search
menu

هتل Azura Deluxe Resort & Spa Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Azura Deluxe Resort & Spa Alanya
اتاق‌های هتل آزورا دلوکس ریزوت
رستوران هتل آزورا دلوکس ریزوت
ورزش و تفریح در هتل آزورا دلوکس ریزوت
امکانات مناسب برای کودکان
نکات دیگر درباره هتل آزورا دلوکس ریزوت
اماکن نزدیک به هتل آزورا دلوکس ریزوت آوسالار

درباره هتل Azura Deluxe Resort & Spa Alanya


هتل آزورا دلوکس ریزوت آوسالار از هتل‌های ۵ ستاره شهر آوسالار آلانیا است. این هتل با امکانات منحصر به فردی که دارد، نه فقط در کشور ترکیه بلکه در سطح جهان به اقامتگاهی مثال زدنی تبدیل شده است. از این رو، اکثرا کسانی که با خرید بلیط هواپیما آوسالار مسافر این شهر می‌شوند، قبل از بستن بار سفر، سعی می‌کنند یکی از اتاق‌های بی نظیر و درجه یک Azura Deluxe Resort & Spa را برای خودشان رزرو نمایند.

اتاق‌های هتل آزورا دلوکس ریزوت


اتاق‌های مدرن و حیرت انگیز هتل آزورا دلوکس ریزوت آوسالار با امکاناتی مثل سرویس اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع، بالکن، صندوق امانات، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، شرایط بسیار خوب و ایده آلی برای پذیرایی از مهمانان به وجود آورده‌اند. جالب است بدانید که اغلب این اتاق‌ها دارای چشم اندازی به یاد ماندنی به سمت دریا هستند. بنابراین شما در بخشی از اوقات روزانه خود می‌توانید یک نوشیدنی لذیذ به دست بگیرید و در فضای اتاقتان همزمان با میل کردن این نوشیدنی به تماشای زیبایی‌های دریا بپردازید.

رستوران هتل آزورا دلوکس ریزوت


شاید باور کردنش سخت است اما بهتر است بدانید که هتل آزورا دلوکس ریزوت آوسالار دارای ۳ رستوران مجزاست. رستوران‌هایی که غذاهای دریایی، عثمانی، ایتالیایی و بین المللی را با بهترین مواد غذایی طبخ می‌کنند. کافیست در فضای این رستوران‌ها بنشینید تا پرسنل مجرب آنها به بهترین شکل از شما پذیرایی کنند. ناگفته نماند که کافی شاپ هتل آزورا دلوکس ریزوت آوسالار نیز با فراهم آوردن انواع نوشیدنی‌های دلچسب به همراه کیک‌ها و دسرهای خوشمزه، لحظات جذابی برایتان به ارمغان خواهد آورد.

ورزش و تفریح در هتل آزورا دلوکس ریزوت


هر آنچه که تاکنون درباره هتل آزورا دلوکس ریزوت آوسالار گفتیم همگی را کنار بگذارید تا به سراغ جذاب‌ترین جنبه اقامت در این هتل برویم. منظورمان ورزش‌ها و تفریحاتی است که بسترشان به بهترین نحو در هتل آزورا دلوکس ریزوت آماده شده است. برای مثال، شما می‌توانید بخشی از روز خود با انجام بازی‌های دارت، تنیس روی میز، بیلیارد و دوچرخه‌سواری سپری کنید. اگر با هیچ یک از این فعالیت‌ها حس خوبی پیدا نکردید، امکانات مدرن سالن ورزشی هتل آزورا دلوکس ریزوت آوسالار را امتحان کنید. چنانچه عاشق آب بازی و ورزش‌های آبی بودید، انواع این ورزش‌ها نظیر شیرجه زنی و کانو شما را جذب خود خواهند کرد. لازم به ذکر است که استخرهای سرپوشیده و روباز هتل آزورا دلوکس ریزوت محل بسیار خوبی برای شنا به شمار می‌روند. در کنار همه این‌ها، ساحل اختصاصی این هتل جایی است که می‌توانید انواع ورزش‌ها و تفریحات نظیر والیبال و فوتبال ساحلی را در آن امتحان کنید. ضمنا، برای رفع خستگی حاصل از تمامی این فعالیت‌ها، سونا و مرکز اسپا هتل آزورا دلوکس ریزوت به شما پیشنهاد می‌شود.

امکانات مناسب برای کودکان


از آنجایی که تفریح و شادابی کودکان برای هتل آزورا دلوکس ریزوت آوسالار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، این اقامتگاه با فراهم کردن فرصت سرگرمی در زمین بازی و پارک آبی لحظات لذت بخشی برای فرزندان شما رقم خواهد زد. شک نکنید که سر خوردن از سرسره‌های آبی هتل آزورا دلوکس ریزوت آوسالار یکی از به یاد ماندنی‌ترین لحظات زندگی کودکان شما خواهد بود. ضمنا، استخر کودکان نیز در این هتل همواره دایر است. ناگفته نماند که در رستوران هتل آزورا دلوکس ریزوت نیز منوی مناسبی برای کودکان طراحی شده است.

نکات دیگر درباره هتل آزورا دلوکس ریزوت


هتل آزورا دلوکس ریزوت آوسالار به قدری بزرگ و گسترده است که واقعا توضیح تمامی امکانات و خدمات آن کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد. اما به نگاهی اجمالی به این اقامتگاه می‌توان شاهد مواردی همچون پارکینگ رایگان، خدمات مناسب برای معلولان، خشکشویی، لباسشویی، نظافت روزانه، آسانسور، اتاق خانواده، سرویس حمل و نقل به فرودگاه، کادو فروشی، آرایشگاه، صندوق امانات و نگهبان شبانه روزی بود. این امکانات و خدمات توسط کارکنان حرفه‌ای هتل آزورا دلوکس ریزوت آوسالار ارائه می‌شوند. کارکنانی که مسلط به چهار زبان زنده دنیا شامل آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی هستند.

اماکن نزدیک به هتل آزورا دلوکس ریزوت آوسالار


فاصله هتل تا پارک طبیعت: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار نوا: ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر تاریخی آلاره: ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا گورستان کارابورون: ۱۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار بزرگ آلاره: ۱۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است