search
menu

هتل Movenpick Hotel Ankara

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Movenpick Hotel Ankara
امکانات عمومی هتل موون پیک آنکارا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل موون پیک آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Movenpick Hotel Ankara


هتل موون پیک در منطقه بش تپه لر در شهر آنکارا واقع‌شده است. این هتل دارای موقعیت قرارگیری بسیار عالی بوده و ۵ ستاره است. همچنین به دلیل دسترسی به ایستگاه مترو به سایر نقاط شهر به راحتی می‌توانید دسترسی داشته باشید و به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی در هنگام خرید بلیط هواپیما جای نگرانی برای مسافران وجود ندارد و با خیال راحت می‌توانند تاریخ موردنظرشان را انتخاب کنند. این هتل مدرن در مرکز منطقه سوگوتوزو واقع‌شده و به دلیل امکانات ارائه‌شده بسیار عالی در میان گردشگران و توریست‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. با توجه به موقعیت این هتل دسترسی به چندین دانشگاه مشهور آنکارا آسان است و اینکه آنیت کبیر در فاصله ۴.۵ کیلومتری این هتل واقع‌شده است. از ایستگاه متروی نزدیک هتل Movenpick Hotel Ankara می‌توانید به جاهای مختلف شهر دسترسی داشته باشید. برای رفتن به مراکز خرید و فروشگاه‌ها نیز کافی است چند قدم پیاده‌روی کنید. فرودگاه بین‌المللی آنکارا نیز در فاصله ۳۸ کیلومتری این شهر واقع‌شده است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای سرپوشیده، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، باشگاه بدنسازی، اتاق‌های خانواده، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل موون پیک آنکارا


با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان بهره‌مند شوید. همچنین اتاق‌های جلسه و کنفرانس در لابی این هتل دایر شده‌اند. بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعت دایر بوده و همه روزه روزنامه در لابی قرار داده می‌شود. یکی از امکانات و مزیت‌های این هتل وجود محلی برای نگهداری از کودکان خردسال است تا بزرگسالان با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند. فقط کافی است برای بهره‌مندی از این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید. برای بهره‌مندی از امکاناتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز باید به بخش شستشو بروید و برای برگزاری جلسات کاری نیز بخش بیزینس آماده ارائه خدمات به مسافران است. یکی دیگر از مزیت‌های هتل Movenpick Hotel Ankara آزاد بودن ورود حیوانات خانگی است، بنابراین مسافرانی که حیوانات خانگی دارند با پرداخت هزینه مربوطه می‌توانند حیوانات را همراه خود به هتل ببرند. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و برای هر چه بهتر شدن ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند. در لابی هتل موون پیک نیز سالن آرایش و زیبایی دایر شده و مسافران می‌توانند در طی اقامت خود از این خدمات بهره‌مند شوند. برای مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


خدمات تفریحی و رفاهی این هتل عبارت‌اند از باشگاه بدنسازی، صندلی ماساژ، اتاق بخار، حمام عمومی. امکانات مربوط به اسپا نیز عبارت‌اند از جکوزی، ماساژ و سونا. البته بهتر است بدانید استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است، مخصوصاً برای بهره‌مندی از ماساژ و حمام عمومی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در قسمت سلامتی این هتل می‌توانید از استخر سرپوشیده بهره‌مند شوید، بی‌شک یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای هیجان‌انگیز را با سپری کردن در این هتل تجربه خواهید کرد.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


اتاق‌های این مجموعه مدرن بوده و همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، میز کار، چای‌ساز و قهوه ساز هستند. علاوه بر آن‌ها مینی بار و حمام اختصاصی نیز در تمامی اتاق‌ها دایر شده است. یکی از نقاط بسیار قابل‌توجه در هتل Movenpick Hotel Ankara این است که همه اتاق‌ها ورودی رایگان به بخش سلامتی و اسپا دارند. در هنگام رزرو این هتل می‌توانید از میان چندین نوع اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید که عبارت‌اند از اتاق کوئین سوپریر، سوئیت کینگ دلوکس، اتاق کینگ دلوکس، اتاق کینگ سوپریر و اتاق توئين سوپریر. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، محافظ لپ‌تاپ، کتری برقی، کاناپه تخت شو. همچنین دقت داشته باشید که همه اتاق‌های این هتل دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا هستند، بنابراین اقامتی همراه با آرامش در انتظار شماست. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها باید مسافران به این موردتوجه داشته باشند.

رستوران هتل


وعده صبحانه همه روزه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه محلی و بین‌المللی را در زمان وعده‌های غذایی میل کنید. در طبقه زیرزمین هتل Movenpick Hotel Ankara کافی‌شاپ‌ دایر شده و انواع نوشیدنی‌های تازه سرو می‌شود. بستنی موون پیک و قهوه موون پیک در شهر آنکارا مشهور است.

فاصله هتل موون پیک آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۸.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است