search
menu

هتل Merhaba Pansiyon Bodrum

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Merhaba Pansiyon Bodrum
امکانات و خدمات عمومی پانسیون مرحبا بودروم
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله پانسیون مرحبا بودروم تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Merhaba Pansiyon Bodrum


پانسیون مرحبا بودروم، هتلی ۲ ستاره در شهر ساحلی و گردشگری بودروم ترکیه است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب، سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. بودروم به دلیل داشتن آب و هوای زیبا در فصل بهار و تابستان، گردشگران زیادی از سراسر ترکیه و دنیا راهی این شهر می‌شوند. هتل پانسیون مرحبا بودروم برای آن دسته از مهمانانی مناسب است که دوست دارند ضمن لذت بردن از سفر و تفریحات، اقامت مقرون به صرفه تجربه و در هزینه سفرشان صرفه جویی کنند. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در مرکز شهر بودروم واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌ها از جمله ساحل عمومی، قلعه بودروم، موزه های بودروم و ... دسترسی آسان دارد. عموما گردشگرانی که در تابستان به بودروم سفر می‌کنند، از سواحل بودروم و یا پارک های آبی بودروم بازدید می‌کنند. اگر در بهار یا تابستان به این شهر ساحلی زیبا سفر کنید، احتمالا بسیاری از هنرمندان و افراد معروف ترکیه را در خیابان‌ها، سواحل و یا مراکز خرید از نزدیک ملاقات خواهید کرد. زیرا که بودروم از پاتوق‌های محبوب تابستانی ترک‌ها به حساب می‌‌آید. در پانسیون مرحبا بودروم اقامت دلچسبی تجربه خواهید کرد. کارکنان هتل Merhaba Pansiyon Bodrum بسیار خوش برخورد، زحمتکش و کاردان هستند و به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی پانسیون مرحبا بودروم


در پانسیون مرحبا بودروم امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما بودروم با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تبدیل ارز، فتوکپی، فکس، خدمات اتو، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. خوشبختانه، هتل مقابل ساحل واقع شده و منظره بسیار زیبایی از دریا مقابل چشم مهمانان قرار می‌گیرد.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی بدون دریافت هزینه اضافی پذیرش می‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای در پانسیون مرحبا بودروم وجود دارند. اتاق‌های هتل شامل دبل استاندارد، تریپل،توئین استاندارد، سینگل استاندارد، چهار تخت، خانواده و ... هستند. چشم انداز برخی اتاق‌ها را منظره زیبایی از دریا تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها ساده است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. فضای اتاق‌ها دنج و دلنشین بوده و از ترکیب‌های رنگی سفید و قهوه‌ای در اسباب و دیزاین اتاق‌ها به کار گرفته شده است. کف اتاق‌ها با سرامیک‌های مرمری پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در پانسیون مرحبا بودروم از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۶ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های پانسیون مرحبا بودروم امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در پانسیون مرحبا بودروم برای مهمانان یک سری فعالیت‌های نشاط و سرگرم کننده در نظر گرفته شده‌اند. هتل به دلیل نزدیک بودن به ساحل، تفریحات آبی نظیر غواصی، ماهیگیری و ... ارائه می‌دهد. مهمانانی که علاقه‌مند به یکی از این تفریحات آبی هستند، می‌توانند با پذیرش هتل هماهنگی به عمل آورند.

رستوران هتل


در تراس طبقه آخر هتل یک رستوران کوچک و نقلی رو به دریا وجود دارد که چشم انداز پانورامیک از ساحل و آفتاب را به مهمانان ارائه می‌دهد. در این رستوران صبحانه همه روزه در ساعات معین به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و شامل محصولات ارگانیک و محلی بدروم ازجمله زیتون، عسل و ... است.

فاصله پانسیون مرحبا بودروم تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آمفی تئاتر یونانی: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا آسیاب‌های بادی بودروم: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا دروازه میندوس بودروم: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی پداسا: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله تا آکوالند بودروم: ۷٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است