search
menu

هتل Q HOTEL ANKARA

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Q HOTEL ANKARA
امکانات کلی هتل کیو آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کیو آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Q HOTEL ANKARA


هتل کیو در Kavaklidere، محله‌ای در آنکارا، در مرکز شهر و نزدیک ایستگاه مترو واقع شده است. آنکارا پایتخت ترکیه و دومین شهر از نظر وسعت بعد از استانبول است. موزه‌های محلی سرشار از بهترین آثار هنری کشور، باستانی و مدرن هستند و از آن‌جایی که آنکارا بر روی دشت‌های عمدتا بایر آناتولی مرکزی ساخته شد، به شدت سیاست درختکاری را دنبال کرد که منجر به ایجاد پارک‌ها و جنگل‌های زیادی در اطراف شهر شد که بر جذابیت‌های آن افزوده است. مسجد کوکاتپه و آلاچیق صورتی از دیدنی‌های محلی هستند، مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از خیابان تونالی هیلمی کادسی دیدن کنند. آنیت‌کبیر ۳.۹ کیلومتر تا هتل کیو فاصله دارد، در حالی که موزه آنیت‌کبیر آتاتورک در ۴ کیلومتری این ملک واقع شده است.
قلعه آنکارا و موزه روباز آلتین کوی از دیگر جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل هستند. شما می‌توانید در عرض چند دقیقه با ماشین به موزه عالی تمدن‌های آناتولی برسید. نزدیک‌ترین فرودگاه آنکارا فرودگاه اسن بوغا است که در ۲۵ کیلومتری اقامتگاه قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنکارا را داشته باشید، هتل Q HOTEL ANKARA با ارائه امکانات رفاهی عالی و محیطی بی نظیر آماده استقبال از میهمانان گرامی است.

امکانات کلی هتل کیو آنکارا


پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صندوق امانات، باغ، تراس و وای فای رایگان از جمله خدماتی است که برای آسایش و راحتی میهمانان عزیز در هتل Q HOTEL ANKARA ارائه می‌شود. این اقامتگاه دارای سرویس اتاق و صرافی برای میهمانان است که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانند به آن مراجعه کنند. همچنین به هنگام گردش و تفریح برای آسودگی فکر وخیال خود می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و همچنین ماشین‌های اجاره‌ای در این هتل ارائه می‌شود. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند.
دقت کنید که هنگام اقامت در این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. پارکینگ رایگان در اختیار میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند قرار می‌گیرد. سونا، حمام ترکی، انواع ماساژ‌ها، اتاق بخار و خدمات اسپا از دیگر خدماتی است که برای میهمانان عزیز در هتل کیو آنکارا در نظر گرفته شده است. خدمات فکس و فتوکپی، یک مرکز تجاری و اتاق جلسه نیز در هتل وجود دارد. کارکنان هتل به دو زبان انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند و مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی خود یکی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در آنکارا محسوب می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل کیو آنکارا دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، سوئیت، اتاق یک تخته و اتاق دو تخته با تهویه مطبوع است. همه اتاق‌ها دارای پنجره‌های عایق صدا هستند که آرامش فوق العاده‌ای را برای میهمانان به ارمغان می‌آورند. تلویزیون ماهواره‌ای، قسمت نشیمن، وای فای رایگان، تلفن، آباژور و مینی بار در اتاق‌ها وجود دارد. برخی از واحدها دارای چشم اندازی از شهر هستند که بر زیبایی هر چه بیشتر آن‌ها افزوده است. هتل Q HOTEL ANKARA همچنین کتری برقی، قهوه ساز و چای ساز را برای میهمانان فراهم می‌کند. هر واحد دارای حمام اختصاصی مجهز به حوله، دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


هر روز می‌توانید از صبحانه بوفه‌ای که در رستوران هتل کیو سرو می‌شود لذت ببرید. رستوران آلاکارت غذاهای ایتالیایی را ارائه می‌دهد. Sencam Koftecisi و Salas Meyhane در ۱۰۰ متری هتل قرار دارند. هتل کیو دارای منوی ویژه برای میهمانانی است که فرزند کوچکتر دارند. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن برای افرادی که دارای رژیم غذایی هستند در دسترس است. میوه، کیک، کوکی و شکلات نیز در صورت درخواست ارائه می‌شود.

فاصله هتل کیو آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۱۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است