search
menu

هتل Hotel Karia Princess Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Karia Princess Bodrum
امکانات کلی هتل کاریا پرینسس بدروم
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاریا پرینسس از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Karia Princess Bodrum


هتل کاریا پرینسس بدروم از هتل‌های ۴ ستاره شهر بدروم است. شهر ساحلی بدروم در جنوب غربی ترکیه و حاشیه دریای اژه قرار دارد. سواحل زیبا و جاذبه‌ های باستانی و تاریخی بودروم از اصلی‌ترین دلایل خرید بلیط هواپیما بودروم و سفر به این شهر زیبا هستند. Hotel Karia Princess با نزدیکی به ساحل بدروم گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌رود. با اقامت در هتل کاریا پرینسس دسترسی راحتی به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی بدروم از جمله برج فرانسوی و قلعه بودروم خواهید داشت. هتل کاریا پرینسس بسیار مناسب سفرهای دو نفره است. با اقامت در این هتل، اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل کاریا پرینسس بدروم


در هتل کاریا پرینسس امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق خانواده و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌رود. در قسمت پذیرش خدمات چک‌این/اوت خصوصی، چک‌این/اوت سریع، اتاق چمدان، کانسیرج و صرافی ارائه می‌شود. با استفاده از خدمات اجاره خودرو می‌توانید در شهر گردش کرده و از تمام جاهای دیدنی بدروم بازدید نمایید. این هتل برای استفاده از معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری جلسه، هتل کاریا پرینسس را به گزینه‌ای مناسب برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. تیم حرفه‌ای هتل کاریا پرنسس برای ایجاد محیطی دلپذیر برای مهمانان در تلاش هستند. علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیس هم در این هتل صحبت می‌شود. لازم به ذکر است با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خانه‌داری، لاندری، اتو، خشک‌شویی و پرس شلوار بهره‌مند شوید. فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل است و با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان برسید. توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


واحدهای اقامتی هتل کاریا پرینسس بودروم شامل ۵۵ اتاق شیک و زیبا است. برای اقامت در این هتل می‌توانید اتاق دوبل، تویین یا اکونومی سینگل را انتخاب نمایید. تمامی واحدهای اقامتی دارای بالکن و مینی‌بار هستند. بعضی از واحدها دارای اتاق نشیمن و مبلمان هستند. در حمام خصوصی، دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی قرار دارد. از امکانات دیگر اتاق‌ها می‌توان تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و تلفن را نام برد. برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند. لازم به ذکر است برای کودکان زیر ۶ سال، گهواره و تخت اضافی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


همان‌طور که گفته شد هتل کاریا پرینسس در نزدیکی سواحل بدروم قرار دارد. نزدیکی به ساحل سفرتان را مملو از تفریحات آبی و آرامش بی‌پایان دریا خواهد کرد. باغ زیبای هتل فضای دنجی برای گذراندن اوقات فراغت است. این هتل دارای ۲ استخر شنا است. استخر اول روباز و فصلی است و دارای امکانات جانبی نظیر آفتاب‌گیر، صندلی مخصوص و حوله است. استخر دوم مناسب برای استفاده از کودکان عزیز است. امکانات دیگری مثل زمین‌بازی کودکان، لوازم بازی و کالسکه، هتل کاریا پرینسس را گزینه‌ای مناسب برای اقامت خانواده‌های دارای فرزند خردسال کرده است. برای سرگرمی بیشتر مهمانان، فعالیت‌هایی مثل تنیس، بیلیارد و دوچرخه‌سواری تدارک دیده شده است. با وجود یک باشگاه مجهز داخل هتل تمرینات ورزشی‌تان در طول سفر متوقف نخواهد شد. پس از گذراندن یک روز شلوغ و هیجان‌انگیز چه می‌کنید؟ پیشنهاد ما سر زدن به مرکز اسپا است. ماساژ و حمام ترکی از دیگر گزینه‌های تندرستی این مجموعه هستند.

رستوران هتل


برای شروع یک روز زیبا چند گزینه پیش رویتان خواهد بود. از آنجا که هتل کاریا پرینسس دارای خدمات روم سرویس است، می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاقتان نوش جان کنید. البته خوردن صبحانه در باغ هتل مزه دیگری دارد. صبحانه گیاهی، انگلیسی، لهستانی، وگان، حلال، بدون گلوتن و سلف‌سرویس از انتخاب‌های موجود در هتل کاریا هستند. برای ناهار و شام می‌توانید انواع غذاهای ترکی و دریایی را در رستوران هتل نوش جان کنید. البته کافه‌ها و رستوران‌های دیگری نیز در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید.

فاصله هتل کاریا پرینسس از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از ساحل بارداکچی: ۸۵۰ متر
فاصله از ساحل گومبت: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله از موزه باستان‌شناسی زیر آب بودروم: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله از برج فرانسوی: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله از قلعه بودروم: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله از ساحل آکان: ۲٫۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است