search
menu

هتل Tac Hotel Ankara

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tac Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل تاج
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تاج تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tac Hotel


هتل تاج یکی از هتل‌های اقتصادی است که در شهر آنکارا، پایتخت و دومین شهر بزرگ کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل Tac Hotel برای افرادی که به دنبال اقامتی اقتصادی و به‌صرفه هستند که در عین‌حال راحت است، هتلی مناسب است. هتل تاج در مرکز شهر آنکارا قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی و مشهور نزدیک است و در مدت زمانی کوتاه می‌توانید از جاهای دیدنی آنکارا بازدید کنید. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما آنکارا رزرو کنید تا به هتل TAÇ HOTEL بروید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه اسن بوغا آنکارا تا هتل تاج ۲۲.۴ کیلومتر است. ایستگاه راه‌آهن آنکارا کمتر از دو کیلومتر تا هتل تاج فاصله دارد. اگر تمایل دارید که با وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر آنکارا به گشت‌وگذار بپردازید، از مترو استفاده کنید زیرا چندین ایستگاه مترو در نزدیکی هتل تاج آنکارا قرار دارند. پارک گنچلیک آنکارا در فاصله‌ی کمی تا هتل تاج آنکارا قرار گرفته‌است که تفریحگاهی فوق‌العاده سرسبز و دنج است تا پیاده‌روی کنید، دریاچه‌ داخل پارک را ببینید و اوقاتی به‌یادماندنی را در کنار دوستان و یا خانواده خود تجربه کنید. یکی از جاذبه‌های طبیعی معروف آنکارا که نباید از دیدن آن غافل شوید، دریاچه موگان آنکارا که یک منطقه محافظت شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل تاج


هتل Tac Hotel آنکارا با دارا بودن امکانات و تجهیزات بسیار خوب، برای اقامتی به‌صرفه و آسوده بسیار مناسب و ایده‌آل است و می‌توانید با اقامتی چند روزه در هتل تاج خاطراتی خوش را برای خود به یادگار بگذارید. هتل تاج آنکارا لابی دنج و وسیع با مبلمانی مدرن و شیک، صبحانه بوفه، پارکینگ رایگان و اینترنت وای‌فای رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل دارد. برای راحت رسیدن به اتاق‌ها و طبقات دیگر هتل تاج از آسانسور استفاده کنید. خدماتی که هتل TAÇ HOTEL آنکارا برای آسودگی و آسایش هرچه بیشتر مسافران ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو، اتوی شلوار و خشکشویی است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از هتل تاج بخواهید تا برای شما با تاکسی تماس بگیرند تا به آسانی به فرودگاه بروید. در صورتی که علاقه دارید خودتان در شهر رانندگی کنید، هتل تاج، خودرو هم اجاره می‌دهد. کارکنان مهمان‌نواز هتل تاج آنکارا علاوه بر زبان ترکی، قادر هستند به زبان انگلیسی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


۳۵ اتاق متنوع در هتل تاج آنکارا قرار دارند که چیدمانی چشم‌نواز و جذاب دارند و برای اقامتی بدون کمبود و راحت طراحی شده‌اند. انواع اتاق‌هایی که در هتل Tac Hotel وجود دارند شامل اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق چهار نفره با چهار تخت سینگل هستند. دوستان، همکاران و خانواده‌ها می‌توانند اقامتی شیرین و آسوده را در اتاق‌های هتل تاج تجربه کنند.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و با کیفیت بالایی در اتاق‌های هتل Tac Hotel قرار دارند تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند. امکانات داخل اتاق‌های تاج آنکارا که به آنها دسترسی دارید شامل مواردی هستند از قبیل یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز، صندلی، کتری برقی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق هستند. قابل ذکر است که در اتاق‌های هتل تاج آنکارا امکان سیگار کشیدن مهیا نیست.

رستوران هتل


در رستوران هتل تاج آنکارا در فضایی دنج و دلنشین، صبحی دل‌انگیز و سرشار از انرژی را با صبحانه‌ای مفصل و لذیذ با نان تازه، چای سنتی ترکی و خوراک‌های صبحانه متنوع به صورت بوفه آغاز کنید.

فاصله هتل تاج تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا موزه تمدن‌ های آناتولیایی آنکارا: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه آنکارا: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید آنکا مال آنکارا: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کیزیلای آنکارا: ۱۵ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است