search
menu

هتل Hotel Mithat Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Mithat
امکانات و خدمات عمومی هتل میتات
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میتات تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Mithat


هتل میتات از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی و در عین‌حال شیک و راحت شهر آنکارا است. شهر آنکارا دومین شهر بزرگ و پایتخت کشور ترکیه است که هتل میتات در مرکز آنکارا واقع شده‌است و برای اقامت مسافرانی که با دوستان یا خانواده خود سفر می‌کنند و یا با اهداف کاری و تجاری به سفر می‌آیند بسیار خوب و مناسب است. اگر علاقه داشته‌ باشید که از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید؛ ایستگاه‌های مترو متعددی در اطراف هتل Hotel Mithat قرار دارند. یکی از راه‌ها برای آنکه به هتل میتات آنکارا برسید؛ این است که بلیط هواپیما آنکارا رزرو کنید و به فرودگاه اسن بوغا آنکارا بروید و سپس از آنجا تا هتل میتات را در مسافتی حدود ۲۳ کیلومتر طی کنید. در طول مدت زمانی که در شهر زیبا و تماشایی آنکارا و در هتل میتات اقامت دارید؛ حتما از جاذبه‌های معروف و دیدنی آنکارا مانند شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا بازدید کنید و ساعاتی خاطره‌انگیز و مفرح را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل میتات


انواع امکانات و خدمات خوب برای راحتی و آسودگی مسافران در هتل Hotel Mithat فراهم شده‌است. در هتل میتات آنکارا در بدو ورود لابی وسیع و مجلل را مشاهده می‌کنید که در یک طرف آن تخت و تزئیناتی سنتی قرار دارد که جلوه و فضایی روح‌بخش و خاص به هتل بخشیده ‌است. شما در هتل میتات به رستورانی دنج برای صرف صبحانه، اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمامی فضاهای هتل و آسانسور دسترسی دارید. اگر با خودرو خود به آنکارا سفر کنید و بخواهید در هتل میتات اقامت کنید؛ از پارکینگ استفاده کنید تا خیالتان راحت باشد. از انواع خدماتی که در هتل مجلل میتات آنکارا می‌توانید بهره‌مند شوید، می‌توان این موارد را نام برد: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، فکس، فتوکپی، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری خریداری کرده‌اید؛ از هتل میتات بخواهید که برای شما با تاکسی تماس بگیرند تا با آسودگی بیشتری به فرودگاه بروید. در صورتی که تمایل دارید در شهر خودتان رانندگی کنید؛ می‌توانید از هتل میتات خودرو اجاره کنید. کارکنان مهمان‌نواز هتل میتات آنکارا قادر هستند به زبان انگلیسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


هتل Hotel Mithat آنکارا دارای ۵۰ اتاق متنوع و زیبا است که با وسایل و چیدمانی چشم‌گیر و چشم‌نواز طراحی شده اند و مطابق با اقامتی همراه با آسودگی و آرامش هستند. اتاق‌هایی که در هتل میتات وجود دارند شامل اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل هستند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل میتات آنکارا امکانات و وسایلی عالی و ضروری قرار دارند که برای اقامتی بدون کمبود، راحت و خوش تعبیه شده‌اند. در داخل اتاق‌های هتل Hotel Mithat امکانات و تجهیزاتی وجود دارد که از این قبیل هستند: یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، صندوق امانات، مبلمان، کمد لباس، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، تهویه مطبوع، تلفن و سیستم اطفا حریق هستند. نکته قابل توجه درباره اتاق‌های هتل میتات این است که نمی‌توانید در اتاق‌ها سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در لابی هتل Hotel Mithat آنکارا دو صندلی ماساژ قرار دارد که این امکان مهیا است تا لحظاتی آرامش‌بخش را سپری کنید و خستگی‌های خود را از بین ببرید. همچنین می‌توانید از قفسه کنار صندلی‌ها مجله و کتاب هم بردارید و مطالعه کنید.

رستوران هتل


در هتل میتات صبحانه‌ای بوفه و لذیذ را میل کنید و صبحی دل‌انگیز و سرشار از شادابی و انرژی مثبت را آغاز کنید. هتل میتات آنکارا دارای صبحانه‌ بوفه است و همچنین در رستوران، صندلی مخصوص کودکان هم وجود دارد.

فاصله هتل میتات تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی آنکارا: ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه آنکارا: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک کورتولوش آنکارا: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید آنکا آنکارا: ۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است