search
menu

هتل Melissa Residence Boutique Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Melissa Residence Boutique Hotel Antalya
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ملیسا رزیدنس بوتیک آنتالیا

درباره هتل Melissa Residence Boutique Hotel Antalya


هتل ملیسا رزیدنس بوتیک آنتالیا، از این که همیشه مورد پسند خوش‌سلیقه‌ترین و خوش‌ذوق‌ترین گردشگران شهر آنتالیا قرار می‌گیرد، به خود افتخار می‌کند.

واحدهای اقامتی هتل


این هتل جذاب و تماشایی که در زیبایی همانند قصرهای شاهانه می‌ماند، اتاق‌های خود را با تلویزیون ماهواره‌ای، حوله، لوازم بهداشتی، تهویه مطبوع و دیگر لوازم راحتی تجهیز کرده تا رفاه و آرامش گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت کاملا تامین شود.
لابی هتل Melissa Residence Boutique Hotel Antalya جایی هست که با حضور در آن، ضمن لذت بردن از فضای دنج، می‌توان از مزایای سرویس اینترنت بی‌سیم رایگان بهره‌مند شد و دسترسی آسانی به دنیای مجازی داشت.
نکته جالب دیگر در مورد هتل ملیسا رزیدنس بوتیک آنتالیا، به محیطی مربوط می‌شود که این هتل در آن ساخته شده است. محیطی که در آن سکوت و آرامش همیشه حکم‌رانی می‌کند و به همین دلیل، اکثر علاقه‌مندان به تجربه سفری لذت‌بخش برای دور کردن خستگی ذهنی و جسمی، هتل ملیسا رزیدنس بوتیک را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.

امکانات رفاهی هتل


از دیگر لذت‌های اقامت در هتل ملیسا رزیدنس بوتیک، امکان نوش جان کردن صبحانه، ناهار و شام خوش‌طعم در فضاهای سرپوشیده و روباز را می‌توان برشمرد. همچنین، فرصت تفریح و سرگرمی در استخر روباز، سرسره آبی، سونا و حمام‌ ترکی هتل Melissa Residence Boutique Hotel را هم نباید از دست داد. با وجود استخر روباز مخصوص کودکان نگران فرزندان خود نباشید. لازم به ذکر است که در نزدیکی این اقامتگاه چندین فروشگاه خوب وجود دارد که می‌توانند به مقصدی جذاب برای شما تبدیل شوند. در فاصله نه چندان دور از هتل ملیسا رزیدنس بوتیک می‌توانید به ساحل زیبای با شن‌های طلایی بروید و از انواع نوشیدنی و غذاها استفاده کنید و از شناکردن لذت ببرید یا به تماشای غروب خورشید بنشینید و مجموعه ها صدف ها و سنگ‌های زیبای این ساحل را به عنوان تکه های از طبیعت جمع کنید. همچنین امکان اجاره دوچرخه برای لذت دوچندان از آب و هوای آنتالیا فراهم شده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ملیسا رزیدنس بوتیک آنتالیا

چ
فاصله هتل تا مرکز آموزش شنا و شیرجه اختاپوس: ۳۵۰ متر
فاصله هتل تا تفرجگاه ساحلی کمر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک فولکلوریک یوروکی:‌ ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا: ۴۰ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است