search
menu

هتل Kahya Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kahya Hotel Ankara
امکانات عمومی هتل کاهیا آنکارا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاهیا آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Kahya Hotel Ankara


هتل کاهیا آنکارا بی‌شک یکی از بهترین هتل‌هایی است که می‌توانید در هنگام خرید بلیط هواپیما برای اقامت خودتان انتخاب کنید. در هتل کاهیا شما روز خود را با یک صبحانه عالی شروع خواهید کرد و سایر وعده‌های غذایی را نیز می‌توانید در هتل میل کنید. در هتل مورد نظر بار و کافه نیز وجود دارد که جای مناسبی برای گذراندن لحظاتی همراه با یک نوشیدنی خوشمزه است. این هتل تقریبا در مرکز شهر قرار دارد و اقامت در آن علاوه بر نزدیک بودن به مراکز دیدنی و تجاری آنکارا می‌تواند سبب شود تا شما بتوانید در یک مرکز تناسب اندام موجود در خود هتل حضور داشته‌باشید. جاهای دیدنی آنکارا مانند: برج آتاکوله، موزه آنیت کبیر، موزه قوم نگاری آنکارا، حمام رومی و قلعه آنکارا و ... هستند که می‌توانید با اقامت در یک هتل راحت و زیبا از دیدن این مراکز دیدنی نیز لذت ببرید. امکانات متعدد هتل در کنار راحتی و آسایشی که برای اقامت شما فراهم آورده‌است همگی دست به دست هم داده‌اند تا با خیالی جمع این جا را برای اقامت انتخاب کنید. هتل چهار ستاره Kahya Hotel Ankara امکانات بیشماری دارد که در ادامه متن به آنها اشاره خواهد شد.

امکانات عمومی هتل کاهیا آنکارا


هتل دارای یک تراس و محوطه بسیار زیباست که برای گذراندن لحظاتی سرشار از آرامش و داشتن دورهمی‌های به یاد ماندنی می‌تواند گزینه خوبی باشد. اگر حیوان خانگی دارید، نگران دور شدن از آن‌ها در طول سفر نباشید زیرا هتل این امکان را بوجود آورده‌است که شما بتوانید آن‌ها را در هتل همراه خود داشته باشید و احتمالا هزینه‌ای نیز از شما گرفته خواهدشد. از جمله بخش‌های جذابی که در هتل وجود دارد کتابخانه است، که برای علاقه‌مندان به کتاب می‌تواند بسیار جالب و مورد توجه باشد. اینترنت رایگان در هتل وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید در همه بخش‌های هتل به آن دسترسی داشته‌باشید. خدمات نگهبانی و دربانی نیز در ورودی هتل وجود دارد. می‌توانید در تمام ۲۴ ساعت از شبانه روز با پذیرش در ارتباط باشید و در صورت داشتن سوال یا نیاز خاصی به راحتی به پذیرش مراجعه کنید.
موارد و نکات بهداشتی به خوبی در این هتل رعایت می‌شود و نظافت روزانه نیز بطور کامل و منظم هر روز انجام می‌شود. خدماتی مانند لاندری، خشکشویی و اتو نیز در اختیار مسافران هتل Kahya Hotel Ankara قرار می‌گیرد. در این هتل می‌توانید به راحتی از امکانات موجود استفاده کنید و در برگزاری جلسات کاری یا گردهمایی کاری از آن‌ها استفاده کنید. صندوق امانات موجود در این هتل می‌تواند تضمینی برای امن بودن مکان لوازم با ارزش و مدارک شما باشد. سالنی وجود دارد که بصورت مشترک می‌توانید با همراهان و سایران مسافران به تماشای تلویزیون مشغول شوید. تهویه مطبوع به خوبی در هتل اجرا می‌شود و وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسبی نیز در هتل وجود دارد. برای افراد معلول و ناتوان حرکتی نیز امکانات مختلفی تعبیه شده‌است و وجود آسانسور نیز رفت و آمد این افراد را تسهیل ساخته است. یک مرکز ورزشی نیز در این هتل وجود دارد که امکانات و تجهیزات ورزشی بسیار خوبی در آن‌ها وجود دارد. آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی زبان‌هایی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار شیک هستند و چیدمان بسیار زیبا و هماهنگی هم دارند. امکانات اولیه و مورد نیاز برای استراحت چند روزه در تمام واحدها وجود دارد. تلویزیون با توانایی اتصال به کانال‌های مختلف در تمام واحدها وجود دارد. همانطور که ذکر شد اینترنت در تمام واحدها بصورت رایگان وجود دارد. تخت‌ها و لوازم بسیار راحت و درجه یکی نیز در اتاق‌ها وجود دارد. نور پردازی تمام اتاق‌ها بصورت حرفه‌ای انجام شده‌است تا نمای اتاق‌ها بسیار شیک و جذاب باشند. میز کار، چراغ خواب، پنجره‌های بزرگ و پرده‌های مناسب و زیبا در تمام واحدها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل Kahya Hotel Ankara شامل:
• اتاق دلوکس با یک تخت دو نفره و یا دو تخت تک نفره
• اتاق تک تخته اقتصادی
• اتاق دلوکس تک تخته

رستوران هتل


رستوران هتل بسیار شیک و مجهز است و انواع غذاها را در وعده‌های غذایی مختلف می‌توان سرو کرد. صبحانه رستوران هتل Kahya Hotel Ankara بسیار مفصل و متنوع است.

فاصله هتل کاهیا آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آتاتورک آنیت کبیر: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا حام رومی: ۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است