search
menu

هتل Delta Beach Resort Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Delta Beach Resort Bodrum
اتاق ها و امکانات موجود در اتاق های هتل
تفریحات و سرگرمی های هتل
سایر امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل دلتا بیچ ریزورت بدروم تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر:

درباره هتل Delta Beach Resort Bodrum


اگر به دنبال جایی برای اقامت در یالیکاواک هستید؟ پیشنهاد ما برای شما هتل دلتا بیچ ریزورت بدروم است که در ساحل اختصاصی خلیج یالیکاواک واقع شده است. هتل باغ دلتا بیچ ریزورت بدروم یکی از عجیب ترین و بهترین هتل های بدروم است. مدیریت و کارکنان این هتل فوق العاده شیک آماده ارائه بهترین خدمات و خلق خاطره انگیزترین لحظات برای شما هستند. همانطور که اطلاع دارید، ترکیه یکی از بهترین مقاصد سفر و خرید بلیط هواپیما آنلاین در سفرهای تابستانی و تفریحی محسوب می شود.
همچنین به دلیل نزدیک بودن به ایران هم گردشگران زیادی شهرهای کشور ترکیه را برای سفر و گردش و تفریح خود انتخاب می نمایند. هرکدام از شهرهای کشور ترکیه را که نامش را شنیده اید برای گردش و تفریح فوق العاده مناسب و هیجان انگیز هستند. یکی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه در میان گردشگران و توریست ها شهر بدروم را می توان نام برد. بدروم در استان موغله ترکیه قرار گرفته است و با دریای اژه همسایه است. یکی از مزیت هایی که این همسایگی برای شهر بدروم به وجود آورده این است که این شهر کاملا ساحلی است و در نتیجه، گردشگران و مسافران بسیاری برای تفریح به این شهر سر می زنند. از آن جایی که اصلا بعید نیست که شما به زودی به این شهر سفر کنید؛ پیشنهاد می کنیم تا با هتل Delta Beach Resort Bodrum بیشتر آشنا شوید.

اتاق ها و امکانات موجود در اتاق های هتل


همانطور که اشاره کردیم، در هتل ۵ ستاره دلتا بیچ ریزورت بدورم امکانات و تجهیزات مدرن و بسیاری زیادی فراهم شده است. اتاق های هتل با استفاده از بهترین لوازم و بشکل شیک طراحی و تزیین شده است. جالب است بدانید که تمامی اتاق ها در هتل باغ دلتا بیچ ریزورت بدروم، چشم اندازی روبه دریا دارند. شما در اوقات استراحت خود از تماشای زیبایی دریا می توانید لذت ببرید. ساحل خصوصی، میز مطالعه، خدمات خانه داری، بالکن خصوصی، تلویزیون کابلی و ماهواره ای، تلویزیون صفحه نمایش تخت، حمام، سشوار، سرویس اتاق،تلفن، آب بطری،کف کاشی و مرمر و همچنین اینترنت رایگان وای فای از جمله برخی امکانات موجود در اتاق های هتل Delta Beach Resort Bodrum هستند.

تفریحات و سرگرمی های هتل


هتل باغ دلتا بیچ ریزورت بدورم همیشه و در تمام لحظات تفریحاتی برای خلق لحظات شاد برای مهمانان خود تدارک دیده است. استخرهای روباز و آبگرم های هتل بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان هتل هستند. در حالی که کودکان روی سرسره آب بازی می کنند، آرام باشید و ساعت ها از سرگرمی و بازی در استخر که توسط تیم انیمیشن پر انرژی دلتا برگزار می شود، لذت ببرند. خانواده و دوستان را برای والیبال در ساحل به چالش بکشید. از انواع ورزش های آبی از جمله اسکی روی آب و کایاک سواری لذت ببرید. برای برخی اوقات لذت بردن از یک ماساژ آرامش بخش لذت ببرید. مدتی را در سونا یا حمام ترکی سپری کنید.

سایر امکانات و خدمات هتل


اینترنت رایگان، مرکز تناسب اندام با اتاق بدنسازی، پارکینگ رایگان، ساحل دریا، قایقرانی، نگهداری از کودکان، آبگرم، سونا، رستوران، بوفه صبحانه، چای مجانی، وعده های غذایی بچه ها، ایروبیک، دارت، تنیس روی میز، سرسره آبی،شبکه های تلویزیونی کودکان، باشگاه کودکان، حمل و نقل فرودگاه، کرایه ماشین، تاکسی سرویس، اتاق ضیافت، اتاق های ملاقات، درمان های صورت، ماساژ پا و ماساژ کامل بدن، خدمات آرایش، اتاق بخار، پذیرش ۲۴ ساعته تنها بخشی از امکانات و خدمات متنوعی هستند که هتل Delta Beach Resort Bodrum برای رفاه و آسایش بیشتر مهمانان فراهم شده است.

فاصله هتل دلتا بیچ ریزورت بدروم تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر:


فاصله هتل تا شهر عتیقه پداسا: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید اوسیس: ۱۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا دروازه میندوس: ۱۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا آمفی تئاتر یونان: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مقبره هالیکارناسوس: ۱۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا آسیاب های بادی بدروم : ۱۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است