search
menu

هتل Kefaluka Resort Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kefaluka Resort Bodrum
امکانات رفاهی هتل
گزینه های غذاخوری هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل کفالوکا ریزورت اولتر آل اینکلوسیو بودروم

درباره هتل Kefaluka Resort Bodrum


مثل سلبریتی‌ها زندگی کنید. با ورود به هتل کفالوکای بودروم احساس ستاره بودن به شما دست می‌دهد. یعنی علاوه بر خدماتی که در سطح استاندارد جهانی ارائه می‌شوند، با مجموعه مدرنی روبرو می‌شوید که از هر نظر برای ارائه اقامتی بی‌نقص آماده‌اند. اولترا آل اینکلوسیوِ واقعی همین هتل است یا شاید همان بهشت تعطیلاتی که می‌گویند شایسته این هتل ۵ ستاره باشد، البته به نظر می‌رسد با وجود امکانات و خدماتی که ارائه می‌کند، ۵ ستاره برای این هتل کم است.

امکانات رفاهی هتل


اگر به همراه خانواده با تهیه بلیط هواپیما سفرمارکت به ترکیه سفر کرده‌اید، رزرو این هتل بسیار هوشمندانه خواهد بود چون هتل Kefaluka Resort Bodrum برای تک تک اعضای خانواده تفریح و سرگرمی مخصوصی را ترتیب دیده است. ساحل اختصاصی و اتاقک‌های ساحلی این هتل امکان دیدن منظره زیبای غروب خورشید را به مهمانان هدیه می‌دهد. پارک آبی هتل Kefaluka Resort Ultra All Inclusive جایی برای شادی و نشاط تمام سنین و ساحل اختصاصی‌اش برای جوان‌ترها مناسب می‌باشد. هتل هتل کفالوکا ریزورت موقعیت مکانی محشری دارد، این مجموعه در کنار خلیج آکیالار و در شهر تورگت‌ریس جای گرفته است. برای اقامت در این‌جا گزینه‌های متفاوتی پیش‌رو خواهید داشت، می‌توانید طبق برنامه‌های تعطیلاتی خود سوئیت مناسبی را انتخاب کنید ولی مطمئن باشید همه این واحد‌های اقامتی هتل کفالوکا ریزورت بودروم با زیبایی تمام و با مبلمانی شیک و مدرن طراحی شده‌اند که چشم‌اندازهای زیبایی به دریای اژه، دهکده آکیارلار و جزیره کوس دارد. گفتنی است که کودکان عاشق پارک آبی، سرسره‌های آبی و تفریحات استخر هتل کفالوکا ریزورت می‌شوند و حتی بخشی از وقتشان را با تفریح در زمین بازی و کلاب کودکان سپری می‌کنند تا جایی که راضی به ترک هتل نمی‌شوند.
همچنین برای رفاه بیشتر مسافران، هتل کفالوکا ریزورت امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، پاسخگویی ۲۴ ساعته، آسانسور، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.

گزینه های غذاخوری هتل


ضمنا با وجود ۵ رستورانی که در مجموعه وجود دارد، تنوع در منو و غذایی چندان دور از انتظار نیست در رستوران های این هتل میتوانید انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی، ترکی، چینی و بین المللی را نوش جان کنید. لازم به ذکر است کیفیت غذا و نوشیدنی‌هایش همواره رضایت مهمانانش را جلب کرده است.

موقعیت مکانی هتل


فراموش نکنید که خدمات ماساژ، زیبایی و اسپای هتل یکی از بهترین‌های شهر می‌باشد و با اینکه فاصله هتل کفالوکای بودروم از فرودگاه یا بناهای مختلف کم نیست ولی سرویس کرایه خودرو این دسترسی را راحت ساخته است، پس اگر تصمیم به گشت‌زنی دارید ، این درخواست را با کادر پذیرش در میان بگذارید.

اماکن نزدیک به هتل کفالوکا ریزورت اولتر آل اینکلوسیو بودروم


قلعه باستانی کوس: ۸ کیلومتر
آمفی تئاتر بودروم: ۸.۸ کیلومتر
آسیاب های بادی بودروم: ۱۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل کفالوکا ریزورت اولتر آل اینکلوسیو تا فرودگاه میلاس بودروم : ۴۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است