search
menu

هتل Royal Carine Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Carine Hotel Ankara
امکانات و خدمات عمومی هتل رویال کارین آنکارا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال کارین آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Carine Hotel Ankara


هتل رویال کارین یکی از هتل‌های چهار ستاره و باشکوه است که در شهر آنکارا، پایتخت و دومین شهر بزرگ کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل رویال کارین آنکارا برای افرادی که به دنبال اقامتی راحت، آسوده و لوکس هستند بسیار مناسب است. هتل رویال کارین در مرکز شهر آنکارا قرار گرفته‌است و به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی و مشهور نزدیک است و در مدت زمانی کوتاه می‌توانید از جاهای دیدنی آنکارا بازدید کنید. مراکز خرید مختلفی هم در اطراف هتل رویال کارین قرار دارند. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما آنکارا رزرو کنید تا به هتل Royal Carine Hotel Ankara بروید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه اسن بوغا آنکارا تا هتل رویال کارین ۲۱ کیلومتر با ماشین است. ایستگاه راه‌آهن آنکارا تنها حدود سه کیلومتر تا هتل رویال کارین آنکارا فاصله دارد. اگر تمایل دارید که با وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر آنکارا به گشت‌وگذار بروید، از مترو استفاده کنید زیرا چندین ایستگاه مترو در نزدیکی هتل رویال کارین آنکارا قرار دارند. پارک گنچلیک آنکارا در فاصله‌ی کمی تا هتل رویال کارین قرار گرفته‌است که تفریحگاهی فوق‌العاده سرسبز و باصفا است تا پیاده‌روی کنید، دریاچه‌ داخل پارک را ببینید و اوقاتی به‌یادماندنی را در کنار دوستان و خانواده خود تجربه کنید. یکی از جاذبه‌های طبیعی معروف آنکارا که در طول مدت زمان اقامت خود در هتل Royal Carine Hotel نباید از دیدن آن غافل شوید، دریاچه موگان آنکارا که یک منطقه محافظت شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل رویال کارین آنکارا


هتل رویال کارین آنکارا با دارا بودن امکانات و تجهیزات بسیار خوب، برای اقامتی سرشار از آرامش بسیار مناسب و ایده‌آل است و می‌توانید با اقامتی چند روزه در هتلRoyal Carine Hotel Ankara خاطراتی خوش را برای خود به یادگار بگذارید. هتل رویال کارین آنکارا لابی دنج و وسیع با مبلمانی مدرن و شیک، صبحانه بوفه، رستوران، پارکینگ رایگان، سونا و اینترنت وای‌فای رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل دارد. خدماتی که هتل رویال کارین آنکارا برای آسودگی و آسایش هرچه بیشتر مسافران ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه و لباسشویی است. اگر بلیط هواپیما ارزان دارید، از هتل تاج بخواهید تا برای شما با تاکسی تماس بگیرند تا به آسانی به فرودگاه بروید. کارکنان مهمان‌نواز هتل رویال کارین آنکارا علاوه بر زبان ترکی، قادر هستند به زبان انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


۱۱۲ اتاق متنوع و مجلل در هتل رویال کارین آنکارا قرار دارد که با چیدمانی چشم‌نواز و چشم‌گیر برای اقامتی راحت طراحی شده‌اند. انواع اتاق‌های هتل Royal Carine Hotel Ankara شامل اتاق‌ها و سوئیت‌هایی هستند از قبیل: اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، سوئیت کلاسیک با یک تخت بزرگ دابل و یک مبل تخت‌ خواب‌ شو

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و با کیفیت بالایی در اتاق‌های هتل رویال کارین آنکارا قرار دارند تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند. امکانات داخل اتاق‌های هتل Royal Carine Hotel Ankara که به آنها دسترسی دارید شامل مواردی هستند از قبیل یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز، صندلی، کتری برقی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق هستند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای زدودن خستگی‌های خود و هدیه دادن شادابی و طراوت به پوست خود، به سونا و جکوزی هتل Royal Carine Hotel آنکارا بروید و ساعاتی را به خوشی و سلامتی سپری کنید.

رستوران هتل


در رستوران دنج هتل رویال کارین آنکارا با فضایی دلنشین در کنار خانواده و دیگر همسفران خود در وعده‌های مختلف خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را میل کنید و اوقاتی به‌یادماندنی را تجربه کنید.

فاصله هتل رویال کارین آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی آنکارا: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک کورتولوس آنکارا: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه آنکارا: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید آنکا مال آنکارا: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کیزیلای آنکارا: ۱۰ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است