search
menu

هتل Crystal Prestige Elite Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crystal Prestige Elite Antalya
امکانات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
رستوران هتل
فعالیت های تفریحی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا

درباره هتل Crystal Prestige Elite Antalya


هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا همانند شانسی است که اگر به آنتالیا سفر کردید و اقامت در آن نصیبتان شود، حتما باید به بخت و اقبال بلند خود افتخار کنید. چراکه اقامت در این هتل، آرزوی بسیاری از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت است.

امکانات رفاهی هتل


هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا، هتلی است مجهز به ۲ استخر روباز، استخر سرپوشیده، سرسره‌های آبی، باشگاه ورزشی، بخش اسپا همراه با سونا و حمام ترکی و زمین تنیس که نهایت تلاش خود را برای ثبت بهترین خاطرات در ذهن مهمانانش به کار گرفته است. این هتل با داشتن امکاناتی چون زمین بازی کودکان و اتاق خانواده انتخاب مناسبی برای سفر با خانواده به همراه کودک است.

واحدهای اقامتی هتل


هتل بی‌نظیر و دوست‌داشتنی کریستال پرستیژ الیت آنتالیا، اتاق‌هایی در خود جای داده که هم فضای بسیار آرامش‌بخش و دنجی دارند و هم از امکانات فوق‌العاده خوب و مناسبی برخوردار هستند. با اقامت در این اتاق‌ها، فرصت بهره‌مندی از تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان و تلویزیون ال‌سی‌دی را به دست خواهید آورد. هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات برای سفرهای کاری شما به شهر آنتالیا نیز انتخاب مناسبی است.
همچنین، بالکن این اتا‌ق‌ها برای شما به مکان برای تماشای چشم‌اندازهای زیبا از دریا و کسب آرامش از دیدین این صحنه تبدیل خواهد شد.

رستوران هتل


جالب است بدانید که هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا دارای یک رستوران منودار میباشد که بهترین غذاها را با کیفتی مناسب برای مهمانان سرو می‌کند.در لابی زیبای هتل هم که در آن همیشه زنده‌نوازی پیانو وجود دارد میتوانید از انواع نوشیدنی لذت ببرید.

فعالیت های تفریحی هتل


ناگفته نماند که هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا برای راحتی مهمانانش، یک ساحل اختصاصی به همراه تختهای آفتابگیر و منظرهی خیره کننده دریا ترتیب داده است. اگر نیاز به تفریح و فعالیت بیشتری دارید هتل Crystal Prestige Elite Antalya امکاناتی چون غواصی، بیلیارد و دارت فراهم کرده است. فرودگاه آنتالیا نیز در ۵۰ کیلومتری هتل قرار دارد. لازم به ذکر است ورود حیوانات به هتل ممنوع می‌باشد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا


فاصله هتل تا دره گوینوک: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا تفرجگاه ساحلی کمر: ۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل و پارک مونلایت: ۷.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ساحلی بلدیبی: ۷.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل بانوان ساریسو: ۱۷.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است