search
menu

هتل IC Hotels Santai Family Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل IC Hotels Santai Family Resort Antalya
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
تفریحات هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت آنتالیا

هتل IC Hotels Santai Family Resort Antalya


هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت آنتالیا، همان‌گونه که نام آن نیز بدان اشاره می‌کند، اقامتگاهی است مخصوص سفرهای خانوادگی؛ مکانی لوکس و ۵ ستاره چسبیده به ساحل اختصاصی و دنجی که امکان شنا در آب‌های پاک و زلال دریای نیلگون مدیترانه را در حریم خصوصی امن و محافظت‌شده و خالی از اغیار فراهم کرده است. وجود امکانات رفاهی مدرن و تجهیزاتی به‌روز، طرح‌های اقامتی گوناگون برای سلیقه‌های مختلف، محوطه و باشگاه بازی کودکان، مناظری مبهوت‌کننده و رؤیایی، تفریحاتی هیجان‌انگیز و خانوادگی، رستورانی شیک و باکیفیت با منویی مختص کودکان و نرخ اقامتی منصفانه، همگی نوید اقامتی به‌یادماندنی را در هتل IC Hotels Santai Family Resort Antalya به گردشگران می‌دهند و تجربه لحظاتی شاد و مفرح توأمان با آسودگی و آرامش را برای خریداران بلیط هواپیما آنتالیا تضمین می‌سازند.

امکانات رفاهی هتل


هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت آنتالیا در بخش امکانات رفاهی جای هیچ حرف‌وحدیثی برجای نگذاشته و تمامی اسباب و وسایل رفاه و آسایش گردشگران را در محوطه وسیع و ۹۴ هزار مترمربعی خود جای داده است. از امکاناتی نظیر پارک آبی و سونا گرفته تا مرکز تناسب‌اندام، تمامی تجهیزات لوکس و مدرن برای تجربه اقامتی بی‌نقص و استثنائی در این هتل گنجانده شده است. وجود ۸ استخر شنای مختلف در هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت آنتالیا باعث شده است که از ازدحام جمعیت در حین شنا کاسته و فضایی مبسوط و مناسب برای شنا و آبتنی هر فرد ایجاد گردد. ناگفته نماند که هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت آنتالیا امکاناتی از قبیل: اسپا، حمام بخار، سالن برگزاری همایش، فروشگاه، ساحل اختصاصی، فضای سبز، پارکینگ خصوصی و رایگان، کافی‌شاپ، باشگاه کودکان، محوطه نگهداری از چمدان و مرکز انجام امور اداری را در اختیار تمامی گردشگرانی که این اقامتگاه ممتاز را برای اقامت انتخاب می‌کنند، قرار می‌دهد.

رستوران هتل


از جمله مزایای ویژه اقامت در هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت آنتالیا، امکان بهره‌مندی از رستوران باکیفیت و شکیلی است که محدوده وسیعی از غذاهای لذیذ ترکی و بین‌المللی را در منوی پربار خود پوشش داده است. نکته جالب در مورد منوی رستوران هتل این است که بخش مجزایی در این منو به غذاهای مخصوص کودکان اختصاص داده شده است تا صحت و تندرستی کودکان دلبند شما نیز در طول اقامت در این هتل تضمین گردد.

تفریحات هتل


افزون بر تفریحات هیجان‌انگیزی نظیر سقوط از سرسره‌های پارک آبی هتل و شنا در استخرهای سرپوشیده و روباز و آرمیدن بر شن‌های سواحل خصوصی و خیره‌کننده آنتالیا، امکان انجام فعالیت‌های شاد و مفرحی از قبیل: تنیس، تیراندازی با کمان، مینی گلف، بولینگ، قایق‌سواری، رقص در باشگاه شبانه، بازی‌های کامپیوتری و موج‌سواری در طول اقامت در هتل IC Hotels Santai Family Resort Antalya برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت امکان‌پذیر گشته است. بنابراین اگر این هتل را برای اقامت برگزیدید، از بابت استفاده بهینه و بهره‌وری از تک‌تک لحظاتی که در این اقامتگاه سپری می‌کنید، آسوده‌خاطر باشید.

خدمات هتل


بخش خدمات را باید یکی از مهم‌ترین بخش‌های هتل دانست، چراکه درصد زیادی از میزان رضایت‌مندی میهمانان از هتلی ممتاز و باکیفیت، به کیفیت خدمات‌دهی کارکنان این بخش وابسته است. با توجه به نظرات مثبت گردشگران در مورد خدمات هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت آنتالیا باید گفت که این هتل نمره قبولی را در این بخش نیز کسب کرده است. کیفیت خدمات این هتل بسیار بالا بوده و محدوده وسیعی را در بر گرفته است: خشک‌شویی، لباس‌شویی، اتوشویی، پرستاری از کودکان، روم سرویس، اینترنت پرسرعت و رایگان وایفای، صرافی، پذیرش شبانه‌روزی، ماساژ و خدمات آرایشی از جمله سرویس‌هایی است که با دریافت اندک هزینه‌ای برای کلیه میهمانان هتل صورت خواهد پذیرفت.

واحدهای اقامتی هتل


هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت آنتالیا در بخش واحدهای اقامتی نیز انتظارات را برآورده ساخته و واحدهای لوکس و درجه‌یک با اسباب و وسایلی شیک و مدرن را برای اقامت آسوده گردشگران مهیا کرده است. فضای دل‌باز و باصفای واحدهای اقامتی هتل با دکوری بسیار زیبا و دل‌نشین طراحی شده و با استفاده از تجهیزات باکیفیتی از قبیل: تلویزیون ماهواره‌ای، یخچال، مبلمان، میز و صندلی و پنجره‌های عریضی مشرف‌به منظره شگفت‌انگیزی از محوطه تماشایی اطراف هتل مزین گردیده است. در آخر باید گفت که ارائه طیف وسیعی از طرح‌های اقامتی به گردشگران در این هتل باعث شده است که هر فردی با هر سلیقه و بودجه‌ای قادر باشد اتاقی برای خود در هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت آنتالیا رزرو کند و لحظاتی ناب و خاطره‌انگیز را در این مکان برای خود و خانواده خود رقم بزند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آی سی سانتای فمیلی ریزورت آنتالیا


فاصله هتل تا باشگاه گلف آنتالیا: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک موضوعی سرزمین افسانه‌ها: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ شکیبایی: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم: ۹٫۵ کیلومتر
فاصله هتل تا آمفی‌تئاتر آسپندوس: ۱۸٫۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است