search
menu

هتل Yavuz Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yavuz Hotel Ankara
امکانات کلی هتل یاووز آنکارا
اتاق‌ها و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یاووز آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yavuz Hotel Ankara


هتل یاووز یکی از هتل‌های ۳ ستاره در مرکز آنکارا است که اقامتگاهی راحت با وای فای رایگان ارائه می‌دهد. آنکارا یک شهر تجاری و صنعتی مهم است که در مرکز شبکه‌های جاده‌ای و راه آهن ترکیه قرار دارد. این شهر پایتخت ترکیه، در منطقه مرکزی این کشور واقع شده است و هنرهای نمایشی، اپرا و باله دولتی، ارکستر سمفونیک ریاست جمهوری و چندین شرکت تئاتر ملی را در خود جای داده است. منطقه پرطرفدار کیزیلای شامل فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و بارها با قسمت‌های نشستن در فضای باز و بازار ماهی در ۳ کیلومتری هتل قرار دارد. منطقه اولوس تنها ۴۵۰ متر با مغازه‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های تاریخی فاصله دارد. میهمانان همچنین می‌توانند از قلعه آنکارا که در ۱ کیلومتری و آنیت کبیر در ۳.۵ کیلومتری هتل قرار دارد، دیدن کنند. شهربازی واندرلند اوراسیا، موزه روباز آلتین کوی، موزه راه ‌آهن ایالتی و آکوا وگا جاذبه‌های محلی هستند و کسانی که تمایل به خرید دارند می‌توانند از AnkaMall و Tunali Hilmi Caddesi دیدن کنند.
هتل تا نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس ۲۰۰ متر و تا ایستگاه مترو اولوس ۹۰۰ متر فاصله دارد. فرودگاه اسن بوغا آنکارا ۲۲.۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد و ۴۵ دقیقه با تاکسی طول می‌کشد تا خود را به فرودگاه برسانید. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنکارا، هتل Yavuz Hotel Ankara گزینه مناسبی هم از لحاظ اقتصادی و هم موقعیت مکانی به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل یاووز آنکارا


برای آسایش و راحتی میهمانان سرویس اتاق، تراس، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات خانه داری در این هتل ارائه می‌شود. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل یاووز آنکارا خدمات شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی نیز ارائه می‌دهد. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ارائه می‌شود. علاوه بر خدماتی که به آ‌ن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی نیز در این هتل در دسترس هستند. پرسنل مجرب و با اخلاق هتل Yavuz Hotel Ankara با تسلط به زبان‌های ترکی و انگلیسی از میهمانان استقبال کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و انواع اتاق‌های هتل


هتل یاووز آنکارا دارای انواع اتاق‌های دبل، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق توئین، اتاق دبل اقتصادی و اتاق توئین اقتصادی است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و سفر بی‌ نظیری را در این هتل تجربه کنید. تمامی اتاق‌های هتل Yavuz Hotel Ankara مجهز به گرمایش، وای فای رایگان، و تلویزیون ماهواره‌ای هستند. همچنین اتاق‌ها دارای حمام خصوصی دارای دوش، حوله و سرویس بهداشتی فرنگی هستند.

رستوران هتل


یک هتل معمولا در مورد صبحانه پیشنهادات استاندارد دارد. هر روز صبح، صبحانه ترکی به صورت بوفه باز در هتل Yavuz Hotel Ankara سرو می‌شود. نان، کره، پنیر، مربا، عسل، خیار، گوجه فرنگی، تخم مرغ، زیتون، کالباس، چای و آبمیوه از جمله مواردی هستند که در هتل یاووز برای صبحانه سرو می‌شوند. میهمانان همچنین می‌توانند برای غذا خوردن از رستوران‌ها و کافه‌های اطراف دیدن کنند و از انواع غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ و خوشمزه لذت ببرند.

فاصله هتل یاووز آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه آنکارا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه آنیت کبیر آتاتورک: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه روباز آلتین کوی: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است