search
menu

هتل Wyndham Ankara

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Wyndham Ankara
امکانات عمومی هتل ویندهام آنکارا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل ویندهام آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Wyndham Ankara


هتل ۵ ستاره ویندهام در یکی از بهترین نقاط شهر آنکارا واقع‌شده است. این هتل برای سفرهای دو نفره مناسب بوده و به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اقدام کنید. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب هتل Wyndham Ankara دسترسی به جاهای دیدنی و گردشگری بسیار آسان است؛ از جمله جاهای دیدنی شهر آنکارا می‌توان به موزه تمدن‌های آناتولیایی، قلعه آنکارا، دریاچه موگان و حمام‌های رومی اشاره کرد. امکانات مشهور این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، باغ در محوطه هتل و چشم‌انداز بسیار زیبا از شهر، شاتل فرودگاهی، باشگاه بدن‌سازی، مرکز سلامتی و اسپا، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها. هتل ویندهام در قلب مرکز تجاری شهر آنکارا واقع‌شده که این منطقه مملو از پاساژ و مراکز خرید است.

امکانات عمومی هتل ویندهام آنکارا


اینترنت وای فای در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ مجموعه اختصاصی و رایگان بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. در لابی بخشی به عنوان پذیرش دایر بوده و به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند. همچنین اتاق چمدان و خدمات باربری از خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل محسوب می‌شوند. لازم به ذکر است که اتاق‌های هتل Wyndham Ankara به طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در لابی هتل انجام می‌گیرند. برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان می‌توانید به بخش بیزینس بروید و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. کارکنان در این مجموعه بسیار مجرب بوده و در هر چه بهتر شدن اقامت مسافران تلاش می‌کنند. همه کارکنان به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی مسلط هستند. توجه داشته باشید که به دلیل وجود آسانسور دسترسی به تمامی طبقات در این هتل آسان بوده و در صورت تمایل می‌توانید در هر طبقه از آن اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید.

امکانات تفریحی هتل


در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از استخر سرپوشیده بهره‌مند شوید. این استخر در طول سال دایر بوده و فقط مخصوص بزرگ‌سالان است. همچنین در مرکز اسپای هتل Wyndham Ankara حمام ترکی همراه با انواع ماساژ ارائه می‌شود. سایر امکانات تفریحی عبارت‌اند از اتاق بخار و حمام عمومی ترکیه که استفاده از این قسمت‌ها شامل هزینه جداگانه است و در صورت استفاده از ماساژ نیز باید هزینه مجزا پرداخت اما سونا و باشگاه بدن‌سازی رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل اکسکیوتیو، سوئیت کلاسیک، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت با تراس، سوئیت کینگ، اتاق کینگ استاندارد و اتاق توئین. بر اساس قوانین هتل در برخی از اتاق‌ها اجازه سیگار کشیدن به مسافران داده می‌شود ولی در برخی دیگر ممنوع است؛ بنابراین بهتر است مسافران سیگاری در هنگام رزرو به این موردتوجه داشته باشند. امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، کتری برقی. همچنین در همه اتاق‌ها مسیری برای عبور و مرور ویلچر تعبیه‌شده است. از پنجره اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر و باغ محوطه هتل را تماشا کنید. در داخل اتاق‌های هتل Wyndham Ankara می‌توانید از تلویزیون، میز کار و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. تمامی اتاق‌ها روشن، بزرگ و دلباز هستند، به‌طوری‌که پنجره‌هایشان از کف تا سقف بوده و نور قابل‌توجهی را می‌توانید در داخل اتاق‌ها احساس کنید.

رستوران هتل


در صورت انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید در رستوران آن از انواع غذاهای محلی و بین‌المللی میل کنید. در لابی نیز بخشی به عنوان کافی‌شاپ دایر شده که در هنگام عصر می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را در این قسمت سفارش دهید.

فاصله هتل ویندهام آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا حمام‌های رومی: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۱۰.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است