search
menu

هتل UK Ankara Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل UK ANKARA Hotel
امکانات عمومی هتل یو کی آنکارا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یو کی آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل UK ANKARA Hotel


هتل یو کی آنکارا که در مرکز آنکارا و در منطقه چانکایا واقع شده‌است، دارای چهار ستاره است و امکانات متنوع و بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و با وای فای رایگان را ارائه می‌دهد. این هتل باغ، سالن استراحت مشترک یا همان لابی و تراس نیز دارد. مهمانان می‌توانند از غذاهای ترکی در رستوران لذت ببرند یا در کافه یک نوشیدنی جذاب را میل کنند. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل UK ANKARA عبارتند از TBMM - Türkiye Büyük Millet Meclisi، خیابان Arjantin و خیابان Konur است. سایر جاهای دیدنی آنکارا مانند: قلعه آنکارا، مسجد مال تپه، حمام رومی، برج آتاکوله و ... هستند که می‌توانید در طول سفر خود از آن‌ها بازدید کنید و سفر لذت بخشی را تجربه کنید. نزدیکترین فرودگاه آنکارا اسنبوگا در ۲۷ کیلومتری هتل است و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه نیز ارائه می‌شود. شما به راحتی از طریق رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید نحوه سفر خود را به آنکارا مشخص و از داشتن سفری راحت و اقامتی دلچسب در هتل UK ANKARA Hotel لذت ببرید. در ادامه ویژگی‌ها و امکانات هتل به طور مفصل‌تری ارائه خواهد شد.

امکانات عمومی هتل یو کی آنکارا


امکانات تفریحی متنوع از جمله مواردی است که اقامت شما را می‌تواند هیجان انگیزتر کند. در این هتل امکانات تفریحی از جمله بیلیارد، دارت و اتاق بازی وجود دارد که بصورت رایگان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر بزرگسالان، کودکان نیز به راحتی می‌توانند در زمین بازی مخصوص به آن‌ها بازی کنند و سرگرم شوند. امکانات تجاری مانند فکس، فتوکپی و وجود اتاق ویژه برای جلسات کاری نیز در هتل تعبیه شده‌است. خدمات پذیرش بصورت ۲۴ ساعته آماده‌است تا در خدمت مسافران محترم باشد. اینترنت رایگان وای فای در تمام بخش‌های هتل وجود دارد تا با خیال راحت به کارهایتان رسیدگی کنید. کادر هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فارسی و ترکی تسلط دارند. اگر ورزشکار هستید و بصورت حرفه‌ای ورزش می‌کنید نگران نباشید زیرا هتل مجهز به یک باشگاه ورزشی است که می‌توانید با خیال راحت آن‌جا ورزش کنید. وجود صرافی یک ویژگی مثبت است و کار شما را برای تبدیل ارز بسیار آسان‌تر خواهد کرد. در صورت داشتن سفر هوایی به این شهر، ترانسفر فرودگاهی هتل با هزینه مجزا آماده خدمات رسانی به شما مهمانان محترم خواهدبود. افراد معلول به راحتی می‌توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند زیرا امکانات متنوعی برای اقامت آن‌ها تعبیه شده‌است. تهویه مطبوع، وسایل گرمایشی و خنک کننده هوا در جای جای هتل UK ANKARA Hotel نصب شده‌است تا هوای محل اقامت شما را مطبوع کند. پارکینگ موجود بصورت رایگان آماده ارائه خدمات برای مسافران محترم است. در ادامه به ذکر نکاتی از اتاق‌های هتل خواهیم پرداخت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


تمامی اتاق‌های هتل مجهز به کتری هستند. واحدهای هتل UK ANKARA Hotel با حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم آرایش رایگان نیز هستند. سرویس بهداشتی فرنگی در تمام اتاق‌ها وجود دارد. نورپردازی واحدها بخوبی انجام شده‌است تا اقامت خوبی برای شما رقم بخورد. تمامی اتاق‌های هتل دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای و صندوق امانات می‌باشند. علاوه بر موارد ذکر شده اینترنت رایگان در واحدها نیز وجود دارد. چشم انداز بسیار خوبی از پنجره برخی اتاق‌ها قابل مشاهده است که جذابیت آن‌ها را چند برابر می‌کند. واحدها بزرگ هستند و مبلمان بسیار شیک و مدرنی نیز دارند. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل موارد زیر هستند:
• واحد تک نفره استاندارد
• واحد استاندارد دابل
• اتاق توئین
• اتاق سه نفره
• سوئیت کینگ
• واحد خانوادگی سوپریور
• واحد دابل اقتصادی

رستوران هتل


مهمانان هتل UK ANKARA Hotel می‌توانند از صبحانه بوفه لذت ببرند. علاوه بر صبحانه سایر وعده‌های غذایی نیز در هتل ارائه می‌شود که می‌توانید آن‌ها را در یک محیط شیک و تمیز میل کنید.

فاصله هتل یو کی آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان کیزیلای: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد مال تپه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج آتاکوله: ۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است