search
menu

هتل Orange Park Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Orange Park Hotel Antalya
امکانات رفاهی هتل
خدمات هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل اورنج پارک آنتالیا

درباره هتل Orange Park Hotel Antalya


اگر هتل اورنج پارک آنتالیا “Orange Park”را برای اقامت انتخاب کرده‌اید یعنی دسترسی کامل به دریای مدیترانه و تبدیل تعطیلات به مفرح‌ترین لحظات زندگی. این هتل مرزی بین دریا و ساختمانش قائل نشده و با ساخت اسکله خصوصی‌اش دریا را با گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت سهیم کرده است. ایده ساخت این اسکله برای آفتاب‌گیری و شنای بی‌دردسرِ مهمانان بسیار خوب بوده و آن را از بیش‌تر هتل‌های آنتالیا متمایز می‌کند.

امکانات رفاهی هتل


امکاناتی که هتل Orange Park Hotel Antalya در اختیارتان می‌گذارد از استخر روباز، حمام ترکی و سونا گرفته تا مرکز تناسب اندام و اتاق ماساژ و البته بهره‌مندی از اینترنت رایگان در همه نقاط هتل ممکن است. اتاق‌های هتل دکوراسیون ساده‌ای دارند ولی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، مینی یخچال و حمام هستند که در حمام‌ها سشوار و وسایل بهداشتی رایگان نیز وجود دارند. موقعیت مکانی هتل اورنج پارک به گونه ای است که در فاصله ای نه چندان دور می‌توانید از مراکز خرید بسیاری مانند Shemall، Laura وTerra City خرید کنید.

خدمات هتل


ضمنا مهمانان از خدماتِ اتاق به صورت شبانه‌روزی بهره‌مند خواهند بود و برای وعده‌های غذایی خود می‌توانند غذاهای مختلف ترکی را در رستوران‌های هتل اورنج پارک آنتالیا سفارش دهند. صبحانه رنگارنگ و مقوی این هتل به خوبی شما را برای یک روز پرانرژی آماده می‌کند.کادر خوش‌اخلاق پذیرش در طول ۲۴ ساعت روز آماده راهنمایی و کمک در انجام اموری مثل کرایه خودرو، لباسشویی، تبدیل ارز هستند.
ناگفته نماند که استفاده از پارکینگ اختصاصی هتل هیچ هزینه‌ای به دنبال ندارد ولی در صورت نیاز می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای از سرویس رفت و برگشت هتل بهره‌مند شوید. جالب است بدانید که هتل اورنج پارک فاصله چندانی از فرودگاه آنتالیا ندارد و حدود ۸.۶ کیلومتر از آن دور است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل اورنج پارک آنتالیا


فاصله هتل تا مرکز خرید لورا: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید ترا سیتی: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا آبشار لوور دودن: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا دروازه هادریان: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعت: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است