search
menu

هتل Mina 1 Hotel Ankara

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mina 1 Hotel Ankara
امکانات عمومی هتل مینا ۱ آنکارا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مینا ۱ آنکارا تا جاهای تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Mina 1 Hotel Ankara


هتل مینا ۱ آنکارا گزینه خوبی برای داشتن اقامتی راحت و آسان در شهر بزرگ و پرجمعیت آنکارا است. موقعیت جغرافیایی هتل طوری است که تقریبا می‌توان گفت در قسمت مرکزی شهر قرار دارد و تا ایستگاه مترو Kizilay حدود ۵ دقیقه پیاده روی نیاز است. مجلس بزرگ ترکیه نیز فقط ۱.۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد. اگر می‌خواهید با رزرو آنلاین بلیط هواپیما به شهر آنکارا سفر کنید بهتر است بدانید که این هتل تا فرودگاه Esenboga حدود ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. امکانات عمومی هتل در حد نسبتا خوبی است و اتاق‌ها نیز با داشتن کف پوش و چیدمان مناسب برای اقامت شما یکی از بهترین انتخاب‌ها هستند. هتل Mina 1 Hotel Ankara از گزینه‌های خوبی برای اقامت در شهر آنکارا است و شما می‌توانید علاوه بر اقامتی راحت از جاهای دیدنی آنکارا مانند: حمام رومی، قلعه آنکارا، شهربازی واندرلند اوراسیا و ... نیز دیدن فرمایید.

امکانات عمومی هتل مینا ۱ آنکارا


هتل از امکانات عمومی خوبی برخوردار است که در این بخش بطور خلاصه به تمام موارد اشاره خواهد‌شد. تراس و بالکن هتل جای مناسبی برای دورهمی‌های شما است و شما می‌توانید در این فضای دنج و راحت از کنار هم بودنتان لذت ببرید. اگر میخواهید از داشتن اینترنت رایگان در همه جای هتل بهره‌مند شوید، این هتل با داشتن چنین امکانی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. پارکینگ خوب و با امنیت بالایی در هتل وجود دارد که شما می‌توانید بدون رزرو کردن و بصورت رایگان از آن استفاده کنید. یکی دیگر از امکانات خوبی که قطعا برای مسافران و گردشگران خارجی می‌تواند ضروری باشد، وجود صرافی در هتل است تا با خیال راحت بتوانند پول خود را به پول رایج کشور ترکیه تبدیل کنند. پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته آماده پذیرش مسافران و جوابگویی به آن‌ها است.
اتو و خشکشویی در هتل Mina 1 Hotel Ankara وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی از آن استفاده کنند. در جای جای هتل کپسول آتش نشانی قرار داده شده‌است تا در صورت بروز هر آتش‌سوزی احتمالی به راحتی بتوانید از آن‌ها برای مهار آتش استفاده کنید. در هتل صندوق امانات نیز وجود دارد و با خیال راحت می‌توانید وسایل با ارزش خود را به این صندوق بسپارید. نکته قابل توجه در رابطه با این هتل این است که بزرگسالان فقط می‌توانند در آن اقامت داشته‌باشند. برای سهولت در رفت و آمد بین طبقات آسانسور نیز تعبیه شده‌است تا به راحتی رفت و آمد کنید. تهویه مطبوع هتل در بهترین نحو ممکن انجام شده‌است تا فضای مطبوع و خوبی برای اقامت شما فراهم شود. کارکنان هتل به دو زبان ترکی و انگلیسی می‌توانند با شما صحبت کنند. در ادامه با امکانات موجود در اتاق‌های هتل آشنا خواهید شد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل را می‌توانید بعد از آگاهی از شرایط و امکاناتشان به راحتی رزرو کنید. تمام اتاق‌ها مجهز به اینترنت رایگان هستند و به راحتی می‌توانید در اتاق‌ها به اینترنت دسترسی داشته‌باشید. تلویزیون در تمام واحدها قرار داده شده‌است و شما می‌توانید در اتاق محل اقامتتان سرگرم شوید. آینه و میز و صندلی نیز در اتاق‌ها قرار داده شده‌است و کمدهای موجود در اتاق‌ها جای خوبی برای قرار دادن وسایل و لباس‌های شما است. مانند سایر بخش‌های هتل اتاق‌ها نیز از تهویه مطبوع برخوردارند و کولر و وسایل گرمایشی نیز در تمام واحدها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل Mina 1 Hotel Ankara شامل:
• اتاق دو نفره با یک تخت دابل
• اتاق تک نفره با یک تخت
• اتاق سه نفره
• اتاق استاندارد تویین با یک تخت تک نفره و یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل دارای رستوران است و مخصوصا صبحانه آن بصورت بوفه باز برای مسافران ارائه می‌شود.

فاصله هتل مینا ۱ آنکارا تا جاهای تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه آنکارا: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم نگاری آنکارا: ۲.‍۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است