search
menu

هتل Ostimpark Business Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ostimpark Business Hotel Ankara
امکانات کلی هتل اوستیم پارک بیزینس آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوستیم پارک بیزینس آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ostimpark Business Hotel Ankara


هتل اوستیم پارک بیزینس آنکارا در منطقه Yenimahalle واقع شده است. با ماشین در حدود چند دقیقه طول می‌کسد تا به پارک Cemre برسید. این هتل به دلیل نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری آنکارا از جمله قلعه آنکارا، موزه تمدن‌های آناتولیایی، حمام رومی، موزه قوم نگاری آنکارا، آنیت کبیر و برج آتاکوله جزو هتل‌هایی است که مورد توجه توریست ‌ها و مسافران بسیاری قرار گرفته است. منطقه صنعتی سازمان یافته OSTIM در نزدیکی هتل قرار دارد. مرکز پر جنب و جوش شهر و میدان قیزیل آی، ۱۵.۶ کیلومتر با ملک فاصله دارد. فرودگاه اسن بوغا ۲۶.۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. ایستگاه قطار TCDD آنکارا با ماشین تا هتل کمی فاصله دارد. مسافران به هنگان تهیه بلیط هواپیما مشتاق به رزرو هتل Ostimpark Business Hotel Ankara هستند زیرا علاوه بر داشتن موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب، پرسنل آن به زبان انگلیسی مسلط بوده و به خوبی با میهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند.

امکانات کلی هتل اوستیم پارک بیزینس آنکارا


میهمانان می‌توانند پس از یک روز موفق از قرارهای کاری، از یک استراحت شایسته در هتل تجاری Ostimpark Business Hotel Ankara لذت ببرند. خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت بی سیم رایگان، انبار چمدان و صندوق امانات ارائه می‌شود. در صورت نیاز به تبدیل ارز، یک صرافی در هتل وجود دارد که می‌توانید به آن مراجعه کنید. میهمانانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل پارک کنند و نگرانی از این بابت نداشته باشند. با وجود آسانسور دسترسی به طبقات بالاتر بسیار آسان است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که حیوانات خانگی خود را نمی‌توانید همراه خود به داخل هتل بیاورید. استعمال دخانیات نیز در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. این اقامتگاه همچنین دارای یک اتاق بازی برای کودکان است. ورود به هتل اوستیم پارک بیزینس آنکارا از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق از ساعت ۱۲ الی ۱۳ ظهر صورت می‌گیرد. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۱۰ سال به طور کامل دریافت می‌شود. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در این هتل انجام می‌گیرد. پاکیزگی و تمیز بودن هتل از دیگر دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در آنکارا است. تخت اضافی نیز به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. کارکنان میز پذیرش با تسلط به چندین زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، ترکی، هلندی، لهستانی و آلمانی از میهمانان استقبال کرده و با خوش رویی آن‌ها را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل عبارتند از: اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دبل استاندارد و اتاق توئین استاندارد. واحدهای زیبای هتل Ostimpark Business Hotel Ankara به امکانات مدرنی از جمله آشکارسازهای دود، تلفن، مینی بار، وای فای رایگان و تلویزیون ال ای دی ۳۲ اینچی با کانال‌های ماهواره‌ای مجهز هستند. این هتل دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با چشم انداز شهر است. برای راحتی میهمانان، حمام اختصاصی دارای دوش، دمپایی، لوازم بهداشتی و حوله حمام در هر اتاق پیدا خواهید کرد. سرویس اتاق نیز به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

رستوران هتل


گزینه‌های غذاخوری روزانه شامل صبحانه بوفه‌ای است. هتل اوستیم پارک بیزینس آنکارا همچنین دارای رستوران آلاکارت است که میهمانان می‌توانند نمونه‌هایی از غذاهای ترکی را امتحان کنند. در فاصله ۵ دقیقه از هتل Konyali Haci Usta و رستوران Besler قرار دارند که مجموعه‌ای از غذاهای لذیذ را سرو می‌کنند. بوفه کودک نیز در این هتل وجود دارد.

فاصله هتل اوستیم پارک بیزینس آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکسارای: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آنیت کبیر آتاتورک: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۱۰.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است