search
menu

هتل Armas Beach Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Armas Beach Antalya
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آرماس بیچ آنتالیا

درباره هتل Armas Beach Antalya


هتل آرماس بیچ هتلی است، مملو از آرامش و رو به آبی دریای آنتالیا که در عین حال مقرون به صرفه نیز می‌باشد. هتل آرماس بیچ دارای بهترین امکانات و شرایط است که در سال ۲۰۱۸ بازسازی شده و مهارت خاصی در امر میزبانی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت داشته، به همین دلیل محبوبیت فوق‌العاده‌ای بین گردشگران به دست آورده است.

امکانات رفاهی هتل


این هتل که فرصت آبتنی و شنا در استخری روباز را در اختیار مهمانان خود می‌گذارد، دارای سونا و بخش اسپا نیز بوده و با استفاده از آنها، نقش هنرمندانه‌ای در نشاط و شادابی مهمانانش ایفا می‌کند. اگر بخواهیم مهم‌ترین عنصر این هتل را در پذیرائی از مهمانان را پیدا کنیم، باید به اتاق‌های مدرن و کم‌نظیر آن برویم. اتاق‌هایی که نه تنها با اثاثیه فوق‌العاده شیک و زیبا و رنگ‌های آرامش‌بخش تزئین شده‌اند، بلکه دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان و تلویزیون نیز هستند. استفاده از حمام این اتاق‌ها هم در رفع خستگی مهمانان بسیار مهم و کاربردی به نظر می‌رسد. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل Armas Beach آنتالیا امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، آسانسور، شاتل فرودگاهی، آرایشگاه، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.

رستوران هتل


بخش دیگری از زیبایی‌های اقامت در هتل Armas Beach Antalya به رستوران این هتل محدود می‌شود. رستورانی که تبحر فوق‌العاده‌ای در پخت انواع غذاهای ترکیه‌ای و بین‌المللی داشته و با شور و شوق خاصی این غذاها را برای مهمانانش سرو می‌کند. البته از لذت حضور در کافی شاپ هتل آرماس بیچ هم به هیچ وجه نمی‌توان صرف نظر کرد.

موقعیت مکانی هتل


در فاصله ۱ کیلومتری از هتل آرماس بیچ می‌توانید به ساحل مرکزی و عمومی باتی (Bati) بروید و از انواع نوشیدنی و غذاها استفاده کنید یا به تفریحات آبی مانند شنا بپردازید و یا از تماشای غروی آفتاب بر روی شن های طلایی و گرم ساحل لذت ببرید. برای تجربه یک سفر خاطره‌انگیز به شهر آنتالیا می‌توانید از امکانات تفریحی هتل هتل آرماس بیچ می‌توانید از پینگ پونگ، دارت و غواصی برای لذت بیشتر استفاده کنید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آرماس بیچ آنتالیا


فاصله هتل تا ساحل کمر: ۱۵۰ متر
فاصله هتل تا تفرجگاه ساحلی کمر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل و پارک مونلایت: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا دره گوینوک: ۷.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ساحلی بلدیبی: ۱۰.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است