search
menu

هتل Konur Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Konur Hotel Ankara
امکانات کلی هتل کونور آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کونور آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Konur Hotel Ankara


هتل کونور در ۳۰۰ متری میدان کیزیل آی، در مرکز آنکارا و در منطقه توریستی واقع شده است. این اقامتگاه ۲۰ دقیقه پیاده تا آرامگاه آنیت کبیر فاصله دارد. مرکز شهر در ۱ کیلومتری این ملک قرار دارد. این هتل در فاصله کوتاهی از موزه تمدن‌های آناتولیایی قرار گرفته است. مسجد کوکاتپه و منطقه تاریخی هامامونو مکان‌های دیدنی محلی هستند و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از Tunali Hilmi Caddesi و مرکز خرید کاروم دیدن کنند. برج آتاکوله، قلعه آنکارا و موزه روباز آلتین کوی از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که مورد توجه مسافران و گردشگران بسیار قرار گرفته‌اند. نزدیک‌ترین ایستگاه زیرزمینی کیزیل آی در فاصله ۳۰۰ متری قرار دارد و دسترسی آسان به سایر مکان‌های شهر را فراهم می‌کند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنکارا را داشته باشید، هتل Konur Hotel Ankara یک انتخاب عالی و محیطی مقرون به صرفه را در کنار بسیاری از امکانات مفیدی که برای بهبود اقامت شما طراحی شده‌‌اند، ارائه می‌دهد.

امکانات کلی هتل کونور آنکارا


این هتل دارای فضای لابی، رستوران، باغ و انباری برای وسایل است. پذیرش هتل کونور به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و روزنامه‌های رایگان در لابی نیز در دسترس هستند. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق‌ها، لابی و فضاهای عمومی در دسترس است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای گردش و تفریح در شهر امکان کرایه خودرو فراهم شده است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. خدمات شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی ارائه می‌شود. میهمانانی که با وسلیه نقلیه شخصی خود سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ با پرداخت هزینه استفاده کنند. هتل دارای یک مرکز تجاری و یک اتاق جلسه است. ورود به هتل از ساعت ۱۳ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Konur Hotel Ankara با تسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و به خوبی آن‌ها را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل کونور عبارتند از:
• اتاق یک تخته
• اتاق دبل استاندارد
• سوئیت خانوادگی
• اتاق دبل اقتصادی
• اتاق سه تخته
سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل کونور دارای تهویه مطبوع، پنجره‌های عایق صدا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، فضای نشیمن، تلفن و میز کار هستند. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌های هتل Konur Hotel Ankara در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، هر یک از اتاق‌ها شامل یخچال و یک کتری برقی هستند. حمام خصوصی دارای دوش، حوله، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان است. در صورت درخواست می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


هتل کونور دارای صبحانه بوفه‌ای است. در ضمن می‌توانید از محیطی گرم در رستوران آلاکارت لذت ببرید و با انواع غذاهای خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید یا با مجموعه‌ای از قهوه و چای تازه در اسنک بار استراحت کنید. غذاهای ترکی در کارادنیز پیده که حدود ۵۰ متر با هتل فاصله دارد، ارائه می‌شوند. همچنین هنگام بازدید از آنکارا، ممکن است بخواهید در یکی از رستوران‌های اطراف مانند Nusr-Et مقداری دنده را امتحان کنید.

فاصله هتل کونور آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه آنیت کبیر آتاتورک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کاروم: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج آتاکوله: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است