search
menu

هتل No:19 Boutique Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل No:19 Boutique Hotel Ankara
امکانات هتل شماره ۱۹ بوتیک آنکارا
خدمات هتل شماره ۱۹ بوتیک آنکارا
واحدهای اقامتی هتل شماره ۱۹ بوتیک آنکارا
فاصله هتل شماره ۱۹ بوتیک آنکارا تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل No:19 Boutique Hotel Ankara


هتل شماره ۱۹ بوتیک آنکارا در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از مرکز شهر آنکارا قرار گرفته است و به این ترتیب دسترسی به تمام نقاط این شهر را برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل چهار ستاره تا فرودگاه اسنبوگا آنکارا تنها نیم ساعت با ماشین فاصله دارد و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا بلافاصله پس از ورود به شهر آنکارا، اقامت در هتل را تجربه کنند و خستگی و مسائل جانبی سفر، مهمانان را آزرده خاطر نکند. از آن جایی که این هتل یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر آنکارا به شمار می‌رود فضایی کاملا لوکس و مدرن به همراه امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و بدون شک اقامت در آن برای مهمانان جذاب خواهد بود. همانطور که اشاره شد این هتل تا مرکز شهر آنکارا فاصله چندانی ندارد و مهمانانی که برای مقاصد تجاری و اداری به این شهر سفر کرده باشند می‌توانند به راحتی با اقامت در این هتل مسیر‌های رفت و آمد خود را کوتاه کنند و از مزیت صرفه جویی در وقت و هزینه نیز بهره‌مند شوند. شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه است که به دلیل جذابیت‌های متعددی که دارد توانسته سهم قابل توجهی از صنعت گردشگری این کشور را به خود اختصاص دهد. در این شهر اماکن تاریخی و جاذبه‌های گوناگونی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به قلعه آنکارا، موزه‌های آنکارا، مساجد دیدنی آنکارا، دریاچه موگان آنکارا و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا در هتل No:19 Boutique Hotel Ankara اقامت داشته باشید و ضمن سکونت در این هتل خاطرات خوبی را از سفر به شهر آنکارا برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل شماره ۱۹ بوتیک آنکارا


هتل شماره ۱۹ بوتیک آنکارا امکانات متنوعی را برای رفاه و آسایش مهمانان خود در اختیار آنان قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل فضای لوکس و مدرن موجود در آن است که لحظات اقامت در هتل را برای مهمانان شیرین‌تر و دوست داشتنی‌تر می‌کند. یک رستوران مجلل و بسیار باشکوه در این هتل قرار دارد که علاوه بر غذاهای ترکی، انواع غذاهای بین المللی را نیز به مسافران ارائه می‌دهد و مهمانان می‌توانند از طعم لذیذ و کیفیت عالی غذاهای موجود در آن لذت ببرند. هتل مجهز به امکانات آب گرم و سلامتی است و اوقات فراغت خوشی را در زمان اقامت برای مهمانان فراهم می‌کند. تمام امکانات ویژه معلولین در این هتل وجود دارد و مسافرانی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در هتل سکونت داشته باشند. هتل دارای سالن استراحت و تماشای تلویزیون نیز است و بنابراین امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون را نیز برای مهمانان فراهم کرده است. از دیگر امکانات موجود در No:19 Boutique Hotel Ankara می‌توان به منطقه مخصوص سیگار کشیدن، سالن برگزاری کنفرانس، تراس، باغ و… اشاره کرد.

خدمات هتل شماره ۱۹ بوتیک آنکارا


پرسنل هتل شماره ۱۹ بوتیک آنکارا به زبان انگلیسی تسلط دارند و بنابراین مهمانان برای اقامت در این هتل نیازی به دانستن زبان ترکی نخواهند داشت. یکی از خدمات جذاب این هتل کرایه دوچرخه به مسافران است و مهمانان می‌توانند با استفاده از این خدمات لحظات زیبایی را در هنگام گردش در شهر آنکارا برای خود رقم بزنند. در این هتل خدمات نظافت روزانه وجود دارند و مسافران هیچ مشکلی از لحاظ تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی نخواهند داشت. خدمات مرکز اسپا در هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و با ارائه انواع ماساژهای تخصصی سر، پا، گردن، ماساژ کل بدن و… می‌توانند آرامش کامل را در زمان اقامت به مهمانان هدیه کنند. خدمات کرایه خودرو نیز در No:19 Boutique Hotel Ankara برای مهمانان فراهم شده که از سمت مسافران بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. از دیگر خدمات موجود در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تبدیل ارز، انبار چمدان، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، خشکشویی، لباسشویی و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل شماره ۱۹ بوتیک آنکارا


هتل شماره ۱۹ بوتیک آنکارا واحدهای اقامتی متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. برخی از این واحدها دارای فضای نشیمن بزرگ و بالکن هستند که اقامت را برای مهمانان دوست داشتنی‌تر و جذاب‌تر می‌کنند. وجود تختخواب‌های گرد همراه با دکوراسیون زیبا نیز از دیگر جذابیت‌هایی است که در برخی دیگر از واحدهای No:19 Boutique Hotel Ankara به چشم می‌خورند. اتاق دونفره پریمیوم، سوئیت، اتاق استاندارد دونفره، سوئیت پنت هاوس، اتاق یک نفره استاندارد و اتاق دوقلو استاندارد از جمله واحدهای اقامتی موجود در هتل شماره ۱۹ بوتیک هستند که از امکانات موجود در آن‌ها می‌توان به مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، دستگاه تصفیه هوا و… اشاره کرد.

فاصله هتل شماره ۱۹ بوتیک آنکارا تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا برج آتاکوله: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آنیت کبیر آتاتورک: ۶.۴
فاصله هتل تا آنیت کبیر: ۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه آنکارا: ۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است