search
menu

هتل Hotel Ergen Ankara

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Ergen Ankara
امکانات کلی هتل ارگن آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارگن آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Ergen Ankara


هتل ارگن هتلی است که در آنکارا واقع شده و در دسته هتل‌های اقتصادی به میهمانان خود خدمات ارائه می‌دهد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از آنکارا بازدید می‌کنند و محیطی مقرون به صرفه را در کنار بسیاری از امکانات برای بهبود اقامت شما ارائه می‌دهد. هتل به برخی از برترین جاذبه‌های آنکارا از جمله قلعه آنکارا، حمام رومی، مسجد حاجی بایرام و شهربازی واندرلند اوراسیا نزدیک است و همین ویژگی موجب جذب گردشگران بسیاری به این هتل شده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنکارا را داشته باشید، هتل Hotel Ergen Ankara با موقعیت مکانی خوب و محیطی دلنشین گزینه خوبی برای اقامت به شمار می‌آید. فاصله هتل تا فرودگاه اسن بوغا آنکارا ۳۲.۶ کیلومتر است و این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

امکانات کلی هتل ارگن آنکارا


میهمانان هنگام اقامت در هتل ارگن به میز پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان و دربان دسترسی دارند. یکی از مواردی که این هتل به میهمانان خود ارائه می‌دهد، سرویس اتاق است. علاوه بر این، این هتل یک رستوران در محل ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا سفر آنکارا را لذت بخش‌تر کنید. از جمله امکانات داخلی هتل، سرویس آسانسور برای جا به جایی بین طبقات است. برای کسانی که بین وعده‌های غذایی گرسنه هستند، هتل یک بار برای میان وعده دارد. سرویس چمدان نیز در این هتل ارائه می‌شود. هتل دارای یک لابی مبله است و نوشیدنی‌های مختلف در آن ارائه می‌شود. سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری می‌کند. قبل از رزرو اتاق در هتل Hotel Ergen Ankara توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. اتاق‌‌های مخصوصی برای افراد سیگاری نیز تعبیه شده است تا در مکان‌های عمومی سیگار نکشند و مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. برای اقامت کودکان زیر ۲ سال هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. در قسمت پذیرش هتل گاوصندوقی برای نگهداری از اشیای قیمتی وجود دارد تا با خیالی آسوده وجه نقد و وسایل ارزشمند خود را به آن سپرده و به گردش و تفریح بپردازید. هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی همچون فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان با تجربه هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی یکی از مزایای این هتل به شمار می‌آید. ورود به هتل از ساعت ۱۲ و تخلیه اتاق تا قبل از ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Hotel Ergen Ankara دارای اتاق‌های دبل و توئین استاندارد به مساحت ۱۵ متر مربع و اتاق‌های خانوادگی به مساحت ۴۰ متر مربع است. هتل ارگن در ۴۸ اتاق خدمات ارائه می‌دهد. پنجره‌ها در اتاق‌ها قابل باز شدن هستند. اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون مجهز به کانال‌های متنوع، تلفن و سیستم گرمایش مرکزی هستند. یکی از امکانات استاندارد اتاق‌ها حمام مجهز به دوش، حوله، لوازم بهداشتی و سشوار است. میهمانانی که می‌خواهند در اتاق نوشیدنی سرد بنوشند می‌توانند از مینی بار مجهز به نوشیدنی استفاده کنند.

رستوران هتل


رستورانی در هتل وجود دارد که در آن غذاهای لذیذ مختلفی سرو می‌شود. همچنین رستوران‌های چینی زیادی در اطراف هتل ارگن آنکارا وجود دارد. بنابراین وقتی این‌جا هستید، حتما مکان‌های محبوبی مانند Quick China Gaziosmanpaşa، Guangzhou Wuyang، و Sushico Ankara GOP را ببینید که غذاهای عالی سرو می‌کنند.

فاصله هتل ارگن آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه جنگ استقلال: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی آتاتورک آنکارا: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۱۱.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است