search
menu

هتل Armir Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Armir Resort Antalya
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن نزدیک به هتل آرمیر ریزورت آنتالیا

درباره هتل Armir Resort Antalya


هتل آرمیر ریزورت آنتالیا یکی از هتل های ۵ ستاره آنتالیا است که دارای ساحل اختصاصی است. اگر تنها ۳۰۰ متر از ساحل فاصله بگیرید ساختان زیبای هتل آرمیر ریزورت را خواهید دید.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های این هتل منظره‌ی زیبایی از دریا، و مناظر طبیعی زیبایی را از بالکن به مسافرانش هدیه می‌دهد همچنین به زیبایی و سادگی دکور شده‌اند و مجهز به امکاناتی چون تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، حمام خصوصی با سشوار و به همراه تمام لوازم بهداشتی.

امکانات رفاهی هتل


برای رفاه بیشتر خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت، امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، مغازه خرید سوغاتی ، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی در هتل گنجانده شده است. همچنین با وجود آرایشگاه مردانه و زنانه در هتل آرمیر ریزورت امکان آراستگی همیشگی را برای مهمانان فراهم شده است. اگرچه اینترنت در جای جای هتل آرمیر ریزورت در دسترس است اما بهرمندی از اینترنت نیازمند پرداخت هزینه‌ اضافی می‌باشد.اگر به دنبال فعالیت بیشتر هستید می‌توانید دوچرخه اجاره کنید و از مناظر اطراف هتل آرمیر ریزورت آنتالیا لذت ببرید. همچنین برای تجربه یک سفر به یادماندنی‌ترمی‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند دارت، بیلیارد و زمین تنیس برای لذت بیشتر استفاده کنید. هتل Armir Resort با دارا بودن امکاناتی چون منوی غذایی، استخر، زمین و محوطه بازی مخصوص کودکان انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان است. هتل آرمیر ریزورت آنتالیا دارای رستوران اصلی است که با تنوعی از غذاهای مدیترانه‌ای، دریایی، ترکی، محلی و بین‌المللی آماده پذیرایی از گردشگران شهر آنتالیا است. علاوه‌براین اسنک بار و بوفه نیز در دسترس است.
همچنین مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل آرمیر ریزورت آنتالیا بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند. در پایان یک روز مفرح می‌توانید به بخش سونا و ماساژ هتل بروید واز انواع خدمات آن استفاده کنید تا نیروی از دست رفته را برگردانید. همچنین استفاده از استخر روباز و سرپوشیده هتل نیز گزینه‌ مناسبی است. فرودگاه آنتالیا در ۵۵ کیلومتری هتل قرار دارد که امکان رفت‌وآمد به آن از طریق شاتل فرودگاهی هتل فراهم شده و در صورت در خواست در اختیارتان قرار می‌گیرد.

اماکن نزدیک به هتل آرمیر ریزورت آنتالیا


ساحل و دریای AKDENIZ تا هتل آرمیر ریزورت آنتالیا: ۳۰۰ متر
ساحل عمومی Merkez با شن‌های طلایی تا هتل آرمیر ریزورت آنتالیا: ۱.۲ کیلومتر
پارک اولبیا: ۱.۶ کیلومتر
دولفینیاروم کمر:‌ ۲.۱ کیلومتر
ساحل مونلایت: ۲.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است