search
menu

هتل The Ankara Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Ankara Hotel
امکانات کلی هتل آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Ankara Hotel


هتل آنکارا، در مرکز تجاری و تفریحی آنکارا، در کنار ساختمان نوستالژیک ترمینال راه آهن آنکارا، در سایه آنیت کبیر (مقبره آتاتورک) واقع شده است. این هتل فرهنگ سنتی بازار را با گرایش‌های جدید خرید همراه می‌کند. ایستگاه مترو مال تپه که دسترسی آسان به سایر نقاط شهر را فراهم می‌کند، در ۲۰۰ متری هتل واقع شده است، در حالی که قلعه آنکارا در ۲ کیلومتری این هتل قرار دارد. موزه تمدن‌های آناتولیایی و حمام رومی از دیگر جاهای دیدنی نزدیک هتل هستند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه اسن بوغا است که ۲۳.۸ کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنکارا را داشته باشید، هتل The Ankara Hotel با ارائه امکانات خوب گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌رود.

امکانات کلی هتل آنکارا


در هتل آنکارا خدمات دربان ارائه می‌شود. رستوران، بار، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته و دستگاه خودپرداز در این هتل وجود دارد. همچنین این هتل با پکیج‌های عروسی که برای شما طراحی شده، در تالارهایی با اندازه‌های مختلف و در تراس با منظره آنکارا، وعده جاودانه شدن این روز خاص را می‌دهد. فضای جلسه موجود است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند.
میهمانانی که با وسیله نقلیه شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ اختصاصی بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی استفاده کنند. مدیریت هتل با در نظر گرفتن امکاناتی از قبیل ویلچر، سطوح شیبدار و آسانسور برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند، اقامت راحتی را برای آنان نیز تضمین می‌کند. افراد علاقمند به مطالعه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه هتل ساعاتی را صرف مطالعه کنند. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. همچنین کشیدن سیگار نیز در اتاق‌‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت برای بزرگسالان با هزینه اضافی ارائه می‌شود. کارکنان هتل The Ankara Hotel به زبان‌های ترکی، انگلیسی و آلمانی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل The Ankara Hotel عبارتند از:
• سوئیت کلاسیک
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق اقتصادی
• اتاق خانوادگی
در اتاق‌های هتل آنکارا، جزئیات به خوبی طراحی شده و فضای وسیعی برای افزایش راحتی اقامت در انتظار شماست. دکوراسیون آرامش بخش اتاق‌ها و رنگ‌های زیبا آرامش خاصی را به شما القا می‌کند. برخی از واحدها یک قسمت نشیمن برای راحتی شما دارند. یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای ارائه می‌شود. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. همه اتاق‌ها مجهز به گاوصندوق، اتو و میز اتو، کتری برقی، اینترنت بی سیم رایگان و سوکت جهانی هستند. برخی اتاق‌ها چشم‌انداز تمام‌ نمای شهر دارند که بر زیبایی هر چه بیشتر آن‌ها افزوده است. سرویس اتاق در دسترس است. در صورت درخواست می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل به سبک بوفه باز یا آلاکارت غذاهای خوشمزه‌ای را سرو می‌کند. ناهار بسته بندی شده در دسترس است و منوهای رژیم غذایی ویژه را می‌توان در صورت درخواست تهیه کرد. این رستوران ۷ روز در هفته از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۰ شب باز است. همچنین در بار هتل آنکارا با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آنکارا مال: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۳ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است