search
menu

هتل Hotel Ickale Ankara

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Ickale Ankara
امکانات کلی هتل ایچکاله آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایچکاله آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Ickale Ankara


هتل ایچکاله در Maltepe آنکارا واقع شده است و با جاذبه‌های گردشگری محبوبی همچون حمام رومی، قلعه آنکارا، مرکز فرهنگی آتاتورک و برج آتاکوله فاصله چندانی ندارد. آنکارا همچنین محل قرارگیری مجسمه سوارکاری کمال آتاتورک است، مجسمه‌ای محبوب که در نزدیکی هتل واقع شده است. فرودگاه اسن بوغا آنکارا در ۲۴.۱ کیلومتری هتل قرار گرفته است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنکارا با اقامت در هتل لوکس و مجلل Hotel Ickale Ankara سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل ایچکاله آنکارا


هتل ایچکاله آنکارا با ارائه ترکیبی ایده‌آل از راحتی و آسایش با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی برای مسافران طراحی شده است. هنگام اقامت در هتل می‌توانید از برخی از امکانات رفاهی ارائه شده توسط هتل از جمله سرویس اتاق استفاده کنید. خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، انبار چمدان و صرافی نیز ارائه می‌شوند. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. هتل دارای سونا، جکوزی و حمام است. میهمانان می‌توانند در استخر سرپوشیده که دارای آبشار است، شنا کنند. یک مرکز تناسب اندام مجهز در این هتل وجود دارد که علاقمندان می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. همچنین بعد از ورزش و شنا می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. این هتل مکانی ایده آل برای جلسات و کنفرانس‌های کاری شما است.
به منظور ارائه امکانات بهینه برای جلسات، کنفرانس‌ها و گردهمایی‌های شما، تیم حرفه‌ای و سالن‌های مجهز همیشه در خدمت شما هستند. هتل ایچکاله تمامی تجهیزات و تاسیسات لازم را در تالارهای مونالیسا در اختیار تمامی کاربران قرار می‌دهد تا آن‌ها را به سمت مدیریت ملاقات‌ها هدایت کند. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدماتی از قبیل ویلچر، آسانسور، سطوح شیبدار و سرویس بهداشتی دارای ریل در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل پارک کنند. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز از دیگر خدماتی هستند که در هتل Hotel Ickale Ankara ارائه می‌شوند. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل و استعمال دخانیات در فضاهای عمومی ممنوع است. تخت نوزاد نیز در صورت درخواست به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. اقامت کودکان زیر ۷ سال در این هتل رایگان است. پرسنل دو زبانه با تسلط به زبان‌های ترکی و انگلیسی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Hotel Ickale Ankara دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق توئین و کوئین دارای بالکن است. هر یک از اتاق‌ها دارای تلویزیون ال سی دی با کانال‌های جهانی، تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفا حریق، پنجره‌های عایق صدا، تلفن و مینی بار هستند. برخی از اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن بزرگ با نیمکت و میز ناهارخوری هستند. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از تجهیزات موجود در اتاق خود استفاده کنید. امکان سرو صبحانه در اتاق‌های هتل ایچکاله وجود دارد. در هر اتاق برای راحتی و آسایش میهمانان حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


با صبحانه بوفه‌ای، شروع خوبی در آغاز یک روز جدید خواهید داشت. طعم‌های بی نظیر از غذاهای بین المللی و ترکیه‌ای را در رستوران HEVSEL هتل تجربه خواهید کرد. شب‌های سرگرم کننده و رنگارنگ همراه با موسیقی زنده در بار هتل Hotel Ickale Ankara در انتظار میهمانان عزیز است. نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های تهیه شده با طعم‌های عالی مطمئنا استرس زندگی روزمره را از روح شما دور می‌کند. بار هتل نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌کند. اگر به رستوران‌های آسیایی علاقه دارید، هتل ایچکاله در نزدیکی Quick China Gaziosmanpaşa، Guangzhou Wuyang و Sushico Ankara GOP قرار دارد. غذاهای گیاهی، رژیمی و غذای مخصوص کودک نیز در دسترس هستند.

فاصله هتل ایچکاله آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه جنگ استقلال آنکارا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد حاجی بایرام: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است