search
menu

هتل King Hotel Cankaya Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل King Hotel Cankaya Ankara
امکانات کلی هتل کینگ چانکایا آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کینگ چانکایا آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل King Hotel Cankaya Ankara


هتل کینگ چانکایا آنکارا تنها ۱۰ دقیقه با ماشین تا منطقه قیزیل آی فاصله دارد. مرکز شهر آنکارا یک انتخاب عالی برای مسافران علاقمند به بناهای تاریخی، غذا و تجارت است. این هتل در سال ۲۰۱۵ بازسازی شد و تجربه‌ غیرمنتظره‌ای را برای مسافران تجاری یا تفریحی ارائه می‌دهد. قلعه آنکارا و منطقه اولوس هردو ۸ کیلومتر با هتل فاصله دارند. برج آتاکوله، آنیت کبیر، موزه قوم نگاری آنکارا و حمام رومی از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل King Hotel Cankaya Ankara هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. پارک بوتانیک و پارک دیکمن وادیسی زیبایی‌های طبیعی منطقه را منعکس می‌کنند و از جاذبه‌های منطقه می‌توان به موزه تاریخ طبیعی Şehit Cuma Dağ و کاخ یخی آنکارا اشاره کرد. آکوا وگا و موزه علم و فناوری METU نیز ارزش بازدید دارند. ترمینال اتوبوس آنکارا در ۱۰ کیلومتری هتل است. این هتل در فاصله بسیار نزدیکی به مرکز شهر و مراکز خرید جذاب در چانکایا قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه اسن بوغا ۲۸ کیلومتر است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنکارا را داشته باشید، این هتل با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل کینگ چانکایا آنکارا


هتل کینگ چانکایا آنکارا دارای پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت بی سیم رایگان، باغ، محل نگهداری از چمدان، رستوران و بار است. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است. این هتل دارای یک استخر روباز در محل است. علاقمندان به ورزش می‌توانند به مرکز تناسب اندام هتل رفته و از تجهیزات آن استفاده کنند. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. به هنگام تفریح و گردش برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید.
کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. علاقمندان به مطالعه می‌توانند به کتابخانه رفته و ساعاتی را صرف مطالعه کنند و از اوقات فراغت خود لذت ببرند. برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار سیستم اعلام و اطفا حریق در هتل King Hotel Cankaya Ankara تعبیه شده است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای راحتی و آسایش میهمانان خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل کینگ چانکایا با تسلط به زبا‌ن‌های انگلیسی، ترکی، آلمانی و فرانسوی از میهمانان استقبال کرده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل کینگ چانکایا آنکارا دارای اتاق‌های خانوادگی، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل یا توئین، اتاق سه تخته استاندارد و اتاق توئین است. اتاق‌های هتل کینگ دارای کف فرش شده‌اند. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون LCD، صندوق امانات، وای فای رایگان، آینه، آباژور، تلفن و مینی بار هستند. چای ساز و قهوه ساز در هر یک از اتاق‌ها وجود دارد. هر واحد در هتل King Hotel Cankaya Ankara دارای حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران هتل


هر روز صبحانه به صورت بوفه سرو می‌شود. رستوران هتل King Hotel Cankaya Ankara غذاهای لذیذ و خوشمزه ترکی سرو می‌کند. همچنین می‌توانید با انواع نوشیدنی‌ها در بار هتل از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل کینگ چانکایا آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج آتاکوله: ۱۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید کاروم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کتابخانه ملی ترکیه: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است