search
menu

هتل Lion City Hotel Kizilay Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lion City Hotel Kizilay Ankara
امکانات کلی هتل لیون سیتی قیزیل آی آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیون سیتی قیزیل آی آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lion City Hotel Kizilay Ankara


هتل ۴ ستاره لیون سیتی قیزیل آی در قلب آنکارا در مجاورت مسجد نئوکلاسیک Kocatepe عثمانی واقع شده است. شهر آنکارا در مرکز آناتولی در لبه شرقی فلات بزرگ و مرتفع آناتولی، در ارتفاع ۸۵۰ متریاز سطح دریا قرار دارد. مجسمه آتاتورک در ۲.۳ کیلومتری هتل و موزه تمدن‌های آناتولیایی کمتر از ۲.۲ کیلومتر با هتل فاصله دارد. مرکز شهر در ۱ کیلومتری این ملک قرار دارد. هتل فاصله کمی با مقبره آنیت کبیر و قلعه آنکارا دارد. با ۵ دقیقه پیاده روی می‌توانید به ایستگاه متروی قیزیل آی و ایستگاه اتوبوس Guvenpark برسید. مراکز خرید محلی زیادی در اطراف هتل وجود دارد. ترمینال اتوبوس بین شهری و ایستگاه راه آهن هر دو در نزدیکی هستند. فرودگاه اسنبوگا ۲۴.۵ کیلومتر با هتل Lion City Hotel Kizilay Ankara فاصله دارد. شاتل فرودگاهی رفت و برگشت با پرداخت هزینه اضافی به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنکارا با اقامت در این هتل سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل لیون سیتی قیزیل آی آنکارا


این هتل بسیار شیک تزئین شده است و با ۵۳ اتاق جادار و راحت، کافه رستوران، مرکز اسپا و پرسنل میهمان نواز در خدمت میهمانان است. Wi-Fi رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان وجود دارد. درباره نقاط توریستی می‌توانید از میز تور هتل سوال کنید. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. این ملک دارای تلویزیون ال سی دی در لابی، محل نگهداری از چمدان، بار، سالن استراحت مشترک، اتاق جلسه و همچنین منطقه سلامتی، سونا، مرکز اسپا و ماساژهای مختلف است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. به هنگام تفریح و گردش می‌توانید برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود می‌توانید وجه نقد، طلا و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفا حریق در هتل لیون سیتی قیزیل آی آنکارا تعبیه شده است. این هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. امکانات ویژه هتل عبارتند از مرکز تجاری و روزنامه‌های رایگان در لابی. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. همچنین استعمال دخانیات نیز در فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان کارآزموده هتل Lion City Hotel Kizilay Ankara به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل لیون سیتی قیزیل آی آنکارا عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی لوکس، اتاق دبل، اتاق سه تخته و اتاق یک تخته استاندارد. اتاق‌های راحت هتل Lion City Hotel Kizilay Ankara به زیبایی تزئین شده‌اند و مجهز به تلویزیون کابلی ماهواره‌ای، چای ساز و قهوه ساز، پنجره‌های عایق صدا و کنترل آب و هوا، مینی بار، وای فای رایگان و حمام خصوصی دارای دوش، حوله، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای هر روز ارائه می‌شود. هتل دارای ۲ رستوران است. همچنین میهمانان می‌توانند غذاهای ترکی را در رستوران مارتی که در فاصله ۵ دقیقه‌ای از هتل لیون سیتی قیزیل آی آنکارا قرار دارد، میل کنند.

فاصله هتل لیون سیتی قیزیل آی آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آنیت کبیر آتاتورک: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج آتاکوله: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است