search
menu

هتل Midas Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Midas Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل میداس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میداس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Midas Hotel


هتل میداس، هتلی لوکس است که در شهر آنکارا، پایتخت کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل میداس آنکارا برای مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت، آسوده و مجلل هستند بسیار ایده‌آل است. هتل Midas Hotel آنکارا موقعیت قرارگیری خوبی در شهر دارد و به منطقه تجاری شهر آنکارا و بسیاری از جاذبه‌های دیدنی مشهور آنکارا نزدیک است. در مدت زمانی کوتاه می‌توانید به مراکز خرید متنوعی که در اطراف هتل میداس قرار دارند بروید و علاوه بر خرید، اوقاتی مفرح را سپری کنید. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما آنکارا رزرو کنید تا به هتل میداس برسید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه اسن بوغا آنکارا تا هتل میداس حدود ۲۶ کیلومتر با ماشین است. اگر با خانواده و فرزندان، به تنهایی و یا با دوستان خود سفر می‌کنید؛ حتما در شهر تماشایی آنکارا، از شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا بازدید کنید زیرا روزی به‌یادماندنی و شیرین برای شما به یادگار می‌ماند و اوقاتی خوش را تجربه می‌کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل میداس


هتل میداس آنکارا امکانات و خدماتی عالی دارد تا مسافران بدون دغدغه اقامتی آرام، فراموش‌نشدنی و راحت را در خاطرات خود ثبت کنند. هتل Midas Hotel دارای لابی دنج با فضایی شیک، کافی شاپ، رستوران، اینترنت رایگان با قابلیت دسترسی در تمام فضاهای هتل، دسترسی و امکانات ویژه معلولین، آسانسور، اسپا، حمام ترکی و باشگاه ورزشی است. از آنجایی که هتل میداس آنکارا برای اقامت مسافرانی که به قصد کار و تجارت سفر می‌کنند هم مناسب است، دارای فکس، فتوکپی، بیزنس سنتر و سالن جلسات و کنفرانس است. قابل ذکر است که سالن برگزاری مراسم و جشن‌های مختلف هم در هتل میداس وجود دارد. خدماتی که هتل مجلل میداس آنکارا برای آسودگی هرچه بیشتر مسافران ارائه می‌کند شامل مواردی است از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، خدمات شاتل، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، دستگاه خودپرداز، ارائه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، برای راحتی و سهولت تردد از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل میداس استفاده کنید. اگر علاقه داشته باشید که در شهر رانندگی کنید، می‌توانید از هتل میداس آنکارا خودرو اجاره کنید. کارکنان مهمان‌نواز هتل میداس علاوه بر زبان ترکی، قادر هستند به زبان انگلیسی و روسی هم با مسافران صحبت کنند و شما را راهنمایی کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های گرم و نرمی که در هتل میداس آنکارا قرار دارند به شیوه‌ای چشم‌گیر و راحت چیدمان شده‌اند و متناسب با اقامتی همراه با آرامش و آسودگی خاطر هستند. هتل Midas Hotel آنکارا دارای اتاق‌ها و سوئیت‌هایی است که بدین شرح هستند: اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل، سوئیت دلوکس یک نفره و سوئیت دلوکس دو نفره با تخت دابل.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات کاربردی و بسیار خوبی در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل میداس قرار دارند تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی دلپذیر را تجربه کنند. تجهیزات اتاق‌های هتل Midas Hotel شامل یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، صندوق امانات، مبلمان، میز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق است. توجه داشته باشید که داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل میداس آنکارا نمی‌توان سیگار کشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر می‌خواهید شادابی و طراوت را به پوست خود هدیه دهید، خستگی‌های خود را فراموش کنید و ساعاتی به‌یادماندنی و دلچسب را سپری کنید، به بخش اسپا هتل Midas Hotel بروید و از جکوزی، ماساژ و حمام ترکی استفاده کنید. همچنین هتل میداس آنکارا دارای باشگاه ورزشی مجهز به وسایل با کیفیت بالا هم است.

رستوران هتل


یک رستوران با شکوه در هتل میداس آنکارا قرار دارد که می‌توانید در فضایی دلنشین در کنار خانواده، دوستان و دیگر همسفران خود در وعده‌های مختلف خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را به سبک آشپزی بین‌المللی و ترکی سفارش دهید و میل کنید. همچنین در کافی شاپ هتل میداس که در تراسی سرسبز و دنج با چشم‌اندازی حیرت‌انگیز از شهر قرار دارد، ساعاتی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را سپری کنید.

فاصله هتل میداس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج آتاکوله آنکارا: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کاروم آنکارا: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کیزیلای آنکارا: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک کورتولوس آنکارا:‌ ۱۳ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است