search
menu

هتل Delfi Hotel Spa & Wellness Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Delfi Hotel Spa & Wellness Bodrum
امکانات و خدمات عمومی هتل دلفی هتل اسپا و ولنس سنتر بودروم
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دلفی هتل اسپا و ولنس سنتر بودروم تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Delfi Hotel Spa & Wellness Bodrum


هتل دلفی هتل اسپا و ولنس سنتر بودروم، از هتل‌های ۳ ستاره خوب در شهر گردشگری و ساحلی بودروم، ترکیه با موقعیت مکانی عالی است که امکانات رفاهی مناسب برای مهمانان فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. هتل تا ساحل به اندازه چهار دقیقه پیاده روی فاصله دارد. سواحل بودروم ازجمله دلایل گردشگران برای سفر به این شهر زیبا هستند. پارک های آبی بودروم برای تجربه یک روز هیجان انگیز گزینه‌های ایده آل هستند. چه بزرگ‌سالان و چه کودکان از آب بازی و سرسره بازی بسیار لذت می‌برند. به احتمال زیاد در روزهای پایانی بهار و فصل تابستان بسیاری از افراد معروف ترکیه چون خواننده‌ها، بازیگران، هنرمندان و ... را در بودروم ملاقات خواهید کرد. چراکه بودروم پاتوق لوکس و تابستانی افراد معروف ترکیه است. خرید سوغاتی و یادگاری از مراکز خرید بودروم و فروشگاه‌های محلی را از دست ندهید. موزه های بودروم نیز آثار متعدد و جالب زیادی برای ارائه دادن دارند. در فرصت پیش رو حتماً به آن‌ها مراجعه کنید. پس از گشت و گذارهای طولانی در بودروم ، استراحت در هتل دلفی هتل اسپا و ولنس سنتر بودروم خستگی را از تنتان رفع می‌کند. کارکنان محترم و زحمتکش هتل Delfi Hotel Spa & Wellness Bodrum تمام سعی خود را می‌کنند تا اقامت خوبی برای مهمانان فراهم نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل دلفی هتل اسپا و ولنس سنتر بودروم


در هتل دلفی هتل اسپا و ولنس سنتر بودروم امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما بودروم سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده و مبلغی را بابت هر روز پرداخت کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات تور، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات مهم کاری، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای استراحت و تنفس از آن‌ها استفاده نمایند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی بدون نیاز به پرداخت هزینه پذیرش می‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل دلفی هتل اسپا و ولنس سنتر بودروم وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های دبل و توئین استاندارد، دبل و توئین دلوکس، سوئیت، دبل و توئین اکونومی، تریپل استاندارد ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از استخر، فضای سبز، محوطه هتل و ... تشکیل داده است. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند که مبلمان مخصوص فضای باز در آن‌ها تعبیه شده‌اند.دکوراسیون اتاق‌ها ساده و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. ترکیب‌های رنگی مناسب و هماهنگ به کار گرفته شده در دکوراسیون اتاق‌ها نیز، فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری همه روزه به طور رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل دلفی هتل اسپا و ولنس سنتر بودروم امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل دلفی هتل اسپا و ولنس سنتر بودروم یک سری امکانات در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان در اوقات بیکاری بتوانند از آن‌ها استفاده کنند و حوصله‌شان سر نرود. مهمانان می‌توانند در طول روز به فعالیت‌هایی از قبیل دوچرخه سواری، کوهنوردی، بیلیارد، تنیس روی میز بپردازند و یا در ساحل به انجام ورزش‌های آبی چون موج سواری، غواصی و ... مشغول شوند. داخل هتل نیز یک استخر روباز وجود دارد که قابل استفاده برای بزرگ‌سالان و کودکان است. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند. مهمانان می‌توانند در روزهای گرم آفتابی از شنا و حمام آفتاب لذت ببرند. یک سرسره آبی هم در استخر وجود دارد که لذت آب بازی را چندین برابر می‌کند. برای رفع خستگی و تجربه روزی سرشار از آرامش، خدمات اسپا و ریلکسیشن شامل انواع ماساژها، سونا، حمام و ... کارساز هستند. یک سالن بدنسازی هم برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور مرتب انجام دهند. با تاریک شدن هوا نیز در هتل موسیقی زنده اجرا گشته و لحظات شاد و مفرح برای مهمانان رقم می‌زند. ناگفته نماند که برای کودکان هم یک اتاق بازی فراهم شده تا بتوانند در آن سرگرم شوند.

رستوران هتل


در رستوران هتل دلفی هتل اسپا و ولنس سنتر بودروم همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. وعده صبحانه شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به صورت منوی آلاکارته سرو می‌گردند. بار نوشیدنی جات هتل نیز در کنار استخر قرار داشته و انواع میان وعده‌ها، مزه‌ها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانان آماده می‌کند.

فاصله هتل دلفی هتل اسپا و ولنس سنتر بودروم تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج فرانسوی بودروم: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه بودروم: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بودروم: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر یونانی بودروم: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا دروازه میندروس بودروم: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا بادگیرهای بودروم: ۲٫۴ کیلومتر


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است