search
menu

هتل Azka Hotel Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Azka Hotel Bodrum
امکانات و خدمات عمومی هتل آزکا بودروم
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آزکا بودروم تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Azka Hotel Bodrum


هتل آزکا بودروم، از هتل‌های ۵ ستاره عالی در بهترین موقعیت مکانی شهر گردشگری و ساحلی بودروم، ترکیه است که امکانات رفاهی مناسب و عالی فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. اگر در سفر به بدروم می‌خواهید اقامت لوکس تجربه کرده و در عین حال به جاهای دیدنی دسترسی آسان داشته باشید، هتل آزکا بودروم از بهترین گزینه‌های ممکن برای شماست. قرار گرفتن هتل در مقابل ساحل و داشتن ساحل اختصاصی از مزایای آن به حساب می‌آید. هتل تا ساحل، مرکز شهر و جاذبه‌ها فاصله کمی دارد. می‌توانید با پیاده روی کوتاه مدت به همه آن‌ها دسترسی داشته باشید. برای بازدید از جاذبه‌هایی که در مسیرهای دور قرار دارند، با هماهنگی از طریق پذیرش ماشین کرایه کرده و یا در تورهای بازدید از جاذبه‌ها شرکت نمایید.
اکثر گردشگران برای لذت بردن از سواحل بودروم به آن سفر می‌کنند. بودروم پاتوق لوکس و تابستانی افراد معروف ترکیه است. بنابراین، اگر در روزهای پایانی فصل بهار و در سه ماه فصل تابستان به بودروم سفر کنید، بسیاری از افراد معروف ترکیه چون خواننده‌ها، بازیگران، هنرمندان و ... را ملاقات خواهید کرد. خرید سوغاتی و یادگاری از مراکز خرید بودروم و فروشگاه‌های محلی را از دست ندهید. اگر در روزهای گرم تابستان به دنبال آب بازی و هیجان هستید، به یکی از پارک های آبی بودروم مراجعه کنید. پس از گشت و گذارهای طولانی در بودروم، استراحت در هتل آزکا بودروم خستگی را از تنتان رفع می‌کند. کارکنان مجرب، کاردان و زحمتکش هتل Azka Hotel Bodrum تمام سعی خود را می‌کنند تا اقامت خوبی برای مهمانان فراهم نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آزکا بودروم


در هتل آزکا بودروم امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما بودروم سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مینی مارکت، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، کانسرج، تبدیل ارز، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتنیگ‌ها و جلسه‌های مهم کاری، خدمات کودک و کودکیاری، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس، مبلمان مخصوص فضای باز وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای استراحت و تنفس از آن‌ها استفاده نمایند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل آزکا بودروم وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های سوئیت، دبل و توئین استاندارد، دلوکس، دیل و توئین دلوکس، ویلا، بیزینس سوئیت و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از دریا، استخر، فضای سبز، محوطه هتل و ... تشکیل داده است. اکثر اتاق‌ها دارای بالکن هستند و چشم انداز زیبایی را به مهمانان ارائه می‌دهند. در بالکن‌ها مبلمان مخصوص فضای باز قرار دارند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. ترکیب‌های رنگی مناسب و هماهنگ به کار گرفته شده در دکوراسیون اتاق‌ها نیز، فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری همه روزه به طور رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات در هتل اکیداً ممنوع است. همچنین، اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل آزکا بودروم امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل آزکا بودروم یک سری امکانات در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان در اوقات بیکاری بتوانند از آن‌ها استفاده کنند و حوصله‌شان سر نرود. مهمانان در طول روز می‌توانند به فعالیت‌هایی از قبیل تنیس، مینی گلف، اسکواش، دارت، تنیس روی میز، بیلیارد و ... بپردازند و یا از ورزش‌های آبی چون غواصی لذت ببرند. یک اتاق بازی برای کودکان در نظر گرفته شده در فضای سرپوشیده است و انواع بازی‌ها و اسباب بازی‌ها را در اختیار کودکان قرار می‌دهد. در فضای باز نیز پارک کودک با تجهیزات متنوع وجود دارد. هتل دارای استخر روباز و سرپوشیده بوده که قابل استفاده برای بزرگ‌سالان و کودکان است. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند. مهمانان می‌توانند در روزهای گرم آفتابی از شنا و حمام آفتاب لذت ببرند. برای رفع خستگی و تجربه روزی سرشار از آرامش، استفاده از خدمات اسپا و ریلکسیشن شامل انواع ماساژها، جکوزی، حمام ترک، اتاق بخار، سونا و ... پیشنهاد می‌شوند. در سالن زیبایی هتل نیز انواع خدمات مراقبتی و زیبایی به خانم‌ها و آقایان ارائه می‌گردد. مهمانان می‌توانند در سالن بدنسازی هتل تمریناتشان را به طور مرتب انجام دهند. کلاس‌های یوگا و بدنسازی نیز در سالن برگزار می‌شوند. در صورت تمایل می‌توانید شرکت کنید. مهمانانی که می‌خواهند جریان رنگ گرفتن و برنز شدن را سرعت بخشیده و به رنگ پوست دلخواهشان برسند، می‌توانند از سولاریوم هتل استفاده نمایند.

رستوران هتل


در رستوران هتل آزکا بودروم همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. وعده صبحانه شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به صورت منوی آلاکارته سرو می‌گردند و گزینه‌های باور نکردنی از غذاهای متنوع و بین‌المللی در اختیارتان قرار می‌دهند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع میان وعده‌ها، مزه‌ها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانان آماده می‌کند.

فاصله هتل آزکا بودروم تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه میندروس بودروم: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بودروم: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه بودروم: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر یونانی بودروم: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا برج فرانسوی بودروم: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی آگورا: ۱۸٫۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است