search
menu

هتل La Blanche Resort & Spa Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل La Blanche Resort & Spa Bodrum
امکانات عمومی هتل لا بلانچ ریزورت اند اسپا بودروم
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لا بلانچ ریزورت اند اسپا بودروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل La Blanche Resort & Spa Bodrum


هتل لا بلانچ ریزورت اند اسپا از هتل های ۵ ستاره در شهر بدروم ترکیه است و جزو هتل های محبوب در کشور ترکیه به شمار می رود. هتل لابلانچ در ۵۵ کیلومتری فرودگاه میلاس بودروم و در فاصله ۲۵ کیلومتری مرکز شهر بودروم واقع شده است. بودروم به عنوان سرزمین آب شناخته می شود و تا چشم کار می کند در این شهر آب و دریا دیده می شود. مطمئنا با سفر به این منطقه سفری متفاوت و در عین حال سرشار از تنوع را تجربه خواهید کرد. هتل لا بلانچ ریزورت اند اسپا از هتل های لوکس این شهر است و تا ساحل تنها ۴ دقیقه پیاده روی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل لا بلانچ ریزورت اند اسپا بودروم


از امکانات مشهور این هتل می توان به دو استخر شنا، ساحل اختصاصی، شاتل فرودگاهی و بار اشاره کرد. پرسنل این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و همگی به زبان های ترکی، آلمانی و انگلیسی صحبت می کنند. در صورت نیاز به پول نقد در داخل هتل بخش صرافی دایر است. در فضای بیرونی هتل La Blanche Resort & Spa Bodrum مبلمان زیبایی چیده شده و به ساحل اختصاصی راه خواهید داشت. همچنین محوطه هتل را باغ بی نظیری فرا گرفته است و برایتان اوقاتی خوش به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید.
اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان در اختیار گردشگران قرار می گیرد. خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات تور و بلیط گردشگری، تبدیل ارز، میز تور و پذیرش ۲۴ ساعته در لابی این هتل ارائه می شوند. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو باید هزینه مجزا پرداخت کنید. اگر برای سفرکاری به خرید بلیط هواپیما اقدام می کنید و برای اقامتتان هتل لا بلانچ ریزورت اند اسپا را انتخاب می نمایید، به راحتی می توانید از مرکز بیزینس استفاده کرده و جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. در لابی هتل می توانید از سالن زیبایی و آرایشی بهره مند شوید و انواع خدمات مربوط به پوست و مو را دریافت کنید. همچنین برای گشت و گذار در سطح شهر می توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید. پرسنل هتل La Blanche Resort & Spa Bodrum به زبان های انگلیسی، آلمانی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل لا بلانچ ریزورت اند اسپا دو استخر شنا دایر است که هر دو استخر روباز برای استفاده مسافران رایگان بوده و برای همه رده های سنی مناسب هستند. در کنار استخرها نیز صندلی و چتر آفتاب گیری قرار داده شده است. در مرکز اسپای در این هتل خدماتی مانند حمام ترکی، ماساژ، جکوزی، سونا، خدمات مراقبت از پوست و بدن ارائه می‌شوند. از جمله تفریحات این هتل می توان به سالن بدنسازی با مجهزترین دستگاه ها، ایروبیک، ورزش های آبی، والیبال ساحلی، زمین تنیس، استخر روباز، پارک آبی و خدماتی نظیر موسیقی زنده اشاره کرد. همچنین انواع برنامه‌ های سرگرم کننده برای کودکان در باشگاه کودکان ارائه می شود، همچنین می توانید از انواع ماساژها بهره مند شوید.
فعالیت های دیگر در هتل La Blanche Resort & Spa Bodrum عبارتند از ایروبیک، موسیقی های زنده، پارک آبی، کلاب کودکان، غواصی، قایق سواری، بیلیارد و اتاق بازی برای کودکان. محلی برای نگهداری کودکان نیز در این هتل دایر است تا بزرگسالان با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل لا بلانچ ریزورت اند اسپا دارای ۳۶۲ اتاق است که انواع اتاق ها عبارتند از اتاق استاندارد با چشم انداز استخر، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق خانواده، اتاق دوبل با چشم انداز باغ. تمامی اتاق ها با اسباب لوکس چیده شده اند و از کف تا سقف دارای پنجره های بزرگی هستند. در داخل اتاق هاس هتل La Blanche Resort & Spa Bodrum امکاناتی نظیر میزکار، مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، صندوق امانات، محافظ کودکان، امکانات اتو، کاناپه و بالکن وجود دارند. همچنین در داخل برخی از اتاق ها حمام و اسپای اختصاصی دایر گردیده است. همچنین در داخل این اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد و این حمام ها شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله و سشوار هستند.

رستوران هتل


در رستوران این هتل به نام Gardenya غذاهای بین المللی و سنتی ترکی به صورت منویی و سلف سرویس ارائه می شود، همچنین در رستوران لامرلانیز غذای دریایی تازه سرو می کنند.

فاصله هتل لا بلانچ ریزورت اند اسپا بودروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آمفی تئاتر بودروم: ۱۹.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه هالیکارناسوس: ۱۹.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی بودروم: ۱۹.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیرآب بودروم: ۱۹.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه سنت پیتر بودروم: ۱۹.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر زکی مورن: ۲۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است