search
menu

هتل Umit Pembe Kosk Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Umit Pembe Kosk Hotel Ankara
امکانات عمومی هتل امید پنبه کوشک آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امید پنبه کوشک آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Umit Pembe Kosk Hotel Ankara


هتل امید پنبه کوشک از هتل‌های سه ستاره در پایتخت کشور ترکیه است. شهر آنکارا به دلیل موقعیت استراتژیک و وجود ادارات از مسافران زیادی در طول سال میزبانی می‌کند و مسافران این شهر در هنگام خرید بلیط هواپیما به دنبال محل اقامت خوبی هستند تا دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر داشته باشد، بدین‌جهت پیشنهاد ما رزرو این هتل است تا اقامتی به‌یادماندنی و درعین‌حال نزدیکی به‌تمامی مراکز اداری و تجاری و جاذبه‌های دیدنی و تاریخی را یکجا داشته باشد. این هتل زیبا در مرکز شهر آنکارا واقع‌شده است و انواع امکانات و خدمات مدرن برای فراهم کردن اقامتی خوب و بی‌نظیر به ارمغان می‌آورد. تمامی امکانات ارائه‌شده در این هتل استاندارد بوده و ازلحاظ جهانی نیز مورد تائید سازمان هتلداری هستند. این هتل تا ایستگاه مترو حدوداً ۶۰۰ متر فاصله دارد که از این طریق می‌توانید به‌جاهای دیدنی و مراکز خرید دسترسی داشته باشید، همچنین فاصله این هتل تا جاذبه مشهور قیزیل آی و آنیت کبیر، حمام رومی و موزه‌ تمدن‌های آناتولی و قلعه آنکارا بسیار اندک است، به‌طوری‌که با چند قدم پیاده‌روی به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که برای دسترسی به فرودگاه آنکارا نیز شاتل فرودگاهی از هتل Umit Pembe Kosk Hotel Ankara فراهم گردیده است و شما نیز می‌توانید با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات در هنگام سفرتان بهره‌مند شوید.

امکانات عمومی هتل امید پنبه کوشک آنکارا


از امکانات عمومی ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سرتاسر هتل قابل‌دسترس است. خدماتی نظیر روزنامه نیز در لابی هتل تعبیه‌شده است تا از اطلاعات و اخبار جهان مطلع شوید و خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و واکس در هتل امید پنبه کوشک با هزینه مجزا ارائه می‌شوند. با توجه به قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. توجه داشته باشید که در بخش پذیرش این هتل به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و همچنین در فراهم کردن اقامتی خوش تلاش می‌کنند. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، در هتل امید پنبه کوشک پارکینگ رایگان تعبیه‌شده است تا خیالشان از بابت محل خودرو راحت باشد. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد اکثر سفرهای شهر آنکارا به دلیل کار و تجارت است. بدین‌جهت مرکز بیزینس موجود در داخل این هتل نیز محل مناسبی برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس‌هاست. ممکن است در حین سفرتان به پول ترکیه نیاز داشته باشید که با مراجعه به صرافی موجود در لابی هتل Umit Pembe Kosk Hotel Ankara می‌توانید نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در صورت نیاز می‌توانید وسایلتان را در اتاق چمدان موجود در لابی بسپارید و تا زمان ساعت پروازتان خیالتان از بابت وسایل آسوده باشد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همه اتاق‌ها به‌طور روزانه و مرتب برگزار می‌شوند. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق رویال مخصوص دو نفر، اتاق دلوکس مخصوص سه نفر، اتاق سینگل استاندارد مخصوص یک نفر، اتاق دوبل استاندارد مخصوص دو نفر، اتاق سینگل اکونومی مخصوص یک نفر و اتاق دوبل اکونومی مخصوص دو نفر. توجه داشته باشید که با انتخاب اتاق‌های اکونومی می‌توانید در زمینه خرج و مخارج سفر مدیریت زیادی داشته باشد. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از میوه‌های تازه و خدمات چای و قهوه بهره‌مند شوید. اتاق موجود در داخل هتل Umit Pembe Kosk Hotel Ankara همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی، چای‌ساز و قهوه ساز و امکانات اتوکشی هستند و اینکه برای دسترسی به‌تمامی اتاق‌ها می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. به یاد داشته باشید که اتاق‌های موجود در داخل این هتل ضد سیگار بوده و برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


برای استراحت مسافران بعد از یک روز پرمشغله و پر از تکاپو در هتل امید پنبه کوشک آنکارا سونا در نظر گرفته‌شده است که با پرداخت هزینه مربوطه می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شده و ریلکس کنند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی را برای تمامی ذائقه‌ها ارائه می‌دهد، همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را از بار موجود در لابی سفارش دهید. خدماتی مانند روم سرویس در این هتل دایر گردیده و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید از این امکانات بهره‌مند شوید.

فاصله هتل امید پنبه کوشک آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه نیروی هوایی آنکارا: ۳۰۰ متر
فاصله تا سالن ورزشی آنکارا: ۴۰۰ متر
فاصله تا آنیت کبیر: ۵۰۰ متر
فاصله تا پارک گنچلیک: ۶۰۰ متر
فاصله تا سالن اپرا: ۷۰۰ متر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است