‌انگیز و خاص را برای شما رقم می‌زند؛ پارک های آبی بودروم است که برای تفریح کردن با دوستان و خانواده و فرزندان ایده‌آل هستند.

امکانات و خدمات عمومی هتل پانوراما بودروم


هتلPanorama Hotel بودروم تجهیزات و خدماتی با کیفیت خوب را فراهم کرده‌است تا مسافران سفر تفریحی فراموش‌نشدنی و راحت را تجربه کنند. در هتل پانوراما می‌توانید در تراس در رستورانی با صفا و چشم‌نواز بنشینید، در استخر روباز شنا کنید و یا کنار آن روی صندلی‌های راحتی بنشینید و از نمای دریا و مناظر خیره‌کننده اطراف لذت ببرید و اوقاتی خوش را سپری کنید. هتل پانوراما بودروم دارای لابی دنج، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل، کافی شاپ و رستوران در داخل و یا در تراس، فکس و فتوکپی است. قابل ذکر است که در هتل پانوراما امکان به همراه داشتن حیوانات خانگی مهیا است. خدمات متنوعی که هتل پانوراما بدروم ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شاتل، خدمات اتاق، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، معرفی و فروش تور و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، اتو،‌ خشکشویی و لباسشویی است. اگر بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل Panorama Hotel Bodrum استفاده کنید تا با آسودگی خیال بین فرودگاه و هتل رفت و آمد کنید. کارکنان مجرب هتل پانوراما بودروم به زبان انگلیسی هم می‌توانند صحبت کنند و جای هیچ نگرانی نیست.

اتاق های هتل


اتاق‌های هتلPanorama Hotel بدروم در انواع گوناگونی با طراحی راحت و جذاب هستند و تعداد ۱۳ اتاق هستند که در اطراف تراس و استخر روباز قرار دارند. اتاق‌های هتل پانوراما شامل اتاق‌هایی است از قبیل: اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین و اتاق های خانوادگی با یک تخت دابل و دو تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات کامل و کاربردی داخل اتاق‌های هتل پانوراما بودروم قرار دارند تا مسافران کمبودی نداشته باشند و اقامتی آسوده را تجربه کنند. امکانات داخل اتاق‌ها که به آنها دسترسی دارید شامل مواردی هستند از جمله یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز، صندلی، کتری برقی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفای حریق. به خاطر داشته باشید که در اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یک کتابخانه در لابی هتل پانوراما قرار دارد که برای خواندن کتاب‌هایی متنوع بسیار مناسب است و می‌توانید از مطالعه لذت ببرید. در استخر شنا کنید و به پوست و روح خود طراوت و شادابی را هدیه دهید. همچنین ساعاتی دل‌انگیز را در هوای مطلوب در تراس سرسبز بگذرانید. در هتل پانوراما بودروم برای کودکان هم پازل و بازی‌های گوناگونی وجود دارد تا سرگرم شوند.

رستوران هتل


هم در فضای داخلی و هم در تراس در فضای باز و تزئین شده با گیاهان و گل‌های خوشبو و زیبا در رستوران در کنار دوستان و یا خانواده خود بنشینید و خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را سفارش دهید. می‌توانید در فضایی دلنشین خوراک‌هایی محلی و بین‌المللی را میل کنید و ساعاتی خاطره‌انگیز را سپری کنید.

فاصله هتل پانوراما بودروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل یالی کاواک: ۲۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه بودروم: ۲۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید میدتاون بودروم: ۳۰ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است