search
menu

هتل Ena Boutique Hotel Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ena Boutique Hotel Bodrum
امکانات کلی هتل انا بوتیک هتل بدروم
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل انا بوتیک هتل بدروم از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ena Boutique Hotel Bodrum


انا بوتیک هتل در قلب شهر بدروم قرار دارد. بدروم شهر ساحلی زیبایی است بر کرانه دریای اژه. شهر بدروم از گردشگاه‌های معروف ترکیه به شمار می‌رود. این شهر زیبا بیشتر شهرتش را مدیون سواحل زیبایش است. اگر قصد گذراندن یک تعطیلات رویایی در کنار دریا دارید، با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید به شهر بدروم سفر کنید. Ena Boutique Hotel Bodrum با نزدیکی به سواحل بودروم، گزینه ایده‌آلی برای اقامت محسوب می‌شود. بساری از جاذبه‌های دیدنی بدروم از جمله قلعه بودروم و موزه های بودروم کم‌تر از ۱ کیلومتر با بوتیک هتل انا فاصله دارند. انا بوتیک هتل بسیار مناسب برای سفرهای دو نفره است. با اقامت در هتل انا بوتیک هتل بدروم اوقات جذابی را سپری خواهید کرد.

امکانات کلی هتل انا بوتیک هتل بدروم


انا بوتیک هتل ساختمان سه طبقه زیبایی دارد. در این هتل امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. با استفاده از اینترنت رایگان و پرسرعت هتل، ارتباط با دوستانتان راحت خواهد بود. پذیرش بوتیک هتل انا ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدمات چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، اتاق چمدان، کمد، صرافی و کانسیرج ارائه می‌شود. کادر حرفه‌ای هتل با خوش‌رویی تمام برای ایجاد محیطی راحت برای مهمانان تلاش می‌کنند. به زبان‌های ترکی و انگلیسی در انا بوتیک هتل صحبت می‌شود. لازم به ذکر است این هتل مناسب برای استفاده از معلولین عزیز است. برای بازدید از جاهای دیدنی بدروم می‌توانید از خدمات اجاره خودرو استفاده کرده و خودتان در شهر رانندگی نمایید. فکس، فتوکپی و سالن همایش، هتل انا بوتیک را به گزینه‌ای مناسب برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر می‌توان به آسانسور، کپسول آتشنشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی و لاندری استفاده کنید. فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم در ۳۱ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. بهتر است از سیگار کشیدن در نواحی مشترک خودداری کرده و برای این مظور به اتاق سیگار مراجعه نمایید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


واحدهای اقامتی هتل انا بوتیک دارای طراحی داخلی کلاسیک هستند. تمام امکانات لازم برای یک اقامت راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد دوبل، اتاق دلوکس کینگ و سوئیت خصوصی (با حمام اسپا) است. تمامی واحدها دارای بالکن هستند و منظره زیبایی از دریا از آن‌ها مشاهده می‌شود. مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، سیتم گرمایش، حمام، سشوار و لوازم بهداشتی از امکانات داخل اتاق‌ها به شمار می‌روند. برخی از اتاق‌ها ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند، طبیعتا سرویس اضافی شامل هزینه اضافی است.

امکانات تفریحی هتل


بسیاری از گردشگران بودروم برای گذراندن تعطیلات در سواحل زیبا، اقدام به خرید بلیط هواپیما بدروم می‌کنند. نزدیکی به ساحل یکی از امتیازات ویژه‌ای است که با اقامت در انا بوتیک هتل از آن برخوردار خواهید شد. موج‌سواری، قایق‌سواری و شنا جذابیت سفرتان را بیشتر خواهند کرد. برای آب‌تنی می‌توانید از استخر داخل هتل استفاده نمایید. استخر این هتل فصلی و روباز است. استفاده از این استخر مختص بزرگ‌سالان است. در کنار استخر لوازم جانبی شامل صندلی‌های آفتاب‌گیر، چتر آفتاب و حوله برای مهمانان فراهم شده است. باغ زیبای هتل مناسب برای گردش و بازی کودکان است. تراس هتل چشم‌انداز زیبایی از دریای اژه و قلعه بدروم دارد و مکان دل‌انگیزی برای گذراندن اوقات فراغت است.

رستوران هتل


صبحانه هر صبح در تراس هتل به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. البته می‌توانید در اتاقتان بمانید و صبحانه را در اتاقتان نوش جان کنید. انواع غذاهای مدیترانه‌ای در رستوران تراس انا سرو می‌شود. انواع اسنک، میوه و نوشیدنی نیز موجود است. لازم به ذکر است لوازم باربکیو نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. با توجه به موقعیت مکانی هتل انا بوتیک هتل بدروم، رستوران‌ها و کافه‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند.

فاصله هتل انا بوتیک هتل بدروم از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از ساحل آکان: ۶۵۰ متر
فاصله از برج فرانسوی: ۸۰۰ متر
فاصله از قلعه بودروم: ۹۰۰ متر
فاصله از موزه باستان‌ شناسی زیر آب بودروم: ۱ کیلومتر
فاصله از ساحل بارداکچی: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله از آسیاب‌های بادی: ۲٫۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است