search
menu

هتل Hotel Monec Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Monec
امکانات و خدمات عمومی هتل مونک
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مونک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Monec


هتل مونک یکی از هتل‌های مجلل و باشکوه شهر آنکارا، پایتخت کشور ترکیه است. هتل مونک در مرکز شهر آنکارا واقع شده‌است و به بسیاری از مراکز مهم شهر و مراکز خرید بسیار نردیک است. هتل مونک نزدیک پارک جنگلی آتاتورک آنکارا قرار دارد که یکی از سبزترین و باصفا‌ترین مناطق آنکارا است. برای آنکه به هتل Hotel Monec برسید، یکی از راه‌ها رزرو بلیط هواپیما آنکارا است که سپس به فرودگاه اسن بوغا آنکارا بروید و مسافتی حدود ۴۰ دقیقه را با ماشین تا هتل مونک طی کنید. یکی از جاهای دیدنی آنکارا که در طول سفر خود به ویژه اگر با فرزندان کوچک خود سفر می‌کنید، شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا است که حتما باید از آن بازدید کنید و اوقاتی مفرح و خاطره‌انگیز را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل مونک


هتل مونک آنکارا با دارا بودن امکانات و تجهیزات بسیار خوب و مناسب، برای اقامتی سرشار از آرامش بسیار ایده‌آل است. هتل Hotel Monec آنکارا دارای لابی شیک با طراحی کلاسیک، صبحانه بوفه رایگان، رستوران، پارکینگ رایگان، فکس، فتوکپی، سالن کنفرانس و جلسات، باشگاه ورزشی، استخر سرپوشیده، اسپا، امکانات ویژه معلولین و اینترنت وای‌فای رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل است. برای عبور و مرور بهتر هتل مونک دارای آسانسور است. در تراس بامی که در هتل مونک آنکارا قرار دارد می‌توانید چشم‌اندازی زیبا و خیره‌کننده از شهر را تماشا کنید که امکان برگزاری مراسمات و جشن‌های گوناگون هم در تراس و هم در فضای باز سرسبز هتل مونک وجود دارد. خدماتی که هتل مونک آنکارا برای آسودگی و راحتی هرچه بیشتر مسافران ارائه می‌کند شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، خدمات شاتل، نگهداری از چمدان، اجاره خودرو، تبدیل ارز و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. اگر بلیط هواپیما ارزان دارید، برای آسایش و راحتی خود از ترانسفر فرودگاهی هتل مونک استفاده کنید. کارکنان مهمان‌نواز هتل مونک آنکارا علاوه بر زبان ترکی، قادر هستند به زبان انگلیسی هم با مهمانان صحبت کنند.

اتاق های هتل


هتل Hotel Monec دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع و لوکسی است که هر کدام طراحی و چیدمانی چشم‌گیر و زیبا دارند و متناسب با اقامتی راحت و خاطره‌انگیز هستند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مونک بدین شرح هستند: اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل، اتاق دلوکس دو نفره با تخت تویین، سوئیت جونیور با یک اتاق خواب که یک تخت دابل دارد و یک اتاق نشیمن با یک مبل تخت خواب شو و سوئیت کینگ در طبقه بالا هتل با یک تخت دابل بزرگ.

امکانات اتاق های هتل


انواع امکانات و وسایل با کیفیت بالا و کاربردی در اتاق‌های هتل مونک آنکارا قرار دارند که برای آسودگی مسافران تعبیه شده‌اند. تجهیزات و امکاناتی که در داخل اتاق‌های هتل Hotel Monec به آنها دسترسی دارید شامل مواردی هستند از جمله یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، صندوق امانات، میز، صندلی، مبلمان، کتری برقی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق هستند. باید توجه داشته باشید که اتاق‌های هتل مونک امکان سیگار کشیدن را ندارند. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مونک دارای بالکن و میز و صندلی هستند که می‌توانید چشم‌اندازی از شهر را تماشا کنید و از هوای آزاد لذت ببرید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر از آن دسته افرادی هستید که در زمان فراغت خود تمایل به کتاب خواندن دارید، خبر خوب این است که در هتل Hotel Monec آنکارا یک کتابخانه قرار دارد که برای گذراندن اوقاتی خوش جهت تمرکز و خواندن کتاب‌های متنوع عالی است. برای آنکه خستگی‌های جسمی و روحی خود را فراموش کنید به بخش اسپا و ماساژ هتل مونک آنکارا بروید و شادابی و سلامتی را به خود هدیه کنید. همچنین اوقاتی به‌یادماندنی و خوش را در باشگاه ورزشی مجهز و استخر سرپوشیده هتل مونک تجربه کنید.

رستوران هتل


برای آغاز کردن صبحی دل‌انگیز و پر انرژی در یکی از روزهای سفر خود در هتل مونک آنکارا، به رستوران بروید و صبحانه بوفه مفصلی را میل کنید. در رستوران مجللی که در هتل مونک قرار دارد برای وعده ناهار و شام خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را در محیطی دنج و دلنشین با نمایی تماشایی و چشم‌نواز از شهر که به ویژه در شب‌ها دیدنی است میل کنید و در کنار دوستان، همکاران و یا خانواده خود ساعاتی دلپذیر را سپری کنید.

فاصله هتل مونک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی چانکایا آنکارا: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید تاروس آنکارا: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج آتاکوله آنکارا: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک سگمنلر آنکارا: ۱۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کیزیلای آنکارا: ۲۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۲۵ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است