search
menu

هتل Ladonia Hotels Del Mare Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ladonia Hotels Del Mare Bodrum
امکانات عمومی هتل لادونیا دل ماره بدروم
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لادونیا دل ماره بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ladonia Hotels Del Mare Bodrum


هتل ۴ ستاره لادونیا دل ماره در شهر زیبای بدروم ترکیه واقع شده است و آماده خدمت رسانی به مسافران از سراسر جهان است. مسافرانی که سالانه از جاهای مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما بودروم را به عنوان مقصد گردشگری شان انتخاب می کنند و سفری خاطره انگیز برای خود و خانواده شان رقم می زنند. بدروم یکی از شهرهای پرطرفدار در کشور ترکیه است، بی شک با انتخاب این هتل در اتمسفری سحرآمیز و رویایی یکی از تکرارنشدنی ترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد، پس همین حالا نسبت به رزرو هتل با قیمت های مقرون به صرفه اقدام کنید. این هتل بی نظیر تا فرودگاه میلاس بدروم حدودا ۳۸ کیلومتر فاصله دارد و برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره مند شوید. اگر جزو طرفداران خرید هستید، مرکز خرید گومبت یکی از مشهورترین مراکز خرید در شهر بدروم است که تا هتل Ladonia Hotels Del Mare Bodrum فاصله اندکی دارد، همچنین این هتل فاصله نزدیکی تا جاهای دیدنی شهر بدروم دارد، به طوری که می توانید در عرض چند دقیقه به جاذبه هایی مانند موزه ماریتیمِ دروازه میندوس، آمفی تئاتر بودروم و پارک آبی بدروم دسترسی داشته باشید.

امکانات عمومی هتل لادونیا دل ماره بدروم


در این هتل محلی به عنوان پارکینگ اختصاصی دایر گردیده و در اختیار مسافرانی قرار داده می شود که با ماشین شخصی سفر می کنند. در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. در لابی این هتل می توانید از اتاق چمدان، خدمات تور و بلیط و بهره مند شوید. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. براساس قوانین رایج در هتل Ladonia Hotels Del Mare Bodrum بردن حیوانات خانگی ممنوع است. اینترنت وای فای رایگان نیز در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. پرسنل این مجموعه به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی محبوب این هتل می توان به استخر شنای روباز و ساحل اختصاصی دریا اشاره کرد که مطمئنا سیر نخواهید شد. استخر روباز این هتل برای تمامی رده های سنی مناسب است، همچنین علاوه بر استخر روباز می توانید از استخر سرپوشیده و حمام ترکی استفاده کنید که طرفداران زیادی در میان توریست ها دارد. از دیگر امکانات ارائه شده در هتل Ladonia Hotels Del Mare Bodrum می توان به مینی کلاب، سالن بدنسازی با مجهزترین دستگاه های روز دنیا، موسیقی های زنده، دارت، تنیس، فوتبال، والیبال ساحلی اشاره کرد. برای کودکان نیز محل بازی و سرگرمی مجهزی دایر گردیده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل لادونیا دل ماره در شهر بودروم شامل ۱۱۳ اتاق است و همه اتاق ها در این هتل با وسایل مدرن و شیک چیده شده اند و همگی برای اقامت به عنوان اتاقی استاندارد به شمار می روند، راحتی این اتاق ها به گونه ایست که گویا در منزل شخصی هستید. همچنین همه اتاق ها در هتل Ladonia Hotels Del Mare Bodrum به طور روزانه نظافت می شوند و همگی شامل مینی بار، تلویزیون، تلفن، بالکن، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق هستند. همچنین حمام اختصاصی در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، وان، توالت فرنگی، حوله و سشوار هستند. هزینه اقامت برای کودکان تا دو سال رایگان، برای کودکان ۲ تا ۶ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان و برای افراد بالای ۷ سال به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


در این هتل دو رستوران و بار وجود دارد که صرف وعده صبحانه بوفه ای رایگان بوده و روزی عالی را شروع خواهید کرد، همچنین برای وعده های ناهار و شام و حتی میان وعده نیز می توانید از غذاها و دسرهای خوشمزه این رستوران لذت ببرید.

فاصله هتل لادونیا دل ماره بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه بودروم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه هالیکارناسوس: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیرآب بودروم: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر ذکی مورن: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی بودروم: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است