search
menu

هتل Notte Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Notte Hotel Ankara
امکانات عمومی هتل نوت هتل آنکارا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نوت آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Notte Hotel Ankara


هتل نوت آنکارا دارای امکانات و امتیازات بسیار خوبی است که مناسب برای یک هتل چهار ستاره خوب است. اتاق‌های این هتل با فرش‌های بسیار جذاب مزین شده‌اند و حمام‌های خصوصی و مرمری بر جذابیت و زیبایی آن‌ها افزوده است. با اقامت در هتل Notte Hotel Ankara می‌توانید هم غذاهای ترکی و هم غذاهای بین المللی را نیز امتحان کنید. پس در کل این هتل می‌تواند پیشنهاد بسیار جذابی برای شما باشد. اگر هدف شما از سفر به آنکارا گردش در این شهر است، پیشنهاد ما به شما بازدید از جاهای دیدنی آنکارا مانند: حمام رومی، قلعه آنکارا، موزه‌های آنکارا و ... است. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری به راحتی می‌توانید به این شهر توریستی سفر کنید.

امکانات عمومی هتل نوت هتل آنکارا


در این هتل بسیار زیبا و تمیز امکانات مختلفی برای مسافران در نظر گرفته شده‌است که شما می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید تا اقامت شما دلنشین‌تر شود. وجود تراس و بالکن و محوطه سرسبز هتل می‌تواند برای اکثر مسافران قابل توجه باشد. برای بسیاری از مسافران موارد بهداشتی در اولویت هستند این موارد که در هتل Notte Hotel Ankara نیز رعایت می‌شوند شامل نظافت روزانه، لاندری، خشکشویی و اتو است که برای استفاده از آن‌ها باید هزینه بصورت مجزا پرداخت گردد. علاوه بر رستوران باید به وجود یک آشپزخانه اشتراکی نیز اشاره کرد. اینترنت رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای استفاده از آن در همه بخش‌های هتل وجود دارد. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و با هواپیما به آنکارا سفر کرده‌اید می‌توانید از خدمات رفت و برگشت به فرودگاه این شهر نیز استفاده کنید. پرسنل هتل بصورت ۲۴ ساعته در پذیرش حضور دارند تا شما بتوانید به راحتی در طول شبانه روز و در صورت نیاز با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. تهویه مطبوع، وسایل گرمایشی و سرمایشی و وجود بخشی که بطور اختصاصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده‌است همه برای داشتن اقامتی آرامش بخش در این هتل تعبیه شده‌اند. تبدیل ارز نیز در این هتل انجام می‌شود تا به راحتی بدون هیچ نگرانی بتوانید پول رایج کشور ترکیه را داشته‌باشید.
افراد معلول علاوه بر استفاده از آسانسور می‌توانند از امکانات دیگری که برای این افراد تعبیه شده‌است نیز استفاده کنند تا اقامت راحتی را داشته‌باشند. اگر از فروشگاه یا سوپرمارکت خریدی داشته‌باشید می‌توانید از هتل بخواهید تا آن را برایتان انجام دهد و خریدهایتان را به راحتی به دست شما برساند. از لحاظ امنیت جانی و مالی نیز هتل در رتبه خوبی قرار دارد و آلارم‌های امنیتی و هشدار دهنده‌های آتش برای اقامت آسوده خاظر شما در جای جای هتل تعبیه شده‌اند. سونا، باشگاه ورزشی و حمام ترکی نیز در این هتل وجود دارد تا اقامت شما بیش از پیش راحت‌تر شود. علاوه بر امکانات گفته شده اگر قصد برگزاری مراسم خاصی مانند جشن عروسی یا جلسه کاری خاصی را دارید می‌توانید سالن مخصوص این هتل را رزرو کنید و خیالتان از بابت تشریفات مراسم نیز راحت باشد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل شیک و راحت هستند و لوازم مورد نیاز برای داشتن راحتی و آسایش برای اقامتی چند روزه در آن‌ها در نظر گرفته شده‌است. تلویزیون با قابلیت اتصال به کانال‌های ماهواره‌ای متعدد و اینترنت رایگان در همه واحدها وجود دارد. وسایل و چیدمان واحدها از مواد درجه یک است و راحتی را بطور محسوسی در اتاق‌های هتل Notte Hotel Ankara تجربه خواهید کرد. چای ساز نیز روی میز موجود در واحدها قرار دارد. پرده‌ها، روتختی‌ها و کف پوش‌ها همگی از لحاظ رنگ در هماهنگی باهم هستند. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق کلاسیک تک نفره
• اتاق دو نفره با تخت تویین
• اتاق دو نفره با دو تخت تک نفره
• اتاق اقتصادی تک نفره
• آپارتمان تک خوابه با یک تخت تویین در ونت هاوس

رستوران هتل


هتل دارای رستوران مجهز، تمیز و شیکی است که تنوع غذاهای آن بسیار چشمگیر است.

فاصله هتل نوت آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آتاتورک آنیت کبیر: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۵ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است