search
menu

هتل Kervansaray Lara Convention Center & Spa Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kervansaray Lara Convention Center & Spa
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل کاروانسرای لارا کانونشن سنتر اند اسپا آنتالیا

درباره هتل Kervansaray Lara Convention Center & Spa


هتل کاروانسرای لارا کانونشن سنتر اند اسپا آنتالیا که از بالا همانند شکل U است چنان اقامت دلپذیری را برایتان رقم می‌زند که دل کندن از آن سخت می‌شود.

واحدهای اقامتی هتل


همه ۵۷۹ اتاق هتل با بالکن‌های بزرگ و حمام‌های وان‌دار، فضایی فوق مدرن دارند که مبلمانشان به صورت مینیمالیستی چیده شده‌اند. معماری چشم‌گیر این بالکن‌ها، مدرنیته بودنِ هتل را بیش‌تر به چشم می‌آورند و از طرفی وسوسه تماشای دریا تمامی مهمانان را به بالکن هدایت می کند. از امکاناتهتل کاروانسرای لارا آنتالیا می‌توان به تلویزیون صفحه‌تخت، صندلی راحتی چرم و اینترنت رایگان اشاره کرد. هتل Kervansaray Lara Convention Center & Spa Antalya برای مهمانان خود امکانات تفریحی زیادی فراهم کرده و گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت می‌توانند در ساحل اختصاصی یا محوطه استراحت مقابل ساحل لحظه‌های خوبی را برای خود رقم بزنند. برای کودکان نیز دنیای کوچکی از سرگرمی‌ها و تفریح‌ها فراهم شده که شامل شهر بازی، استخری با سرسره‌های متعدد و کلوب کودکان است که در این کلوب با بازی‌های هیجانی لحظات مفرحی را به آن‌ها هدیه می‌کنند.

امکانات رفاهی هتل


در این هتل امکانات دیگری مثل سالن زیبایی زنانه و مردانه، باشگاه، کتابخانه و اتاق‌های VIP نیز وجود دارد و پرسنل پذیرش به صورت تمام وقت و شبانه‌روز آماده ارائه خدمت و راهنمایی به مهمانان هستند، اکثر این پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، روسی و ترکی آشنایی دارند و برخورد بسیار مناسبی با مهمانانشان دارند. در کنار تفریح‌های آبی، هتل کاروانسرای لارا زمین‌های بازی فوتبال، دارت، تیراندازی، بیلیارد، مینی گلف و تنیس دارد که بعد از بازی مهمانان می‌توانند در سونا، اسپا، حمام و وان آب گرم خستگی را از تنشان بیرون کنند. رستوران‌های محلی زیادی در اطراف هتل هستند که با تنوع غذایی زیاد پاسخ‌گوی سلیقه‌های مهمانان خواهند بود. این هتل از مرکز شهر آنتالیا ۱۲ کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. نزدیکی هتل به مرکز خرید Antalium خبرخوبی برای دوست‌داران خرید است. لازم به ذکر است خیال مهمانان از بابت پارک خودروهایشان می‌تواند راحت باشد چون هتل Kervansaray Lara Convention Center & Spa پارکینگ عمومی به صورت رایگان در اختیار آن‌ها می‌گذارد.
هتل کاروانسرای لارا کانونشن سنتر اند اسپا آنتالیا چنان اقامت دلپذیری را برایتان رقم می‌زند که دل کندن از آن سخت می‌شود. اتاق‌هایی با بالکن‌های بزرگ به نحوی که وسوسه تماشای دریا تمامی مهمانان را به بالکن هدایت می کند همچنین وجود حمام‌های وان‌دار در تمام اتاق‌ها که فضایی فوق مدرن دارند و مبلمانشان به صورت مینیمالیستی چیده شده‌ که هر مسافری را جذب خود می‌کند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل کاروانسرای لارا کانونشن سنتر اند اسپا آنتالیا


فاصله هتل تا دولفیناریوم آنتالیا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آکوآ: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دودن: ۸ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر باستانی پرگا:‌ ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است