search
menu

هتل Raymar Hotels Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Raymar Hotels Ankara
امکانات کلی رایمار هتلز آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله رایمار هتلز آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Raymar Hotels Ankara


هتل ۴ ستاره لوکس رایمار در مرکز منطقه کانکایا آنکارا واقع شده و دارای معماری نئوکلاسیک فرانسوی است. آنکارا در منطقه آناتولی مرکزی این کشور واقع شده است. این شهر مرکز هنرهای نمایشی است که اپرا و باله دولتی، ارکستر سمفونیک ریاست جمهوری و چندین شرکت تئاتر ملی را در خود جای داده است. آنکارا پایتخت ترکیه و یکی از متنوع ترین مقاصد گردشگری ترکیه است. موزه قوم نگاری آنکارا، آنیت کبیر، قلعه آنکارا و حمام رومی از جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا به شمار می‌آیند. اگر به دنبال کارهایی برای انجام دادن هستید، می‌توانید منطقه بازسازی‌شده هامامونو، مسجد کوکاتپه یا موزه هنر و مجسمه دولتی را که از جاذبه‌های محبوب در بین گردشگران هستند، ببینید. کاخ یخی آنکارا، مزرعه جنگلی آتاتورک و باغ وحش نیز ارزش دیدن دارند. میدان کیزیلای، ایستگاه مترو کیزیلای و پارک گوون در ۶۰۰ متری هتل رایمار قرار دارند. فرودگاه بین المللی اسنبوگا ۲۸.۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Raymar Hotels Ankara اقامت بی‌نظیری را در آنکارا تجربه کنید.

امکانات کلی رایمار هتلز آنکارا


این هتل کوچک دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، سرویس اتاق و دربان است. برای میهمانانی که وسیله نقلیه دارند، پارکینگ رایگان در دسترس است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. برای رفتن به طبقات فوقانی می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای میهمانانی که از لحاظ جسمانی ناتوان هستند خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی داشته باشند. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. دقت داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کشیدن سیگار نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. سیستم اعلام و اطفا حریق در مکان‌های عمومی و اتاق‌ها وجود دارد. تخت اضافی در صورت درخواست ارائه می‌شود. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. کودکان بالای ۷ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می شود. سرویس اتاق و مرکز تجاری موجود است. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Raymar Hotels Ankara به زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Raymar Hotels Ankara عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق لوکس
• سوئیت
• سوئیت کینگ
• اتاق‌های خانوادگی
اتاق‌های هتل Raymar Hotels Ankara دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، صندوق امانات، کتری برقی، مینی‌بار و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. دستگاه قهوه‌ساز و چای‌ساز رایگان ارائه می‌شود. حمام خصوصی مجهز به دوش، سشوار و حوله است. از اتاق‌ها می‌توان از نمای شهر لذت برد. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای هر روز در رایمار هتلز آنکارا سرو می‌شود. غذاهای مختلف بین المللی در رستوران هتل سرو می‌شود که می‌توانید در آن قهوه نیز میل کنید. میهمانان می‌توانند در بار هتل با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا از خودشان پذیرایی کنند.

فاصله رایمار هتلز آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن آناتولی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است