search
menu

هتل Yeni Bahar Otel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yeni Bahar Otel
امکانات و خدمات عمومی هتل ینی بهار
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ینی بهار تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yeni Bahar Otel


هتل ینی بهار در شهر زیبا و دیدنی آنکارا، پایتخت کشور ترکیه واقع شده‌است. اتل ینی بهار برای مسافرانی که قصد دارند اقامتی اقتصادی، راحت و خوش را تجربه کنند بسیار مناسب است. هتل Yeni Bahar Otel در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری مشهور و مراکز خرید آنکارا قرار دارد. اگر علاقه‌مند هستید که با وسایل حمل‌ونقل عمومی، شهر آنکارا را کشف کنید، خبر خوب این است که هتل ینی بهار در مرکز شهر آنکارا قرار دارد و با چند ایستگاه مترو فاصله کمی دارد. ایستگاه مرکزی قطار آنکارا هم تنها در فاصله‌ی یک کیلومتری هتل ینی بهار قرار دارد. برای رسیدن به هتل ینی بهار می‌توانید بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید و به فرودگاه اسن بوغا آنکارا بروید و سپس از فرودگاه را تا هتل ینی بهار آنکارا با ماشین در مسافتی حدود ۲۵ کیلومتر طی کنید. پارک‌های متعددی از جمله یک پارک جنگلی در اطراف هتل ینی بهار آنکارا قرار دارند که فرصتی مناسب است تا به پیاده‌روی یا پیک نیک بروید و اوقاتی مفرح و خوش را در کنار دوستان و خانواده خود تجربه کنید. اگر می‌خواهید در طول مدتی که در هتل ینی بهار آنکارا اقامت دارید، سفری به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز را سپری کنید، حتما از دریاچه موگان آنکارا بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ینی بهار


هتل Yeni Bahar Otel آنکارا با دارا بودن امکانات و تجهیزات بسیار خوب، برای اقامتی به‌صرفه و آسوده بسیار مناسب است. هتل ینی بهار لابی مجلل، دنج و شیک، صبحانه بوفه، دسترسی و امکانات ویژه معلولین، پارکینگ رایگان، تراس، اینترنت وای‌فای رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل، فکس، فتوکپی و سالن کنفرانس، مراسمات و جلسات دارد. برای راحت رسیدن به اتاق‌ها و طبقات دیگر هتل ینی بهار از آسانسور استفاده کنید. خدماتی که هتل ینی بهار آنکارا برای راحتی و آسایش هرچه بیشتر مسافران ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، خدمات بیدار باش، خدمات تحویل خرید از سوپرمارکت، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، لباسشویی و اتو است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از اتل ینی بهار آنکارا بخواهید تا برای شما با تاکسی تماس بگیرند تا به آسانی به فرودگاه بروید. کارکنان مهمان‌نواز هتل ینی بهار آنکارا علاوه بر زبان ترکی، قادر هستند به زبان انگلیسی و روسی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


۵۴ اتاق متنوع که چیدمانی چشم‌نواز و راحت دارند در هتل Yeni Bahar Otel آنکارا وجود دارند که شامل اتاق‌هایی هستند از جمله اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل. اتاق‌های هتل ینی بهار برای اقامتی خوش به همراه خانواده و یا دوستان ایده‌آل است.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و کاربردی که در اتاق‌های هتل ینی بهار آنکارا قرار دارند تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند. امکانات داخل اتاق‌های ینی بهار که به آنها دسترسی دارید شامل مواردی از قبیل یخچال، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز تحریر، صندلی، کتری برقی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، تلفن، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق هستند. توجه داشته باشید که اتاق‌های هتلYeni Bahar Otel امکان سیگار کشیدن ندارند.

رستوران هتل


در رستوران مخصوص سرو صبحانه‌ی هتل ینی بهار آنکارا در فضایی دنج و دلنشین، صبحی دل‌انگیز و سرشار از انرژی مثبت را با صبحانه‌ای مفصل و لذیذ با نان تازه، چای سنتی ترکی و خوراک‌های صبحانه متنوع به صورت بوفه آغاز کنید.

فاصله هتل ینی بهار تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا موزه تمدن‌ های آناتولیایی آنکارا: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه آنکارا: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید آنکا مال آنکارا: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک کورتولوس آنکارا: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کیزیلای آنکارا: ۱۰ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است