search
menu

هتل Golden Beach Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Beach Bodrum
امکانات رفاهی هتل
خدمات رفاهی هتل
فعالیت های تفریحی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل گلدن بیچ بودروم

درباره هتل Golden Beach Bodrum


هتل گلدن بیچ بودروم هتلی ۴ستاره در بودروم ترکیه است. بودروم شهری پرطرفدار با جاذبه‌های بسیار زیبا و دیدنی مانند آرامگاه هالیکارناسوس، دروازه میندوس و قلعه بودروم است که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. هتلی کنار ساحل خواسته بسیاری از مسافرانی است که با خرید بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت به بودروم سفر می‌کنند.

امکانات رفاهی هتل


گلدن بیچ بودروم یکی از بهترین هتل‌های کنار ساحل است که اتاق‌هایی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات و یک مینی بار دارد.
هتل Golden Beach Bodrum به تفریح و روحیه میهمانان خود اهمیت می‌دهد در نتیجه انواع ورزش‌ها، استخر‌ها و امکانات را برای آن‌ها فراهم کرده است. میهمانان گلدن بیچ بودروم می‌توانند در استخر روباز هتل و زیر آسمان آبی و صاف بودروم شنا کنند و یا در باشگاه ورزشی مجهز آن ورزش کرده و به عضله‌سازی و سوزاندن کالری‌ها بپردازند. وان آب گرم هتل برای آرامش جسم و بیرون کردن خستگی پس از بازدید جاذبه‌های بودروم گزینه برتر میهمانان به شمار می‌رود.

خدمات رفاهی هتل


برخی از میهمانان گلدن بیچ بودروم هم ترجیح می‌دهند از خدمات ماساژ استفاده کنند که البته این خدمات با کمی هزینه اضافه همراه است. میز بیلیارد و زمین بازی تنیس، بسکتبال و مینی فوتبال از دیگر تفریحات و ورزش‌هایی است که هتل ارائه می‌دهد و میهمانان در طول مدت اقامت خود و در صورت تمایل می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. برای رفاه بیشتر مسافران هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، خدمات آرایشگاهی، پاسخگویی ۲۴ ساعته، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
رستوران هتل Golden Beach Bodrum انواع غذاهای خوشمره ایتالیایی، دریایی، مدیترانه ای، ترکی، محلی و اروپایی را باب میل میهمانان به صورت بوفه سرو می‌کند. علاوه بر بار و کافه هتل اگر نیاز به نوشیدنی داشتید همچنین ماشین‌های خوراکی برای دریافت نوشیدنی تدارک دیده شده.

فعالیت های تفریحی هتل


کارکنان بخش تفریح و سرگرمی گلدن بیچ بودروم نیز در طول روز به سازماندهی انواع تفریحات و سرگرمی‌ها مشغول‌اند. از جمله برنامه‌هایی که این کارکنان تدارک دیده‌اند، مینی کلاب برای میهمانان کودک و نوجوان گلدن بیچ است. این خدمات اگر شبانه باشند، با هزینه اضافی برای میهمانان همراه خواهند بود. ناگفته نماند که وای فای رایگان گلدن بیچ بودروم نیز در اختیار میهمانان است تا تجربیات سفر خود را با دوستان و دنیای مجازی به اشتراک بگذارند.

موقعیت مکانی هتل


در فاصله ۶۵۰ متری هتل گلدن بیچ بودروم می‌توانید به ساحل زیبای Fener بروید، این ساحل بهترین مکان برای شنا و سایر ورزش های آبی است همچنین می‌توانید بر روی شن‌های طلایی این ساحل قدم بزنید و مجموعه ای از صدف و سنگ های زیبا را جمع کنید یا به تماشای منظره‌ی زیبای غروب خورشید بنشینید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل گلدن بیچ بودروم


فاصله هتل تا قلعه کوس: ۹ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر باستانی آگورا: ۹ کیلومتر
فاصله هتل تا آسیاب های بادی بودروم: ۱۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه بودروم: ۱۶.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی لیدو: ۱۹.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است