search
menu

هتل Hotel Excellence Inn Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Excellence Inn Ankara
امکانات عمومی هتل اکسلنس این آنکارا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اکسلنس این آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Excellence Inn Ankara


هتل اکسلنس این در منطقه چانکایا در شهر آنتالیا واقع‌شده است. این هتل موقعیت قرارگیری بسیار خوبی دارد. برای اقامت در این هتل باید در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو آن اقدام کنید و با خیال راحت سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. با توجه به اینکه شهر آنکارا شهر تجاری و پایتخت این کشور به شمار می‌رود، بدین‌جهت تعداد سفرهای کاری در طول سال زیاد است و همین امر سبب می‌گردد تا مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای سفرشان به شهر آنکارا به دنبال محل اقامت مناسبی باشند که پیشنهاد ما رزرو هتل اکسلنس این است، بی‌شک اقامتی بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد. با توجه به اینکه این هتل تا آنیت کبیر ۱۶ کیلومتر فاصله دارد، اما دسترسی آسانی به این جاذبه‌های دیدنی خواهید داشت. همچنین مجلس ملی ترکیه نیز در نزدیکی این هتل واقع‌شده است. علاوه بر آن می‌توان به قلعه آنکارا اشاره کرد که بازدید از آن نیز به همه گردشگران توصیه می‌شود. فرودگاه اسن بوغا جزو نزدیک‌ترین فرودگاه‌های آنکارا به شمار می‌رود و ۳۷ کیلومتر تا هتل Hotel Excellence Inn Ankara فاصله وجود دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به ۲ استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده و اتاق‌های ضد سیگاری اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اکسلنس این آنکارا


در قسمت ورودی این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته در حال استقبال از مسافران هستند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. در لابی خدماتی مانند روم سرویس و صرافی برای تبدیل ارز تعبیه‌شده‌اند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل و در داخل اتاق‌ها به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. پارکینگ عمومی در هتل اکسلنس این رایگان بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. جلسات کاریتان را می‌توانید با هزینه مجزا در بخش بیزینس هتل برگزار کنید. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی شامل هزینه جداگانه بوده و در هتل Hotel Excellence Inn Ankara انجام می‌گیرند. همچنین برای نگهداری وسایل و بارهایتان نیز اتاق چمدان تعبیه‌شده است. برای دسترسی به طبقات مختلف نیز آسانسور وجود دارد. در این مجموعه همه پرسنل مجرب بوده و به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند و همگی به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


در داخل این هتل دو استخر شنا تعبیه‌شده است که یک مورد سرپوشیده و مورد دیگر روباز است. توجه داشته باشید که استفاده از این استخرها رایگان است. نکته قابل‌توجه این است که استخر روباز به‌صورت فصلی دایر می‌شود و مخصوص بزرگ‌سالان است، اما استخر سرپوشیده به‌طور سالانه و بدون تعطیلی دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. در کنار استخرها صندلی تعبیه‌شده است و در کنار استخر روباز می‌توانید از حمام روباز نیز بهره‌مند شوید که قابل‌توجه توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل دلوکس، اتاق دوبل استاندارد و اتاق توئین استاندارد. اتاق‌های موجود در داخل این هتل مجهز به کتری برقی و سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون هستند. همچنین برخی از واحدهای اقامتی داخل این هتل شامل گاوصندوق هستند که بهتر است در هنگام رزرو نسبت به این موضوع دقت کنید. در داخل اتاق‌های هتل Hotel Excellence Inn Ankara می‌توانید از امکاناتی مانند مینی بار، کمد لباس، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، وسایل شستشو و میز کار بهره‌مند شوید. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده مراجعه کنند. همچنین در داخل واحدهای اقامتی این هتل حمام اختصاصی مجهزی نیز تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در این هتل ارائه می‌شود. همچنین وعده‌های ناهار و شام را نیز می‌توانید به‌صورت منویی در رستوران این هتل میل کنید.

فاصله هتل اکسلنس این آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کودک: ۲۳۰ متر
فاصله تا پارک جرن: ۵۰۰ متر
فاصله تا مرکز بیلکنت: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۱۱.۳ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۱۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است