search
menu

هتل Limak Limra Hotel &Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Limak Limra Hotel &Resort Antalya
امکانات رفاهی هتل
امکانات رفاهی برای کودکان
اماکن دیدنی نزدیک به لیماک لیمرا هتل اند اسپا آنتالیا

درباره هتل Limak Limra Hotel &Resort Antalya


هتل لیماک لیمرا آنتالیا گزینه‌ای ایده‌ال برای گذراندن تعطیلات در این شهر است که از محبوبیت بالایی در میان کاربران و مسافرانی که به آنتالیا سفر کرده‌اند برخوردار است. با ارائه تسهیلات رفاهی پیشرفته و منحصربه‌فرد برای کودکان، هتل Limak Limra Hotel &Resort Antalya بهترین جا برای گذراندان تعطیلات برای افرادی که قصد دارند با کودکان خود بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت را خریداری کنند به شمار می‌رود.

امکانات رفاهی هتل


طراحی امکانات این هتل مخصوص کودکان است به طوری که مینی کلاب، پرده نمایش کارتون، گیم‌های مختلف، استخر کودکان و سرسره‌های آبی تنها بخشی از امکانات تفریحی آن‌ها به حساب می‌آیند. این هتل ۵ ستاره در ساحل منطقه کریش واقع شده و داری ۶ استخر، یک ساحل اختصاصی و مرکز اسپای مجهز به حمام ترکی و سونا است. منطقه کریش برای عاشقان طبیعت و کوه،‌ بهشت کوچکی به حساب می‌آید.
همه اتاق‌های هتل Limak Limra Hotel - Kids Concept دارای تهویه مطبوع و بالکنی اختصاصی هستند که عصرهای دلنشینی را می‌توان در آن‌جا تجربه کرد. هتل لیماک لیمرا ۵ رستوران با منوی انتخابی دارد و رستوران کازان “Kazan” غذاهای مخصوص ترکی سرو می‌کند، در حالی که رستورن “Ponte Vecchio” با غذاهای ایتالیایی از مهمانان پذیرایی می‌کند. ویژگی فوق العاده‌ای که باعث شده تا اعضای کوچک خانواده‌ها از آن دل نمی‌کنند.

امکانات رفاهی برای کودکان


امکانات مربوط به کودکان به همین موارد ختم نمی‌شود، همانطور که گفتیم در طراحی کل امکانات هتل لیماک لیمرا، سلیقه و خواست کودکان در نظر گرفته شده است، به طوری که رستوران مخصوص کودکان، زمین بازی، مینی دیسکو، برنامه‌های خلاقیتی مثل کلاس‌های آشپزی، کاردستی‌سازی و بازی پازل نه تنها آن‌ها را خسته نمی‌کند بلکه باعث شادابی و خوشحالی آنان هم می‌شود. مفرح‌ترین بخش اقامت در این هتل به ایونت‌ها و فستیوال‌هایی مربوط هستند که در طول هفته برگزار می‌شوند، یعنی کودکان ۳ روز هفته را به بازدید از مزرعه اسب‌ها می‌روند و در برنامه پیتزاپزی با هم رقابت می‌کنند، ضمنا هتل برنامه‌ای ترتیب داده که کودکان یک بار در هفته در جشنواره بادبادک‌بازی شرکت کنند. جالب است بدانید که برای راحتی و آسایش کودکان سنین پایین، خدمات پرستاری بچه و کالسکه در نظر گرفته شده که بهره‌مندی از آن در ازای پرداخت هزینه اضافی، امکان پذیر خواهد بود ولی برای استفاده از وان کودک و صندلی غذاخوری هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

اماکن دیدنی نزدیک به لیماک لیمرا هتل اند اسپا آنتالیا


فاصله هتل تا پارک و ساحل مونلایت: ۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا تفرجگاه ساحلی کمر:‌ ۳.۵ یکلومتر
فاصله هتل تا دره گوینوک: ۱۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ساحلی بلدیبی: ۱۸.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک یولوپینار: ۱۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است