search
menu

هتل Meyra Palace Ankara

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Meyra Palace Ankara
امکانات عمومی هتل میرا پالاس آنکارا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل میرا پالاس آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Meyra Palace Ankara


هتل میرا پالاس هتلی پنج ستاره و شیک در شهر آنکارای ترکیه است. این هتل لوکس بوده و در بهترین نقطه از شهر واقع‌شده است، با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما می‌توانید اقامتی خوش و به یاد ماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید، حتی گزینه مناسبی برای سفرهای تک نفره و کاری است. دکوراسیون داخلی و وسایل بکار رفته در این هتل به قدری زیبا هستند که شما را به دوره نئوکلاسیک و باروک می‌برند، همچنین از معماری دوره سلجوقیان و عثمانی استفاده کرده‌اند. برای دسترسی به فرودگاه آنکارا نیز می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید و مسیر ۳۴ کیلومتری را با پرداخت هزینه مجزا طی کنید. با اقامت در هتل زیبای Meyra Palace Ankara می‌توانید از جاهای دیدنی شهر آنکارا بازدید کنید، برخی از جاهای مشهور در این هتل عبارت‌اند از آنیت کبیر، موزه تمدن‌های آناتولیایی، قلعه آنکارا، حمام رومی و موزه‌های آنکارا. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده و اتاق‌های ضد سیگاری و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل میرا پالاس آنکارا


پارکینگ مخصوص این هتل نیز دایر شده است تا مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد. بخش پذیرش در لابی دایر شده و از میهمانان به صورت ۲۴ ساعته استقبال می‌کنند. از سایر خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به روم سرویس، خدمات باربری، اتاق چمدان و صرافی برای تبدیل ارز اشاره کرد. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی و لباسشویی نیز در لابی این هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای نیز در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید. همچنین لازم به ذکر است که ممکن است برخی از مسافران دارای مشکلات جسمانی و حرکتی باشند، در هتل Meyra Palace Ankara برایشان امکانات رفاهی مناسب در نظر گرفته‌شده است. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا در لابی هتل انجام می‌گیرند. پرسنل این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به حمام سنتی ترکی، سونا و استخر شنا اشاره کرد. همانند کاخ‌های عثمانی از حمام ترکی لذت خواهید برد. همچنین باشگاه بدن‌سازی نیز در این هتل دایر شده است تا مسافران در حین اقامت به فکر تناسب‌اندام خود باشند. در بخش اسپا می‌توانید انواع ماساژها را دریافت کرده و به آرامش برسید.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق کوئین استاندارد، سوئیت دلوکس، اتاق اکسکیوتیو و سوئیت پرزیدنتال. تمامی اتاق‌های موجود در این هتل چشم‌انداز بی‌نظیری رو به شهر دارند. از امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این مجموعه می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، مینی بار و حمام اختصاصی مجهز به جکوزی و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد. با توجه به اینکه تمامی طبقات از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. همچنین همه اتاق‌های هتل Meyra Palace Ankara عایق صدا هستند و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. از سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از میز کار، فرش، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، کتری برقی. اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


در هنگام اقامت در این هتل روزتان را می‌توانید با صبحانه سلف‌سرویس آغاز کنید. همچنین در وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به این رستوران سر زده و انواع غذاهای تازه با تنوع بالا را به صورت منویی و سلف‌سرویس نوش جان کنید.

فاصله هتل میرا پالاس آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آنیت کبیر آتاتورک: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه آکسارای: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است