search
menu

هتل Koza Suite Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Koza Suite Hotel Ankara
امکانات کلی هتل کوزا سوئیت آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کوزا سوئیت آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Koza Suite Hotel Ankara


هتل کوزا سوئیت در Gaziosmanpaşa، یکی از معتبرترین مناطق آنکارا، با اتاق‌های راحت، دکوراسیون مدرن و همچنین امکانات غنی که ارائه می‌کند، یکی از بهترین هتل‌های آنکارا در این منطقه به شمار می‌آید. هدف این هتل ارائه خدمات مطابق با استانداردهای بین‌المللی است. این هتل که در منطقه سفارتخانه‌ها واقع شده است، ۳ کیلومتر تا برج نمادین آتاکوله فاصله دارد. هتل کوزا سوئیت تنها ۴ کیلومتر از مجمع ملی بزرگ ترکیه فاصله دارد. فرودگاه اسن بوغا آنکارا ۴۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی در این هتل ارائه می‌شود. قلعه آنکارا، حمام رومی، شهربازی واندرلند اوراسیا و موزه قوم نگاری آنکارا از دیگر جاهای دیدنی محبوب اطراف این هتل هستند که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنکارا، هتل Koza Suite Hotel Ankara با امکانات رفاهی عالی آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی است.

امکانات کلی هتل کوزا سوئیت آنکارا


اگر به دنبال یک مسافرخانه مناسب برای خانواده در آنکارا هستید، بهتر است به هتل کوزا سوئیت آنکارا بروید. وای فای رایگان در همه قسمت‌های هتل در دسترس است. میز پذیرش ۲۴ ساعته در دسترس است. خدمات کرایه اتومبیل نیز توسط این هتل ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید از خدمات لباسشویی، خشکشویی و اتو بهره مند شوید. در مکان‌های عمومی تهویه مطبوع وجود دارد. میهمانان می‌توانند در باغ زیبا استراحت کنند. این ملک برای ویلچر قابل دسترسی است و میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند می‌توانند همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای جا به جایی بین طبقات امکان استفاده از آسانسور فراهم شده است. پارکینگ رایگان در محل وجود دارد و میهمانانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند نگرانی از این بابت نخواهند داشت. همچنین علاقمندان به ورزش می‌توانند در باشگاه بدنسازی هتل Koza Suite Hotel Ankara انرژی بگیرند. اتاق جلسه و خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی نیز ارائه می‌شود. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. هنگام اقامت در هتل می‌توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا از کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی خودداری کنند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات بسپارید. پرسنل مجرب هتل کوزا سوئیت به زبان انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. برای اقامت کودکان زیر ۷ سال در این هتل هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل با ۳۷ اتاق مدرن راحتی و آسایش میهمانان خود را فراهم می‌کند. انواع اتاق‌های هتل کوزا سوئیت آنکارا عبارتند از:
• اتاق اقتصادی
• اتاق استاندارد
• سوئیت جونیور
متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل ۴ ستاره منحصر به فرد تجربه کنید. همه اتاق‌ها وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع جهانی، تهویه مطبوع و چای ساز و قهوه ساز ارائه می‌دهند. برخی از سوئیت‌ها میز کار دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و سایر ملزومات بهداشتی در هر اتاق وجود دارد.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. این هتل همچنین دارای یک رستوران آلاکارت است که غذاهای محلی و بین المللی سرو می‌کند. توجه داشته باشید که سفارش غذا از خارج از هتل اکیدا ممنوع است. همچنین وقتی احساس گرسنگی می‌کنید، می‌توانید به رستوران Amasra Balikcisi که در چند قدمی هتل Koza Suite Hotel Ankara قرار دارد بروید. در بار هتل نیز می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل کوزا سوئیت آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه قوم نگاری: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا مقبره آنیت کبیر: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۱۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی آتاتورک آنکارا: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است