search
menu

هتل Hotel Cassiel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Cassiel Ankara
امکانات عمومی هتل کاسیل آنکارا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاسیل آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Cassiel Ankara


هتل کاسیل آنکارا که در منطقه Cankaya آنکارا واقع شده است، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، تلویزیون LED ماهواره‌ای و حمام آبگرم و کیفیت بسیار خوب را ارائه می‌دهد. کافه‌ها و رستوران‌های زیادی در اطراف وجود دارد. هتل فاصله بسیار نزدیکی با مرکز شهر دارد. مرکز خرید Karum در ۵ کیلومتری هتل و منطقه مرکزی Kizilay در ۵.۵ کیلومتری هتل قرار دارد. هتل دارای واحدهای اقامتی بسیار شیک و مجلل است. خدمات شاتل به فرودگاه اسنبوگا که در ۴۳ کیلومتری از هتل Hotel Cassiel Ankara قرار دارد در صورت درخواست ارائه می‌شود. جاهای دیدنی آنکارا بسیار و بیشمار هستند و از جمله آن‌ها می‌توان به قلعه آنکارا، حمام رومی، میدان کیزیلای، مسجد مال تپه و ... اشاره کرد. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و بازدید از جاهای دیدنی آنکارا دو موردی هستند که توسط تورهای گردشگری به راحتی می‌تواند انجام می‌شود.

امکانات عمومی هتل کاسیل آنکارا


هتل کاسیل را می‌توان از هتل‌هایی عنوان کرد که امکانات خوبی را برای اقامت مسافرانش ارائه می‌دهد. در این هتل شما از نظر امکانات بهداشتی و نظافت قطعا رتبه خوبی را به هتل خواهید داد زیرا که نظافت بصورت روزانه انجام می‌شود و شما می‌توانید از بخش لاندری و خشکشویی هتل نیز استفاده کنید. خدمات دربانی و نگهبانی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده‌است تا در آرامش بیشتری در هتل ساکن شوند. پذیرش نیز بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هتل است. پارکینگ رایگان و اختصاصی هتل آمادگی ارائه خدمات برای مسافران هتل را دارد و در صورت سفر با خودرو شخصی می‌توانید به راحتی خودرو خود را به پارکینگ هتل بسپارید. خدمات اینترنت نیز از سایر موارد بسیار مهم و ضروری برای مسافران است که در صورت نیاز می‌توانید رمز آن را از کارکنان گرفته و به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به آن دسترسی پیدا کنید. خدمات شاتل فرودگاهی از سایر مواردی است که هتل دارد و بصورت رایگان در صورت سفر با خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید از آن استفاده کنید. سیستم تهویه مطبوع مناسب برای داشتن یک اقامت خوب و راحت از جمله مواردی است که در هتل تعبیه شده‌است. وجود آسانسور از دیگر موارد ضروری موجود در هتل است که در هتل کاسیل نیز وجود دارد. تراس بزرگ هتل Hotel Cassiel Ankara می‌تواند یک مکان مناسب برای دورهمی‌های شما باشد. برای افراد معلول نیز امکانات ویژه‌ای از جمله ویلچر در نظر گرفته شده‌است. در ضمن ذکر این نکته نیز مهم است که ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. دو زبان ترکی و انگلیسی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن تسلط دارند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار شیک هستند و دارای امکانات کاملی هستند. هتل حدود ۵۵ واحد اقامتی دارد. تمام واحدها دارای عایق صدا هستند. اینترنت وای فای رایگان در اتاق‌های هتل نیز وجود دارد. تمام واحدها از دکوراسیون مجلل و چیدمان درست و بجایی برخوردار هستند. از سایر موارد مورد نیاز هتل نیز می‌توان به وجود تلویزیون با قابلیت اتصال به شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای اشاره‌کرد. وجود مینی بار و صندوق امانات بطور اختصاصی برای هر واحد می‌تواند از دیگر موارد قابل توجه در هر واحد باشد. درضمن حام و سرویس بهداشتی بطور اختصاسی با داشتن تمام لوازم بهداشتی در همه واحدها وجود دارد. انواع اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل Hotel Cassiel Ankara رزرو کنید شامل موارد زیر هستند:
• واحد گرند دلوکس تک نفره
• واحد گرند دلوکس توئین یا دابل
• اتاق خانوادگی
• سوئیت خانوادگی کینگ

رستوران هتل


هتل دارای یک کافی شاپ و یک رستوران است که منوی آن‌ها انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را دارد. سرویس ویژه مخصوص اتاق‌ها نیز برای مسافران هتل وجود دارد.

فاصله هتل کاسیل آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان کیزیلای: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد مال تپه: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است